Lihtsate murede üldteema
Re: Lihtsate murede üldteema
Kui surved silindrites on null siis suure tõenäosusega ikka on klapid veidi pihta saanud ja klapid veidike kõverad ja surveid ka seega pole.
Keera plokikaas tagurpidi ( kui kaas maha võetud ) ja kalla põlemiskambrisse vedeliku. Kõige paren petroolium, aga ise olen kasutanud ka diislit. Kui vedelik paneb jooksu ei pea klapid midagi ja mootor ei saagi toimida.
Samuti on võimalik ka klape reguleerides vahed saada nii, et klapid ei saa sulguda.
Keera plokikaas tagurpidi ( kui kaas maha võetud ) ja kalla põlemiskambrisse vedeliku. Kõige paren petroolium, aga ise olen kasutanud ka diislit. Kui vedelik paneb jooksu ei pea klapid midagi ja mootor ei saagi toimida.
Samuti on võimalik ka klape reguleerides vahed saada nii, et klapid ei saa sulguda.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: Lihtsate murede üldteema
Proovisin läbi kõik klapid, ei tulnud midagi.
Ei kujutagi ette kus see probleem peitub, praegu panustan uue kaane tihendi peale ja teise kaane ( lihvitud ja sooveldatud + sääretihendid vahetatud)
Kuigi küsimus siiani, kui märgid olid paigas, siis keerates vändast mootorit päripäeva avas ta koguaeg 1.silindri väljalaske klapi, ta ju peaks avama ssselaske oma ? Ei mõista, kuidas ta tagurpidi on nüüd. Kuna olen ikkagi võhik siis kindlasti võin ise ka mööda panna
Ei kujutagi ette kus see probleem peitub, praegu panustan uue kaane tihendi peale ja teise kaane ( lihvitud ja sooveldatud + sääretihendid vahetatud)
Kuigi küsimus siiani, kui märgid olid paigas, siis keerates vändast mootorit päripäeva avas ta koguaeg 1.silindri väljalaske klapi, ta ju peaks avama ssselaske oma ? Ei mõista, kuidas ta tagurpidi on nüüd. Kuna olen ikkagi võhik siis kindlasti võin ise ka mööda panna
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: Lihtsate murede üldteema
Peale surve- ja töötakti (mõlemad klapid kinni) toimub väljalasketakt ja siis on loomulik, et väljalaskeklapp on avatud. 

vaguniga
Re: Lihtsate murede üldteema
No kurat, sa oled praegu esimene vend, kes on nõus sellega, et peale mrgist üle liikumist, avaneb väljalaske klapp.
Igaltpoolt mujalt loen/kuulen,et peab avanema sisselaske klapp
Kui kolb on üss'is, siis peaks alla liikumisel avanema ikkagi sisselase.
Kuna väljalase avaneb kolvi üssi'st liikumisel ass'i siis midagi on ikka valesti
Igaltpoolt mujalt loen/kuulen,et peab avanema sisselaske klapp
Kui kolb on üss'is, siis peaks alla liikumisel avanema ikkagi sisselase.
Kuna väljalase avaneb kolvi üssi'st liikumisel ass'i siis midagi on ikka valesti
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: Lihtsate murede üldteema
Survetakti lõpp kolb üss. Klapid suletud.
3. Töötakt, kolb liigub ass, klapid suletud, väntvõll pööras 180 kraadi.
4. Väljalasketakt, kolb liigub üss, väljalaskeklapp avaneb ja sulgeb selle jooksul, väntvõll pööras 180 kraadi.
1. Sisselasketakt, kolb liigub ass, sisselaskeklapp avaneb ja sulgeb selle jooksul, väntvõll pööras 180 kraadi.
2. Survetakt, kolb liigub üss, klapid suletud, väntvõll pööras 180 kraadi.
Neli takti = 2 väntvõlli täispööret (720 kraadi)

3. Töötakt, kolb liigub ass, klapid suletud, väntvõll pööras 180 kraadi.
4. Väljalasketakt, kolb liigub üss, väljalaskeklapp avaneb ja sulgeb selle jooksul, väntvõll pööras 180 kraadi.
1. Sisselasketakt, kolb liigub ass, sisselaskeklapp avaneb ja sulgeb selle jooksul, väntvõll pööras 180 kraadi.
2. Survetakt, kolb liigub üss, klapid suletud, väntvõll pööras 180 kraadi.
Neli takti = 2 väntvõlli täispööret (720 kraadi)

