Kristjani e28 525e -86.
Kristjani e28 525e -86.
Pool aastat tagasi sai omale siis selline masin ostetud.
Eestisse toodud Saksast 1997a. ja olen siin 2. omanik.
Eelnevalt oli auto kasutuses pereautona ja seega korralikult hoitud.
Kuid siiski tänu Eesti soolarikkale talvele esines kohati
roostet, mis sai siis vahepeal likvideeritud ja autot pisut
värvitud. Mootoriks Bmw "ökomootor" 2.7 kat-ga variant 90kw.
Sisustust ja mootorit vahetatud ei ole, kõik on tehase originaal.
Muidu autoga väga rahul ning suht soodsalt saadud ka.
Ülejäänud pildid seal:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/omega
Eestisse toodud Saksast 1997a. ja olen siin 2. omanik.
Eelnevalt oli auto kasutuses pereautona ja seega korralikult hoitud.
Kuid siiski tänu Eesti soolarikkale talvele esines kohati
roostet, mis sai siis vahepeal likvideeritud ja autot pisut
värvitud. Mootoriks Bmw "ökomootor" 2.7 kat-ga variant 90kw.
Sisustust ja mootorit vahetatud ei ole, kõik on tehase originaal.
Muidu autoga väga rahul ning suht soodsalt saadud ka.
Ülejäänud pildid seal:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/omega
Viimati muutis omega, 22 Juun 2009 21:29, muudetud 4 korda kokku.
E34 & E32
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
See tähendab, et sul tasub investeerida 800.- lambda andurisse (Boschi esindusest zhigulli lambda).omega kirjutas:kütet võtab maanteel 8 ringis, linnas 12 ja seda lahtiühendatud lambda anduriga. Andur tagant ära kuna muutis tühikäigu ebaühtlaseks.
MAanteekulu tuleb siis ~6,5@90km/h ja linnas ~10. (eeldades, et mootor muus osas korras)
Lisaks tapad sa selliselt ilma lambdata sõites KAT-i kiiremini maha ja see tekitab jälle lisakulutusi ja probleeme.
See on küll ilus ja puhas hainina
Arvan, et see sõidab märgatavalt kauem kui paar aastat!
Ilukilbid ei sobi jah... Pane kas valuvelg või... isegi lihtne 15 tolline mustaks värvitud plekkvelg mõjub selle auto juures väga hästi
Teeb auto soliidseks. Ma mõtlen teeb veel soliidsemaks. Aga jah... ei mingeid tuuningvidinaid aga masin särab ja avaldab muljet. Võin kihla vedada, et sellele vaadatakse tänaval järgi ja mitte vähe. Mitte, et see midagi tähendaks 

Ilukilbid ei sobi jah... Pane kas valuvelg või... isegi lihtne 15 tolline mustaks värvitud plekkvelg mõjub selle auto juures väga hästi


23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
auto alates 22. oktoobrist talvepuhkusel.
Talve jooksul plaanis autoga teha:
1.Ette ja taha autoturult logarid.
2.Kardaani tugilaager ja leevendusmuhv vahetada.
3.Esisilda kohendada.
4.Sisemine põhjamatt välja, põhjal korralikult kuivada lasta ning grafiitõliga üle käia.
5.Peatada vihmavee pääs pagasnikusse ning salongi.
6.Summutil väike auk kinni keevitada.
Viienda punktiga võib raskeks minna kuna ei saa aru kust see vesi sinna pagassi saab. Salongi voolab vesi esiklaasi alumisest paremast nurgast, tihendi vahelt vist arvatavasti. Jama lugu selle veega
. Tuleb vist klaasid maha võtta ja mingit möksi aknanurkadesse vahele panna.
Talve jooksul plaanis autoga teha:
1.Ette ja taha autoturult logarid.
2.Kardaani tugilaager ja leevendusmuhv vahetada.
3.Esisilda kohendada.
4.Sisemine põhjamatt välja, põhjal korralikult kuivada lasta ning grafiitõliga üle käia.
5.Peatada vihmavee pääs pagasnikusse ning salongi.
6.Summutil väike auk kinni keevitada.
Viienda punktiga võib raskeks minna kuna ei saa aru kust see vesi sinna pagassi saab. Salongi voolab vesi esiklaasi alumisest paremast nurgast, tihendi vahelt vist arvatavasti. Jama lugu selle veega

E34 & E32
Punkt 5.: Esiakna tihend oleks mõttekas uus osta?
Kas autol katuseluuk on? Kui on siis kisu laepolster maha ja vaata mis seisus kat. luugi süvend ja vihmavee äravoolutorud on
Pakiruumile võiks samuti uue tihendi osta - see on üks lekkekohtadest), teine lekkekoht on tagatulede tihendite vahelt...
Kas autol katuseluuk on? Kui on siis kisu laepolster maha ja vaata mis seisus kat. luugi süvend ja vihmavee äravoolutorud on

23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Tihendis ei pruugi tingimata viga olla, mul E24-l olid esiklaasi tihendi all klaasi raami servadesse augud roostetanudomega kirjutas:Salongi voolab vesi esiklaasi alumisest paremast nurgast, tihendi vahelt vist arvatavasti.

