Bmw 750 ILA e32 92- Highline Heigo
Bmw 750 ILA e32 92- Highline Heigo
oeh . sai siis üks selline paljudele teadatuntud ,,projekt,, ette võetud .
auto ostust :
Bmw foorumis jäi silma see masin . vaatasin kaks päeva kuulutust ja sai otsustatud , et selle ma pean saama .
kuna aga eesti polnud lähiajal plaan tulla , siis mõtlesin , et ega ta hullem ikka olla ei saa kui muud samaklassi klassi autod . vähekene stenilt veel lisa inffi ja sai siis ,,kinnisilmi,, auto ettemaks tehtud .
järgi tulemise päevaks oli kokkulepitud siis 25-es kuupäev . mis osutus tõsiseks katsumuseks .
kuskil tunnike steni juures sisse kaevamist . siis garaazhis peale highline veel muud head ja huvitavat ilastamiseks , siis kaubik veel tavaari täis laduda ja alles siis võis sõit alata toitsi juurde . kohal olles avastasime et lund on niipalju sissesõidu teel , et sinna ei sa mingi väevõimuga sisse , ja sai siis see mul hoovi toodud . kus sai treilerit paar tundi sisse kaevata .
äge talv
aga autost lähemalt .
originaalis on tegemist siis süsimusta 1992a BMW 750 iL -iga , millele on eelmine omanik juurde soetanud highline varustuse , ja seda vaikselt siis paigaldama hakanud .
Kaasas oleva servic raamatu järgi vuhas auto kuni 2004 aastani veel baieri maal ringi, siis rändas ta Läti vabariiki, kust edasi rändas ta 2007 aastal Eestisse. Lisadest on loomulikult peal kõik, mis ühel keskmisest suurema varustusega 750 peal tavaliselt on + lisaks siis highline varustus .
* Kiirusetundlik roolikarp
* Parkimisabi (ees - taga)
* Elektriline mäludega roolisammas (tehtud spetsiaalselt selle auto jaoks kasutades seal juures ainult originaal osi)
* Veojõu kontroll
* Pakett klaasid
* Elektriline tagakardin
* 4 x elektrilised istmed mäludega (kõrval istmemälud tehtud spetsiaalselt selle auto jaoks kasutades seal juures ainult originaal osi)
* Mustast büfflinahast salong (s.h uksepolstrid)
* 2 x turvapadjad
* 2 x tagumine el. kardina lüliti (eraldi juhi ja taga istuvate reisijate jaoks) (highline)
* Valgustundlik ära keerav keskmine peegel
* Kroom sisemised ukselingid
* Joonega puitliistud
* Tagumiste klaaside kardinad (otsitud ja komplekteeritud spetsiaalselt selle auto jaoks)
* Cruisecontrol
* Originaal hi-fi Becker Mexico CD stereo süsteem (koos tagumise juhtpaneeliga ja pagaasnikus asuvate maki teise osa ja võimendiga) kaasas pass ja kood (highline)
* 4 x istmesoojendused
* 2 x esimeste seljatugede paksuse reguleerijad
* Tagumised lahti käivad lauad (highline)
* Külmik/jahutusbox (highline)
* Lisa generaator (highline)
* Tagumine eraldi soojendusahi + juhtpaneel (highline)
* Tagumine eraldi konditsioneer + juhtpaneel (highline)
* Pehme tagaluugi sulgemine (softclose)
* Nivoo amordid
* Mäluga välimised peeglid
* Suur kompu
* Tagumise käetoe sees asuv paremat esiistet reguleeriv lüliti+mälu valmidus (highline)
* Neljakolvilised esipidurid (kaasa ka uued kettad + klotsid)
* Executive lävepakuliistud
* Juhiukse luku soojendus
* Tehase alarm
* Katuseluuk
* Webasto
* 2 akut
tööd on tehtud palju , aga see ei tähenda et auto veel valmis oleks .
hetkel on jäänud siis teha veel :
sisselase peale ja sisu kokku . siis saaks edasi vaadata mis ja kuidas .
