628 CSI -80 yg3
628 CSI -80 yg3
Tere kaasfoorumlased.
Sai lõpuks oma klassikaline sõiduk ka siia üles riputatud.
BMW
628 CSI -80
135 KW
L-Jetronic
3.käiguline automaat
Plaanis palju muuta pole
-M30 3,5 manuaal kastiga leida.
-põhjas üks väike auk ära lappida
-juhiukse lukustus kesklukuga korda teha( tänud Jaks-ile,kes jagas lahkelt juppe ).
All olid Mahle-BBS 14X7 talvakstega
Kaasa tulid 8- ja 9x16 Remotecid,mis said korda tehtud ja poleeritud.
Rehvid :225/50 ja 245/50
Vedrustus: Suht uued Bilstein-id kerge madaldusega.
Pidurid: 4xventkettad
Sisu: Recaro nahk
Luuki kaunistab Profoil antikas ,mille kohta pole ma mingit infi leidnud, kas mingi suvaline peale löödud või ettenähtud sellele kerele.
Samas pole leidnud muid isendeid selliste kleebistega (muidugi va. Castrol )
Aga muidu pole sekundikski kahetsenud,et sellise toreda isendi soetasin.
Alati tuleb naeratus näole nii temaga sõites ,kui eemalt kiigates.
Sai lõpuks oma klassikaline sõiduk ka siia üles riputatud.
BMW
628 CSI -80
135 KW
L-Jetronic
3.käiguline automaat
Plaanis palju muuta pole
-M30 3,5 manuaal kastiga leida.
-põhjas üks väike auk ära lappida
-juhiukse lukustus kesklukuga korda teha( tänud Jaks-ile,kes jagas lahkelt juppe ).
All olid Mahle-BBS 14X7 talvakstega
Kaasa tulid 8- ja 9x16 Remotecid,mis said korda tehtud ja poleeritud.
Rehvid :225/50 ja 245/50
Vedrustus: Suht uued Bilstein-id kerge madaldusega.
Pidurid: 4xventkettad
Sisu: Recaro nahk
Luuki kaunistab Profoil antikas ,mille kohta pole ma mingit infi leidnud, kas mingi suvaline peale löödud või ettenähtud sellele kerele.
Samas pole leidnud muid isendeid selliste kleebistega (muidugi va. Castrol )
Aga muidu pole sekundikski kahetsenud,et sellise toreda isendi soetasin.
Alati tuleb naeratus näole nii temaga sõites ,kui eemalt kiigates.
- Manused
-
- 20140428_184334.jpg (2.92 MiB) Vaadatud 12222 korda
-
- 20140428_190548.jpg (3.18 MiB) Vaadatud 12222 korda
-
- 20140428_190703.jpg (3.63 MiB) Vaadatud 12222 korda
Re: 628 CSI -80 yg3
Mnjah, siinkohal tahaks vastu vaielda aga ilu pidi vaataja silmades olema. Väliselt paistab täitsa viisakas olema, eriti arvestades 1. põlvkonna roostelembust.yg3 kirjutas: Luuki kaunistab Profoil antikas
Kasutad masinat peaasjalikult Soomes?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 628 CSI -80 yg3
Masin Eestis ,pole veel ümber registreerinud.
Pole ARK-iga ühist keelt veel leidnud sõiduki passi kinnitatava mudelinime suhtes.
Pole ARK-iga ühist keelt veel leidnud sõiduki passi kinnitatava mudelinime suhtes.
Re: 628 CSI -80 yg3
Kohati on soomlastel sama maitse mis venelastel .
Külge kruvitakse kõik "tuuning" , mis leedust saabub .
Praegune projekt on veel kuidagi poolik
Tuleb midagi lisaks ka ?
Külge kruvitakse kõik "tuuning" , mis leedust saabub .
Praegune projekt on veel kuidagi poolik
Tuleb midagi lisaks ka ?
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Re: 628 CSI -80 yg3
Sellist tiiba saab ilusaks nimetada nagu Ruudu profiilipildil.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: 628 CSI -80 yg3
Saaks ta 628csi-nagi arvele oleks tore
Soomes on pandud mootorivahetusega(e12-lt m30b28) kapoti alla doonorauto vin plaat.
Soome paberites on vin e12 oma ja mudelinimetuse koht on tühjaks jäetud.
Kaasa sain kuuese vinplaadi ka.
ARK tahab võtta arvele ta siis 528i -77 (Kere-kupee/uste arv-2)
Märkustesse kirjutataks ,et toimunud on kerevahetus 628 csi-ks.
Minu arust soomlased hobikate puhul pigem originaali detailide huvilised .
Läti tuuningut ma küll oma sõidukil ei näe .
Aga kui keegi parema silmaga,siis valgustagu mindki.
Antikaga on nii ja naa ,maitse asi.
Ta pole ideaal tükk küll aga mulle isegi istub.
Soomes on pandud mootorivahetusega(e12-lt m30b28) kapoti alla doonorauto vin plaat.
Soome paberites on vin e12 oma ja mudelinimetuse koht on tühjaks jäetud.
Kaasa sain kuuese vinplaadi ka.