E10 2002
-
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Juun 2005 22:11
- Asukoht: tallinn
Vahepeal olen autot siis veidike nokitsenud. Hetkel on sisu on kõik välja võetud. Põhjamati all oli kõik jumala märg, täielik soolvesi oli seal (näpuga maitsesin
). Õnneks see sool ei olnud veel suurt kahju teinud aga paar pisikest lappi tuli ikka põhjale keevitada
. Praegu on see keevitus tehtud, põhi seest krunditud ja värvitud. Nüüd on veel vaja põhi grafiitmöksiga üle tõmmata ja karpidesse ka lasta ning siis saab sisu taas kokku laduda. Pagassi lasin ka juba mõnusalt igalepoole grafiitõli vahele. Tagaklaasi võtsin ka korra eest ära, tihendasin ühe möksiga pisut aknanurki ja tihendit, et vihmavesi enam pagasnikusse ei voolaks, ning panin klaasi ette tagasi. Esiklaasiga tegin sama asja, aga klaasi uuesti ette pannes tõmbas klaas nurgast praod sisse
. Viimase põhjustas arvatavasti liigne tihendusmöks aknanurkades...
Paneks mõned pildid ka siia:
Siin põhi juba keevitatud-krunditud-värvitud:
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-3.jpg
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-4.jpg
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-6.jpg
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-1.jpg
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-2_.jpg



Paneks mõned pildid ka siia:
Siin põhi juba keevitatud-krunditud-värvitud:
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-3.jpg
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-4.jpg
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-6.jpg
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-1.jpg
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-2_.jpg
Viimati muutis omega, 06 Apr 2006 20:50, muudetud 1 kord kokku.
E34 & E32
Ega see grafiitõli nüüd ka kõige parem enam ei ole. Praegu on igasugu asjalikke kere vahasid müüa, need poevad päris mõnusasti igalepoole kere uuretesse. Vahaga on selline väike pluss ka, et võid valida värvi vahel või üldse värvitu ehk siis läbipaistva. Pärast natuke esteetilisem vaadata ka.
Carclassic OÜ
Eelistan ikka õli, kuna tal on erinevalt vahast nn. roniv omadus ja samas ta valgub paremini kõikvõimalikesse kere uuretesse. Õli, mida kasutan koosneb 5L Ziguliõlist + kilost grafiitmäärdest kokkusegatuna. Ja see õli jääb ka ilusti läbipaistevtõnis kirjutas:Ega see grafiitõli nüüd ka kõige parem enam ei ole. Praegu on igasugu asjalikke kere vahasid müüa, need poevad päris mõnusasti igalepoole kere uuretesse. Vahaga on selline väike pluss ka, et võid valida värvi vahel või üldse värvitu ehk siis läbipaistva. Pärast natuke esteetilisem vaadata ka.

E34 & E32
Ausaltöeldes on õlil üks kehva omadus, ta nimelt seob niiskust. Kogemused näitavad et kui autol on üks koht õliga tehtud ning teine koht niisama kuiv, siis õlitatud koht on läbi ussitanud, kuiv aga kergelt pindmise roostega.omega kirjutas:Eelistan ikka õli, kuna tal on erinevalt vahast nn. roniv omadus ja samas ta valgub paremini kõikvõimalikesse kere uuretesse. Õli, mida kasutan koosneb 5L Ziguliõlist + kilost grafiitmäärdest kokkusegatuna. Ja see õli jääb ka ilusti läbipaistevtõnis kirjutas:Ega see grafiitõli nüüd ka kõige parem enam ei ole. Praegu on igasugu asjalikke kere vahasid müüa, need poevad päris mõnusasti igalepoole kere uuretesse. Vahaga on selline väike pluss ka, et võid valida värvi vahel või üldse värvitu ehk siis läbipaistva. Pärast natuke esteetilisem vaadata ka..
Mis puutub kerevaha ronimisomadustesse, siis oled asjast valesti aru saanud. Vaha ronib sa ei kujuta ettegi kui hästi. Enne värvimist ei soovitata üldse kerevahaga mässata, see ronib igale poole, ning suht võimatu on pärast värvi peale saada.
Õliga on veel selline paha asi ka, et see rikub polstrid autol ära. Aga muidugi maitse asi, kuidas keegi on harjunud. Ega muidu ei ole targad inimesed kerevaha välja mõelnud, ning ma ei tea küll ühtegi kerematerjalide tootjat kes kereõli toodaksid.
Carclassic OÜ
Grafiitmäärde ja õli segu soovitatakse kuumaks ajada
Ronib kuumalt igale poole hästi vahele. Hea on mingi pritsiga kõik kohad selle kuuma seguga üle käia. Tean autot kus põhi on seestpoolt sarnase määrdega üle käidud. Määre all, kile vahele, mürasummutusmatt ja lõpuks kate peale. Ei määri midagi.
Loomulikult see on selline nõukogude-aegne nipp. Tänapäeval jah igasugust kavalat keemiat saadaval.

Loomulikult see on selline nõukogude-aegne nipp. Tänapäeval jah igasugust kavalat keemiat saadaval.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Nädalavahetusel sai autot kõvasti edasi tehtud. Karpidesse ja põhjale sai roostetõrjet lastud, seejärel panin interjööri kõik sisse tagasi. Jõudsin vahetada ka kardaanimuhvi uue vastu, tugilaagrit ei olnud vaja vahetada kuna oli korras
. Käima läks auto pärast 3 kuud seismist poolest pöördest
ja sai ka väike proovisõit tehtud. Oma talveautost Vaz-ist BMW-sse ümber istudes oli tunne nagu istuks limusiini...nii vaikne ja mugav oli
.
Paar uut pilti:









Paar uut pilti:





E34 & E32