Re: Lihtsate murede üldteema
Kõik on õige ja, järelikult on mul ikkagi kaas õhtal omadega, eks näeb reedel kui teine kaas käes.
Tänan aitamast ja infot jagamast kõiki
Tänan aitamast ja infot jagamast kõiki
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Re: Lihtsate murede üldteema
Vahelduseks e21 elektrijuttu.
Küsimus viimase otsa e21 udutulede lüliti juhtmete asetuse kohta. Remondi käigus käis armatuurlaud väljas. Ei märkinud üles kus mis juhe käis lüliti küljes. Nüüd on 6-7 lahtist emast klemmi.
Saab keegi pildi teha armatuuri alt sellest lülitist? Või viidet mõnele õpetlikule lehele jagada?
Küsimus viimase otsa e21 udutulede lüliti juhtmete asetuse kohta. Remondi käigus käis armatuurlaud väljas. Ei märkinud üles kus mis juhe käis lüliti küljes. Nüüd on 6-7 lahtist emast klemmi.
Saab keegi pildi teha armatuuri alt sellest lülitist? Või viidet mõnele õpetlikule lehele jagada?
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Re: Lihtsate murede üldteema
kas tallinnas on veel kohti peale UM kust saaks e30 kupeele esiklaasi tihendit?
olen enamus vahetusega tegelevad kohad läbi käinud aga keegi ei taha niisama tihendit müüa, pakuvad valikuks ainult klaas nendejuures ära vahetada.
olen enamus vahetusega tegelevad kohad läbi käinud aga keegi ei taha niisama tihendit müüa, pakuvad valikuks ainult klaas nendejuures ära vahetada.
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Re: Lihtsate murede üldteema
E34, 1988.a, ilma kliimata. Kõrvalistuja jalge juures kindalaeka all on mingi soojenduse andur, millest voolik ahju poole läheb. Häirib susin mootori töötades. See on valjem kui m20 tiksumine. Kui sõrmega õhku imeva ava katan, on vaikus. Aga millekski peab see õhku imema vist.
Kas see ongi normaalne? Või saab midagi ette võtta, et süsteem toimiks ja kabiinis vaikne oleks?
Kas see ongi normaalne? Või saab midagi ette võtta, et süsteem toimiks ja kabiinis vaikne oleks?
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Re: Lihtsate murede üldteema
e28 tagumistesse tuledesse ei tule voolu peale ja kella ploki tuled ei tööta. vahepeal võtsin ära kärukonksu aga juhted isoleerisin kinni. Ehk on mingi pistuku viga kusagil?
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Re: Lihtsate murede üldteema
Mis on e30 peente püstikute amortide mõõdud? Huvitab siis amordi silindri läbimõõt ja pikkus.
e21 amort näiteks ca 38x460mm. Huvitab, kas e30 amort mahub e21 püstikusse.
e21 amort näiteks ca 38x460mm. Huvitab, kas e30 amort mahub e21 püstikusse.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Re: Lihtsate murede üldteema
Need peaksid püstikute välised läbimõõdud olema. Mind huvitab amordi korpuse läbimõõt ja ka pikkus.Ruut kirjutas:IIRC olid läbimõõdud 45 ja 51 mm
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Re: Lihtsate murede üldteema
Kuna nii e30 peenema püstaku -, kui ka e21 amort fikseeritakse püstakusse 45x1,5 mutriga, siis võiks eeldada sama läbimõõtu. Pikkuse osas ei ole küll miskit aimu. Saad täpsema vastuse kindlasti e30 foorumist, kuigi ka mõned sealsed hard-core entusiastid liiguvad siin ringi 

CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: Lihtsate murede üldteema
oleks vaja abi e28 katuseluugi mootori ühendamisel, nimelt töötab mootor praegu ainult ühte pidi vahet ei ole millist nuppu vajutad, kuid minu loogika ütleb et ta peaks ikka kahte pidi käima, seega äkki on mõni targem kes viitsib selle fenomeni mulle lahti rääkida ja selgeks teha 

Re: Lihtsate murede üldteema
Mis moodi ühte pidi, et vajutad ükskõik kumba nuppu ja luuk jookseb lahti?
Võta elektriskeem ette ja kontrolli ühendused üle.
Skeemid saad näiteks siit
http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e28/e28_85.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
katuseluugi skeem on 160 lk
Kui vaja luuki seadistada, siis leiad abi ehk siit:
https://www.bmwtechinfo.com/repair/main ... tm/769.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Võta elektriskeem ette ja kontrolli ühendused üle.
Skeemid saad näiteks siit
http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e28/e28_85.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
katuseluugi skeem on 160 lk
Kui vaja luuki seadistada, siis leiad abi ehk siit:
https://www.bmwtechinfo.com/repair/main ... tm/769.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: Lihtsate murede üldteema
Suur aitäh kasutaja Ruutule, tegin tema antud skeemi järgi ajutise lahenduse ja proovisin kodus ja toimis, nüüd siis autosse paigaldama ja seadistama seda
relee oligi kellegi poolt valesti kokku pandud.

-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Re: Lihtsate murede üldteema
Pooltelgede juppideks võtmine.
Kas/kuidas kuule kinnihoidev võru välja käib?
Kas/kuidas kuule kinnihoidev võru välja käib?
- Manused
-
- 20140602_094800.jpg (2.39 MiB) Vaadatud 10844 korda
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Re: Lihtsate murede üldteema
Tõmba telg südamikust välja. See on stopperrõngaga kinni.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/e21/ ... ewsIndex=1
http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/e21/ ... ewsIndex=1
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Re: Lihtsate murede üldteema
Tänan info eest!
Määrdekihi all ei pannud stopperrõngast tähele.
Määrdekihi all ei pannud stopperrõngast tähele.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06