tööd jagub , ütleme siis nii
ahjaa , üks suurem miinus , mis autol on
tume sisu eriline nõrkus just autode vastu , mis on tumedad , ja millel on hele sisu .
aga highline-l jääb see vist ainult märjaks unenäoks
paar pilti ka
ja lisa pilte , eelmise omaniku galeriist
http://www.bmwclassic.ee/galerii/Smurfi-750iL-highline?page=1
auto ostust :
Bmw foorumis jäi silma see masin . vaatasin kaks päeva kuulutust ja sai otsustatud , et selle ma pean saama .
kuna aga eesti polnud lähiajal plaan tulla , siis mõtlesin , et ega ta hullem ikka olla ei saa kui muud samaklassi klassi autod . vähekene stenilt veel lisa inffi ja sai siis ,,kinnisilmi,, auto ettemaks tehtud .
järgi tulemise päevaks oli kokkulepitud siis 25-es kuupäev . mis osutus tõsiseks katsumuseks .
kuskil tunnike steni juures sisse kaevamist . siis garaazhis peale highline veel muud head ja huvitavat ilastamiseks , siis kaubik veel tavaari täis laduda ja alles siis võis sõit alata toitsi juurde . kohal olles avastasime et lund on niipalju sissesõidu teel , et sinna ei sa mingi väevõimuga sisse , ja sai siis see mul hoovi toodud . kus sai treilerit paar tundi sisse kaevata .
äge talv
aga autost lähemalt .
originaalis on tegemist siis süsimusta 1992a BMW 750 iL -iga , millele on eelmine omanik juurde soetanud highline varustuse , ja seda vaikselt siis paigaldama hakanud .
Kaasas oleva servic raamatu järgi vuhas auto kuni 2004 aastani veel baieri maal ringi, siis rändas ta Läti vabariiki, kust edasi rändas ta 2007 aastal Eestisse. Lisadest on loomulikult peal kõik, mis ühel keskmisest suurema varustusega 750 peal tavaliselt on + lisaks siis highline varustus .
* Kiirusetundlik roolikarp
* Parkimisabi (ees - taga)
* Elektriline mäludega roolisammas (tehtud spetsiaalselt selle auto jaoks kasutades seal juures ainult originaal osi)
* Veojõu kontroll
* Pakett klaasid
* Elektriline tagakardin
* 4 x elektrilised istmed mäludega (kõrval istmemälud tehtud spetsiaalselt selle auto jaoks kasutades seal juures ainult originaal osi)
* Mustast büfflinahast salong (s.h uksepolstrid)
* 2 x turvapadjad
* 2 x tagumine el. kardina lüliti (eraldi juhi ja taga istuvate reisijate jaoks) (highline)
* Valgustundlik ära keerav keskmine peegel
* Kroom sisemised ukselingid
* Joonega puitliistud
* Tagumiste klaaside kardinad (otsitud ja komplekteeritud spetsiaalselt selle auto jaoks)
* Cruisecontrol
* Originaal hi-fi Becker Mexico CD stereo süsteem (koos tagumise juhtpaneeliga ja pagaasnikus asuvate maki teise osa ja võimendiga) kaasas pass ja kood (highline)
* 4 x istmesoojendused
* 2 x esimeste seljatugede paksuse reguleerijad
* Tagumised lahti käivad lauad (highline)
* Külmik/jahutusbox (highline)
* Lisa generaator (highline)
* Tagumine eraldi soojendusahi + juhtpaneel (highline)
* Tagumine eraldi konditsioneer + juhtpaneel (highline)
* Pehme tagaluugi sulgemine (softclose)
* Nivoo amordid
* Mäluga välimised peeglid
* Suur kompu
* Tagumise käetoe sees asuv paremat esiistet reguleeriv lüliti+mälu valmidus (highline)
* Neljakolvilised esipidurid (kaasa ka uued kettad + klotsid)
* Executive lävepakuliistud
* Juhiukse luku soojendus
* Tehase alarm
* Katuseluuk
* Webasto
* 2 akut
tööd on tehtud palju , aga see ei tähenda et auto veel valmis oleks .
