Piduri läbivajumine viitab peapumba probleemile.. mansetid lasevad tagasi. Samuti kontrolli ega pumba tagumine ehk, siis võimendi poolne ots ei lekiks võimendi sisse. Ajapikku kipub viimane mansett ära surema, samuti on võimalik pumpa kokku pannes viimast detaili vigastada.... nüüd just lugesin, et silindrid kõik uued

Samuti tekitab läbi vajumist liiga suur töökäik, taga pidurid õieti reguleeritud? Klots võimalikult ligidal trumlile vabas asendis? Et ei oleks seda, esimene kord vajutad, siis klotsid lähevad trumli poole küll, aga peapumba "täiest" jääb puudu ja pump tahab "uut laadimist", teise vajutusega on klots juba ligemal ja hakkab rakenduma. Mismoodi 02-el reguleerimine üldse lahendatud on? Ekstsentrikutega nagu E21-el? BMWfans lehte uurides tundub küll, ehk siis pidurikilbi taga olevad kaks nr 17 võtmele sobivat poldipead
Viimane võimalus on veel, et sul 240-e sadulad, 3-e nipliga ning kahe toruga? mis moodi sul need torud lahendatud on? kolmik kuskil? või on kahe kolvi vahelt sein läbi puuritud? Ega kogemata siukest asja pole juhtund, et õhutus niplid vaatavad põranda poole? (ainult ühed niplid võimalik nii asetada)
Nii palju olen veel uurinud, et E21 mehed kes kasutavad Volvo sadulaid, kasutavad ka E12-e peapumpa..
Isiklikult olen maadlend samasuguse probleemiga, minul oli probleem taga klotside vääras reguleeringus, kui hakkasin ekstsentrikuid käima õpetama, siis tulid esimesena nende kandid maha ning murdusid ära ka klotsi liigutavad pulgad

pulgad saab tagasi keevitada, ekstsentrikule kuuma ning hiljem õli ja asi hakkab liikuma jälle
Teen pakkumise, et sul on suure tõenäosusega sama häda
Jõudu ja jaksu!