ARK tahab võtta arvele ta siis 528i -77 (Kere-kupee/uste arv-2)
Märkustesse kirjutataks ,et toimunud on kerevahetus 628 csi-ks.
Minu arust soomlased hobikate puhul pigem originaali detailide huvilised .
Läti tuuningut ma küll oma sõidukil ei näe .
Aga kui keegi parema silmaga,siis valgustagu mindki.
Antikaga on nii ja naa ,maitse asi.
Ta pole ideaal tükk küll aga mulle isegi istub.
Re: 628 CSI -80 yg3
VIN plaat küll aga kas kerenumber on ka siis vahetatud? Kui ei, siis proovi sellele rõhuda. Et ARK-is suuremat segadust külvata ma võibolla neediks selle originaalpirka sinna teise kõrvale
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 628 CSI -80 yg3
Võta seda nii, et eemaldad kõik mis ei ole originaal nii välimuses kui ka
sisemuses.
Mängid originaal osadega, velgede ja madaldusega.
Selle viimasega ei maksaks üle ka pingutada!
sisemuses.
Mängid originaal osadega, velgede ja madaldusega.
Selle viimasega ei maksaks üle ka pingutada!
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Re: 628 CSI -80 yg3
ARK tahab võtta arvele ta siis 528i -77 (Kere-kupee/uste arv-2)
Ot kas hommikune kohvi jäi minule lahjaks ??
Ot kas hommikune kohvi jäi minule lahjaks ??
e28
Re: 628 CSI -80 yg3
Cardo kirjutas:ARK tahab võtta arvele ta siis 528i -77 (Kere-kupee/uste arv-2)
Ot kas hommikune kohvi jäi minule lahjaks ??
Ju siis
Muide, seda lätituuningut pole sul seal midagi, kõin selline retro tuuning, mis teeb asja kõvasti erilisemaks
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: 628 CSI -80 yg3
Onud ARk-is võiks mõnda sellist viienda seeria kupeed näidata ka
Vähemalt sa eristuksid sellise autoga teistes.
Vähemalt sa eristuksid sellise autoga teistes.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: 628 CSI -80 yg3
Praegu pole plaanis lepida 528i-ga.(kuigi E12 vast sama vähe,kui E24)
Jaks sa võiks oma hõbenoolega millalgi Harjumaale ruulida, saaks ehk Ruudu-ga ka jutule ja
kolm hõbedast ühele pildile ajada. Või on hõbedaseid veel?
Jaks sa võiks oma hõbenoolega millalgi Harjumaale ruulida, saaks ehk Ruudu-ga ka jutule ja
kolm hõbedast ühele pildile ajada. Või on hõbedaseid veel?
Re: 628 CSI -80 yg3
Mul siiski bronks ja Ruudul ka peaks bronks olema. Minu omali lihtsalt värskem värv ( kuig seegi juba hetkel 6 aastat tagasi värvitud )
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: 628 CSI -80 yg3
Paar hõbedast on foorumist läbi kainud - Ravic ja enthusiast tulevad esimesena meelde. Viimasel oli ka vist 1.gen masin.
Nagu Jaks mainis, siis minu oma bronzit-beige. Lähinädalatel peaks hakkama jälle regulaarselt pealinna ja ümbruskonna teedel liikuma.
Oled ainult ühte ARK-i proovinud? Ehk annab mõnes siiski õige mudelinimi passi saada. SillufromIV siin kusagil pajatas, et tal oli mootori vahetusega pakutud ka mudelinime vahetuse võimalust.
Nagu Jaks mainis, siis minu oma bronzit-beige. Lähinädalatel peaks hakkama jälle regulaarselt pealinna ja ümbruskonna teedel liikuma.
Oled ainult ühte ARK-i proovinud? Ehk annab mõnes siiski õige mudelinimi passi saada. SillufromIV siin kusagil pajatas, et tal oli mootori vahetusega pakutud ka mudelinime vahetuse võimalust.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 628 CSI -80 yg3
Käisin Sauel autot arvele võtmas ,seal ametnik Potjomkin ei saanud mu isendit arvele võtta ,
saatis ta asja Tln. spetsialistidele.
Niisiis pean ma mingi parema argumendiga leidma.
Nemad võtavad arvele sellisena,nagu ta Soomes oli. Kuigi soomes polenud mudelinimetust talle pandud vaid tühi koht jäetud. Aga tundub,et meie omad tühja kohta ei salli .
saatis ta asja Tln. spetsialistidele.
Niisiis pean ma mingi parema argumendiga leidma.
Nemad võtavad arvele sellisena,nagu ta Soomes oli. Kuigi soomes polenud mudelinimetust talle pandud vaid tühi koht jäetud. Aga tundub,et meie omad tühja kohta ei salli .
Re: 628 CSI -80 yg3
Korra kaugelt näinud, paistis päris vinge masin.
Ma siiski selle tiiva eemaldaks esimesel võimalusel.
Soomes tõesti mingi aeg kehtis mingi uute kerenumbrite löömise teema..
Ma siiski selle tiiva eemaldaks esimesel võimalusel.
Soomes tõesti mingi aeg kehtis mingi uute kerenumbrite löömise teema..