hetkel on jäänud siis teha veel :
sisselase peale ja sisu kokku . siis saaks edasi vaadata mis ja kuidas .
tööd jagub , ütleme siis nii
ahjaa , üks suurem miinus , mis autol on
tume sisu eriline nõrkus just autode vastu , mis on tumedad , ja millel on hele sisu .
aga highline-l jääb see vist ainult märjaks unenäoks
paar pilti ka
ja lisa pilte , eelmise omaniku galeriist
http://www.bmwclassic.ee/galerii/Smurfi-750iL-highline?page=1
+61438856151
plaan oli , kuid lubada ei julge .raunz kirjutas:Väga hea, et auto foorumisse jäi ja kuhugi teadmata suunas ei läinud. Ülimalt hea varustusega ja korralik 750 igatahes
Kas kevadel näeb autot luksuslikult kilomeetreid mõõtmas?
ise paariks nädalaks autost eemal , ja sõber tegeleb tehnilise poolega .
juhul kui auto saab selleks ajaks liikuma , siis toon ta soome ära ja hakkan salongiga tegelema .
+61438856151
täna sai siis salongiga tegeletud .
esimene ahi paikka , armatuur , tagumist ahju proovitud ja veel nipet näpet .
esialgu olin suht negatiivselt meelestatud , et kuidas mul see hoovis võimalik on ( garaazhi mul pole , on ainult katusealune millele on nüüd present ümber tõmmatud)
ruumi vähe jne .
aga sõber tuli appi ja paari tunniga oli ahi paigas , ja siis veel tunnike ja armatuur oli paigas , ja siis hakkasime juhtmeid ühendama .
osad asjad jäid selgusetuks , aga homne päev lammutab kõik karbid ja kastid laiali ning vaatab mis saamasaab .
pilte ei jõudnud teha , ehk homme .
nüüd naudin päevatöö vilju , lebotan vannis ja timmin õlut
ilusat päeva jätku
ahjaa , kas e32-l ei peaks mitte olema nahatatud armatuur ??
see tundus selline ,,tavalise,, pinnaga armatuur .
õmblusi ka kuskil ei olnud
või tuli tõesti alles nahk armatuur kasutusele e38-l
jutt siis ila 750-idest
esimene ahi paikka , armatuur , tagumist ahju proovitud ja veel nipet näpet .
esialgu olin suht negatiivselt meelestatud , et kuidas mul see hoovis võimalik on ( garaazhi mul pole , on ainult katusealune millele on nüüd present ümber tõmmatud)
ruumi vähe jne .
aga sõber tuli appi ja paari tunniga oli ahi paigas , ja siis veel tunnike ja armatuur oli paigas , ja siis hakkasime juhtmeid ühendama .
osad asjad jäid selgusetuks , aga homne päev lammutab kõik karbid ja kastid laiali ning vaatab mis saamasaab .
pilte ei jõudnud teha , ehk homme .
nüüd naudin päevatöö vilju , lebotan vannis ja timmin õlut
ilusat päeva jätku
ahjaa , kas e32-l ei peaks mitte olema nahatatud armatuur ??
see tundus selline ,,tavalise,, pinnaga armatuur .
õmblusi ka kuskil ei olnud
või tuli tõesti alles nahk armatuur kasutusele e38-l
jutt siis ila 750-idest
+61438856151
tänane päev möödus siis mööda poode tuuseldades ja vajaliku tavaari kokku soetades .
õhtul sai lõigatud , mõõdetud ja jamatud selle tagumise ahju kinnitustega .
hetkel ajutiselt kinni punktitud .
siis sai proovitud ahju oma kohale , aga no minu mõistus ei võtnud , et kuidas see kinnitatakse
niipalju sain aru ja mäletan , et sten ütles et ühe metall raamiga vist .
aga selle raami kinnitused ja kere kinnitused ei sobi omavahel
kas on võimalik et sinna kere ja selle raami vahele käib veel midagi ?
eilse päeva tulemus .
herr nuga oskab ehk kommenteerida tagumise ahju ja nende kinnituste asetust ?
