Hirmus kõrged rehvid sai leitud varudest, ees kasutatud korralik lamell ja taga täiesti uued matador suvekad. Rehvid mõõdus 195/70/14. Vedrud ja amordid on viisakad. Kaasa uued mootoripadjad(EGT) ja peal on uus jagaja kaas, rootor ning küünlad
Säilinud tehasest Recaro sisu koos sama mustri polstritega.
Hetke tehnilistest vigadest mida ma tean:
1. Ühes rooliotsas lõtk
2. Käigukast kahiseb aga mitte midagi hullu
3. Genekas veidi kõriseb ja seisab veidi viltu kuna puksid on ära.
4. Pidurid vaja õhutada(ohutuks kojusõiduks võin ära teha...niplite avanemisel

5. Esimene üks stabika kont on pooleks
6. Üks mootoripadi katki(uued kaasa ja heade läbirääkimiste tulemusel võin ka ära vahetada)
7. Aku on nutune
Muud vead:
1. Istmete riie vajab elustamist, aga mehhanismides tõrked puuduvad.
2. Nahk katus vajaks renoveerimist+ uued tihendid
3. Kapoti all releed viisakamalt sättida
4. Kindalaegas puudub
Kes auto teemat on lugenud, siis sai Mnt ametis käidud ja helistatud ka. Auto arvele saamisel ei tohiks olla enam takistusi. Oli vaja teha tehnilisest passist tõlge, mis ka nüüdseks on valmis esitamiseks. Auto hetkel soome registris. Arvele pidi saama täiesti originaalse kerenumbriga, mida pole rikutud ja plekk ka alles auto andmete ja kere nriga. Puudu on BAUR enda seerianumbri spilka.
Pilte leiab siit: http://foorum.e30.ee/topic/8693-m-bmw-3 ... entry78818" onclick="window.open(this.href);return false;
1300.-
55 983 010 või Soomlastele O4O 7O77 838