Trummipõrin - auto sai lõpuks ometi viidud siis sinna KROWN Korrosioonitõrjesse. Hetkel seisab see seal ja täna peaks kätte ka saama. Töö peaks tulema päris põhjalik, kui videosid ja kirjeldusi uskuda, vast meil niipea roostega siis probleeme ei tule. Talvel see auto otseloomulikult sõitma ei hakka (kuigi kiusatus oleks suur, taga on LSD diferentsiaal, mis on talvistes oludes ju väga fun!)
Paar pilti ka siis, viisin hommikul ennem tööd ära ja pärast tööd jälle lähen suksule järgi. Pildilt võib näha, et liistud ja tihendid ka paigas, esiots on ka peaaegu koos, meenutab juba E34 küll. Ette said ka uued neerud, neeruraamid ja neeruplekk. Tuled ja tulevõred jäid vanad, aga ei jäänud esialgu väga häirima. Värvitud said ju ka ukselingid ja ukseliistud akende juures, vot nende värvimata jätmine oleks küll kriipima jäänud silma..
Pusisin auto elektriga ka, aga no seal peab kõvasti ajusid ragistama. Paar juhet siinseal tekitavad küsimärke.
Veel otsustasin täiendada ka auto müraisolatsiooni, vanad võtsime kõik ära ja ostsin noortehnik.ee -st STP GOLD isolatsiooni. Peale läks väga lihtsalt. Tegelikult oli seal soovitus mingit teist tüüpi isolatsiooni ka veel peale visata, nüüd on mul natuke mõtteainet, et kui hulluks sellega minna. E34 on juba ka tehasest vaikne õnneks, aga mõtlemist on.
Moblapildid, kaamera ka juhuslikult õigel hetkel hoolduses. Aga siin siis natuke näha, mida olen teinud. Kavas on osta korralik ports lehti juurde ja teha veel lisaks pagasiruumis ja tagumises seinas ka isoleerimist. Auto põhjale läheb kuumutatav, paksem heliisolatsioon. Saab nalja sellega.
Jällekirjutamiseni