õhtul sai lõigatud , mõõdetud ja jamatud selle tagumise ahju kinnitustega .
hetkel ajutiselt kinni punktitud .
siis sai proovitud ahju oma kohale , aga no minu mõistus ei võtnud , et kuidas see kinnitatakse
niipalju sain aru ja mäletan , et sten ütles et ühe metall raamiga vist .
aga selle raami kinnitused ja kere kinnitused ei sobi omavahel
kas on võimalik et sinna kere ja selle raami vahele käib veel midagi ?
eilse päeva tulemus .
herr nuga oskab ehk kommenteerida tagumise ahju ja nende kinnituste asetust ?
Viimati muutis heigo, 22 Mai 2011 18:49, muudetud 1 kord kokku.
+61438856151
Ega eriti rohkem ei oska aidata kui nende kahe pildi pealt näha on. Päris välja ma ahju võtnud ei ole, võtsin lihtsalt katte maha.
http://www.bmwclassic.ee/ajw.jpg
http://www.bmwclassic.ee/alm.jpg
http://www.bmwclassic.ee/ajw.jpg
http://www.bmwclassic.ee/alm.jpg
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Nonii. Palju protsess edenenud pole ja auto seisab endiselt hoovipeal nukralt. Vahepeal oli ka suurest masendusest müügi tuhin peal, mis hetkel on üleläinud. Aga nagu öeldakse "Money talks" siis soome foorumis on ta mul kopsaka hinnaga endiselt müügis. Ja kui keegi soovib, siis miks mitte.
Aga....
Ebay-s aju müüja minuga suhelda ei tahtnud üldsegi . Mille tulemusena ma saatsin ta sinna sooja kohta (oma mõtetes otseloomulikult)
Ja hea oli ka. Kuna selgus, et puuduvale ajule, kinnitustele ja ühele torule on puudu veel väiksemaid ja suuremaid olulisi vidinaid.
Hea on asjajuures see, et märtsis jäi saksa foorumit www.7-forum.com sirvides silma üks värske kuulutus, kus müüdi varuosadeks ühte küljepauguga Highline-i.
Paari nädalased võõramaakeeles meili vahetused, netis vastavate sõnade tähenduste otsimine piltide näol, ning samuti tõlketööd kandsid vilja lõpuks, ja oli selge mida antud komplekt sisaldab.
Tõlketöö tänud siinkohal bmwclassic foorumi rahvale, kui ka paarile sõbrannale.
Steni sõnadele
Ja nüüdseks peaks olema siis täiesti komplektne see sisu.
Mis ma aga selle 1000l kütuse eest sain ? No põhimõtteliselt. Kliimatoru, toru kinnitused, ahju kinnitused, aju, "vanni", tagumise ahju ja veel mingit pudipadi.
Ehk ma olen liiga idealist, aga häiris jubedalt see tagumise ahju katkine korpus ja mul oli kohe kindlasti vaja ka uut tagumist ahju
Ülejäänud on siis põhimõtteliselt "boonuseks" kaasas. Külmik/jahutusbox, konsool, esimene ahi.
Aga pildipoissi ka
Tekkis nüüd küsimus.
Kuna olemas on nüüd komplektne toimiv teine ahju süsteem, siis kas oleks mõtekas kõik võllid ja ringi käivad osad määrdega üle käia enne paigaldamist ?
Kuskil siin jäi nagu silma, et mis ja kuidas. Aga ei suuda nagu õiget teemat leida
Kohekohe on puhkus hakkamas ja loodetavasti peale jaanide pidamist ja kolimist saan hakata autoga tegelema.
Mootoriruumist puudub veel ühtkomateist.
Samuti viskan minema ka "neeru" komplekti. Ei ole elusees seedinud, ega hakka ka seedima seda "läti imelist kunsti"
Samuti tuleks ettevõtta värvimine. Ma ei tea kes, kas ja kus aga see "kvaliteet" on jubeeee
Vähe sellest, et see on värvitud süsteemiga kõik detailid küljes KA liistud, ja üle on värvitud kõik võimalik. Siis tagatipuks on värv ka vale. Nimelt sisepinnad on originaal metallik värviga, aga välimine pool on kõik tavalise "sügav" mustaga värvitud.
Oeh. Sain oma vabaaega nüüd hetkel sisustada.
Aga....
Ebay-s aju müüja minuga suhelda ei tahtnud üldsegi . Mille tulemusena ma saatsin ta sinna sooja kohta (oma mõtetes otseloomulikult)
Ja hea oli ka. Kuna selgus, et puuduvale ajule, kinnitustele ja ühele torule on puudu veel väiksemaid ja suuremaid olulisi vidinaid.
Hea on asjajuures see, et märtsis jäi saksa foorumit www.7-forum.com sirvides silma üks värske kuulutus, kus müüdi varuosadeks ühte küljepauguga Highline-i.
Paari nädalased võõramaakeeles meili vahetused, netis vastavate sõnade tähenduste otsimine piltide näol, ning samuti tõlketööd kandsid vilja lõpuks, ja oli selge mida antud komplekt sisaldab.
Tõlketöö tänud siinkohal bmwclassic foorumi rahvale, kui ka paarile sõbrannale.
Steni sõnadele
Võin nüüd lisada omaltpoolt 1000l kütustVastuseks ütlen, et highline-i sisu alla pandud raha eest oleks saanud osta 800 liitrit bensiini
Ja nüüdseks peaks olema siis täiesti komplektne see sisu.
Mis ma aga selle 1000l kütuse eest sain ? No põhimõtteliselt. Kliimatoru, toru kinnitused, ahju kinnitused, aju, "vanni", tagumise ahju ja veel mingit pudipadi.
Ehk ma olen liiga idealist, aga häiris jubedalt see tagumise ahju katkine korpus ja mul oli kohe kindlasti vaja ka uut tagumist ahju
Ülejäänud on siis põhimõtteliselt "boonuseks" kaasas. Külmik/jahutusbox, konsool, esimene ahi.
Aga pildipoissi ka
Tekkis nüüd küsimus.
Kuna olemas on nüüd komplektne toimiv teine ahju süsteem, siis kas oleks mõtekas kõik võllid ja ringi käivad osad määrdega üle käia enne paigaldamist ?
Kuskil siin jäi nagu silma, et mis ja kuidas. Aga ei suuda nagu õiget teemat leida
Kohekohe on puhkus hakkamas ja loodetavasti peale jaanide pidamist ja kolimist saan hakata autoga tegelema.
Mootoriruumist puudub veel ühtkomateist.
Samuti viskan minema ka "neeru" komplekti. Ei ole elusees seedinud, ega hakka ka seedima seda "läti imelist kunsti"
Samuti tuleks ettevõtta värvimine. Ma ei tea kes, kas ja kus aga see "kvaliteet" on jubeeee
Vähe sellest, et see on värvitud süsteemiga kõik detailid küljes KA liistud, ja üle on värvitud kõik võimalik. Siis tagatipuks on värv ka vale. Nimelt sisepinnad on originaal metallik värviga, aga välimine pool on kõik tavalise "sügav" mustaga värvitud.
Oeh. Sain oma vabaaega nüüd hetkel sisustada.
+61438856151
Siia ka siis uudiseid
Trrrr
Päev hakkas rõõmsalt kui posti saabus teadis pakkide kohta.
Sitemaks läks tuju kui pakid avasin
Saksas oli selline asi veel külmik.
Nüüdseks on see ainult hunnik sit*a!
vägev
Natukeseks ajaks vaikust jälle, eks näeb mida me müüjaga välja mõtleme ja mida transpordi firma asjast arvab
+61438856151
Mis aga vahepeal juhtunud on.
Eile sai auto keset hoovi aetud ja kõik tavaar laiali laotatud.
Paarkümmend korda kinnilahti kruvitud tagumist ahju puudutavaid jubinaid. Siis sai kahest ahjust üks täiuslik ahi kokku pandud, ja tundub et nüüd on tagumine ahi paigas ilusti.
Vanal ahjul oli ülemine plastik korpus katki ja uuel oli alumine korpus katki.
Eile sai korra uuritud ka tagumise aju asukohta. Mis minu loogika järgi peaks minema juhipoolsele tagumise istme alla. Aga eks seda veel näeb ja saab proovida.
Hetkel kõik tähelepanekud ei olegi enam meeles, eks jooksvalt hakkan nüüd kirjutama/joonistama.
Päikest. Heigo
Eile sai auto keset hoovi aetud ja kõik tavaar laiali laotatud.
Paarkümmend korda kinnilahti kruvitud tagumist ahju puudutavaid jubinaid. Siis sai kahest ahjust üks täiuslik ahi kokku pandud, ja tundub et nüüd on tagumine ahi paigas ilusti.
Vanal ahjul oli ülemine plastik korpus katki ja uuel oli alumine korpus katki.
Eile sai korra uuritud ka tagumise aju asukohta. Mis minu loogika järgi peaks minema juhipoolsele tagumise istme alla. Aga eks seda veel näeb ja saab proovida.
Hetkel kõik tähelepanekud ei olegi enam meeles, eks jooksvalt hakkan nüüd kirjutama/joonistama.
Päikest. Heigo
+61438856151
Sai siis natukene jälle asjaga tegeletud
Tulemuseks on siis keskkonsool algusest lõpuni on täielikult paigas
Eks seal vigade parandust jääb veel teha aga suuremosa siiski tehtud.
Muidugi hakkab mulle aina rohkem tunduma, et Highline-l on ka põhjavaip teistsugune
Kuna põhjavaip ja taga ahju kate ei istu minuarust nii nagu peaks.
Ahjukate on oma õigel kohal, aga siiski jääb põhjavaiba suhtes ahjukattele meeletu vahe sisse
Paar halvema kvaliteediga pilti, aga ehk saab midagi selgust.
Samuti on selgusetuks jäänud paar pistikut, mis käigukangi juurde jooksevad.
Siis mingi tundmatu jubin, kuhu kaks juhet pistiku näol külge jooksevad.
Detailipeal numbrid 1379408
Arvati, et mingi info lugeja vms ??
Üldpilt on juba selline
Ja paar niisama "ülbitsemise" pilti
2 x ILA
Tulemuseks on siis keskkonsool algusest lõpuni on täielikult paigas
Eks seal vigade parandust jääb veel teha aga suuremosa siiski tehtud.
Muidugi hakkab mulle aina rohkem tunduma, et Highline-l on ka põhjavaip teistsugune
Kuna põhjavaip ja taga ahju kate ei istu minuarust nii nagu peaks.
Ahjukate on oma õigel kohal, aga siiski jääb põhjavaiba suhtes ahjukattele meeletu vahe sisse
Paar halvema kvaliteediga pilti, aga ehk saab midagi selgust.
Samuti on selgusetuks jäänud paar pistikut, mis käigukangi juurde jooksevad.
Siis mingi tundmatu jubin, kuhu kaks juhet pistiku näol külge jooksevad.
Detailipeal numbrid 1379408
Arvati, et mingi info lugeja vms ??
Üldpilt on juba selline
Ja paar niisama "ülbitsemise" pilti
2 x ILA
+61438856151
Vahepeal pole eriti midagi muutunud
Auto kogub tolmu garaazhis ja ootab innustuse süsti
Juhtunud on aga see, et sai üks varuosa hoovile lohistatud millega nüüd igapäevaselt peaaegu ringi sõidan.
Samuti kui varuosa autos vargil käidi, siis klaasi otsides sattusin peale ühele väga korralikule jupitatavale autole, kust sain uueväärilist kirjandust.
Ning ühe teise foorumlase käest sai soetatud igaksjuhuks varudesse veel üks ustekradinate komplekt + tagumine toimiv EL kardin.
Samuti sai leidsime härraga üksmeele hinnaosas sellisele vidinale.
Soolas on veel samalt autolt Hella Blackid.
Kuidas aga orikaid "replicatest" eristada ??
Mõtteid kellegil ?
Auto kogub tolmu garaazhis ja ootab innustuse süsti
Juhtunud on aga see, et sai üks varuosa hoovile lohistatud millega nüüd igapäevaselt peaaegu ringi sõidan.
Samuti kui varuosa autos vargil käidi, siis klaasi otsides sattusin peale ühele väga korralikule jupitatavale autole, kust sain uueväärilist kirjandust.
Ning ühe teise foorumlase käest sai soetatud igaksjuhuks varudesse veel üks ustekradinate komplekt + tagumine toimiv EL kardin.
Samuti sai leidsime härraga üksmeele hinnaosas sellisele vidinale.
Soolas on veel samalt autolt Hella Blackid.
Kuidas aga orikaid "replicatest" eristada ??
Mõtteid kellegil ?
+61438856151
Re: Bmw 750 ILA e32 92- Highline Heigo
Vahepeal on palju pisaraid, verd ja higi merre voolanud.
Ressurss oli suunatud mujale ja auto seisis "kuivas" garaazhis.
Tagajärg siin.
Üks abivalmis neiu tõmbas paarkorda pesu ja kreemiga üle ja nüüd hakkab juba hea jääma.
Nüüd auto siirdatud teise garaazhi.
Kaks nädalat tagasi sai kuuldud üle pikkade pikkade aastate esimest turtsatust ja tänaseks käivitub ja sõidab omaljõul.
Ilmselt on viimases garaazhis seismisest tingitud mõningad murekohad.
Nimelt osa elektroonikast ei taha veel toimida.
Eks oma süü ja nüüd saab veel kaua kaua lahata neid elektri jamasid.
Kaks aastat tagasi soetatud doonor kahjuks lahkus mu käest ja nüüd täna olen ma juppidega kimpus
Laia neeru pole kusagil.
Kõik harjumaa ja tallinna jupimüüjad, nurgatagused urkad ja romulad olen läbi käinud, aga ei miskit.
Uusi, pea 100€ tk maksvaid OEM prille ka esialgu huvi osta pole.
Leidsin küll hinna ja kvaliteedile vastava varuosadoonori, aga erinevate asjade kokkulangemisel jäi kahjuks ta minust sinna.
Kes seda isendit vaatma/ostma lähevad, olge inimeseks ja võtke kütet kaasa.
Tulepesuritest pole ilmselt üldse mõtet unistada kuna neid niigi vähe.
Igasugu pumbad hakkavad järjest otsa saama, seda nii minu kui ka romula/ jupimüüjate pumpadega.
Tsirkulatsiooni pumba plastik osa pudenes sõrmede vahel lihtsalt pulbriks. Ja sama jama ka erinevate teiste pumpadega.
Täna tegelesin põhiliselt juppide otsimise/ostmisega ja päeva lõpuks sai 32 ja 34 tulede paarist üks korralikum komplekt endale tehtud.
Esialgu kõik.
Ressurss oli suunatud mujale ja auto seisis "kuivas" garaazhis.
Tagajärg siin.
Üks abivalmis neiu tõmbas paarkorda pesu ja kreemiga üle ja nüüd hakkab juba hea jääma.
Nüüd auto siirdatud teise garaazhi.
Kaks nädalat tagasi sai kuuldud üle pikkade pikkade aastate esimest turtsatust ja tänaseks käivitub ja sõidab omaljõul.
Ilmselt on viimases garaazhis seismisest tingitud mõningad murekohad.
Nimelt osa elektroonikast ei taha veel toimida.
Eks oma süü ja nüüd saab veel kaua kaua lahata neid elektri jamasid.
Kaks aastat tagasi soetatud doonor kahjuks lahkus mu käest ja nüüd täna olen ma juppidega kimpus
Laia neeru pole kusagil.
Kõik harjumaa ja tallinna jupimüüjad, nurgatagused urkad ja romulad olen läbi käinud, aga ei miskit.
Uusi, pea 100€ tk maksvaid OEM prille ka esialgu huvi osta pole.
Leidsin küll hinna ja kvaliteedile vastava varuosadoonori, aga erinevate asjade kokkulangemisel jäi kahjuks ta minust sinna.
Kes seda isendit vaatma/ostma lähevad, olge inimeseks ja võtke kütet kaasa.
Tulepesuritest pole ilmselt üldse mõtet unistada kuna neid niigi vähe.
Igasugu pumbad hakkavad järjest otsa saama, seda nii minu kui ka romula/ jupimüüjate pumpadega.
Tsirkulatsiooni pumba plastik osa pudenes sõrmede vahel lihtsalt pulbriks. Ja sama jama ka erinevate teiste pumpadega.
Täna tegelesin põhiliselt juppide otsimise/ostmisega ja päeva lõpuks sai 32 ja 34 tulede paarist üks korralikum komplekt endale tehtud.
Esialgu kõik.
+61438856151
Re: Bmw 750 ILA e32 92- Highline Heigo
Auto on pm koos. Nipetnäpet asju + poleer + korralik kemm veel ja siis peaks juba hea olema.
Saaks juhiistme mooduli, siis saaks lõplikult kokku ja ülevaatusele viia.
Juppe endiselt saada pole. Ilmselt peab saksast varuosa doonori otsima.
Kui kellegil korralikke ja ilma roostetta pikakere pakettakende uksi pakkuda siis andke märku.
Võin pakkuda vahetuseks vägakorralikke pikakere tagumisi uksi, mis on aga tavaklaasi omad.
Tervitusi külmast pariisist
Saaks juhiistme mooduli, siis saaks lõplikult kokku ja ülevaatusele viia.
Juppe endiselt saada pole. Ilmselt peab saksast varuosa doonori otsima.
Kui kellegil korralikke ja ilma roostetta pikakere pakettakende uksi pakkuda siis andke märku.
Võin pakkuda vahetuseks vägakorralikke pikakere tagumisi uksi, mis on aga tavaklaasi omad.
Tervitusi külmast pariisist
+61438856151
Re: Bmw 750 ILA e32 92- Highline Heigo
Nagu näha, siis kätte-võtmise vaev tasub ennast juba tasapisi ära.
Eks lõpuks tõusevad viimased vajalikud detailid põhjatust osade ookeanist ka pinnale.
Eks lõpuks tõusevad viimased vajalikud detailid põhjatust osade ookeanist ka pinnale.
Re: Bmw 750 ILA e32 92- Highline Heigo
Kas oled kindel,et tavaklaasiga uksele paketti ei pane külge??
Tavaklaasiga esi uksele pookisin küll paketi külge
Taga uksi oleks endalgi vaja
Tavaklaasiga esi uksele pookisin küll paketi külge
Taga uksi oleks endalgi vaja
BMW 740ILA 93A.
Re: Bmw 750 ILA e32 92- Highline Heigo
ei saa panna, siinid on erienvate laiustega ja needon uksekülge keevitatud. saab pookida küll kuid need jäävad veidikene k halvasti käima ja siine tuleb millegagi laiemaks venitada.Pelle kirjutas:Kas oled kindel,et tavaklaasiga uksele paketti ei pane külge??
Tavaklaasiga esi uksele pookisin küll paketi külge
Taga uksi oleks endalgi vaja
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: Bmw 750 ILA e32 92- Highline Heigo
Esiuksel on lukupoolne vahetatav ehk siis poldiga eeldan et taga uksel sama.
BMW 740ILA 93A.
Re: Bmw 750 ILA e32 92- Highline Heigo
Pole vaja ju läbinämmutatud teemat hakata uuesti lahkama
+61438856151