Lihtsate murede üldteema

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
matthias
Postitusi: 127
Liitunud: 28 Apr 2013 12:51

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas matthias »

Kas keegi targem oskab infot anda konkreetse esipõlle kohta,
Siis teaks mis märksõnadega uut otsida.
Manused
image.jpg
image.jpg (2.21 MiB) Vaadatud 10440 korda
image.jpg
image.jpg (2.18 MiB) Vaadatud 10440 korda
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas JanekEnde »

Ega seal muud nimetust ei olegi kui "vanematüübi esipõll" ehk siis E28-tele mida tehti enne 1984 aastat.

http://www.ladu24.ee/et/ladu1/311/17,0,0,1/56750" onclick="window.open(this.href);return false;

Muidugi muid kohti ka, kus uut otsida peale ladu24.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Kasutaja avatar
udumon
Postitusi: 39
Liitunud: 22 Nov 2012 19:13

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas udumon »

väga lihtne küsimus. Kas keegi oskab pakkuda paremat alternatiivi? Kindluse mõttes.
http://www.autoladu.ee/varuosa/542/81137/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rain01
Postitusi: 287
Liitunud: 28 Mär 2009 15:28

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas Rain01 »

udumon kirjutas:väga lihtne küsimus. Kas keegi oskab pakkuda paremat alternatiivi? Kindluse mõttes.
http://www.autoladu.ee/varuosa/542/81137/" onclick="window.open(this.href);return false;
Klokkerholm peaks suht asjalik olema.
M535i
matthias
Postitusi: 127
Liitunud: 28 Apr 2013 12:51

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas matthias »

väga mugav kui see eestist saada on, ise valmistusin juba mõtetega et peab saksast vms tellima hakkama
tänud janek.
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas JanekEnde »

Klokkerholm on jah hea.
Aga palun.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
TUUR
Postitusi: 161
Liitunud: 20 Aug 2012 19:41
Asukoht: Tartu

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas TUUR »

Ehk oskab keegi soovitada liimi mis hoiaks kindlalt lae-polstrit akna veerte küljes, nii, et see sealt pärast aknaid paigaldades välja ei lipsaks?
Ja, et muidugi vajadusel hiljem ka lahti tuleks ilma "vakstu" kahjustamiseta.

(Originaalis on paari klõpsuga nurkadest kinni panud ja mingit liimi jääki nagu ei paista eriti, aga sellisel viisil nööriga paigaldades tuleb polster omalt kohalt ära. Tihendi kõigepealt paigaldamine ja siis klaasi sisse ajamine ei ole sugugi hea ei aknaklaasile ega -tihendile.)
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 381
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas airhead »

Oma Touringul panin laepolstri kinni tavalise kontaktliimiga (näiteks moment) mille sarnasega oli ka originaalis liimitud ja neid klambreid olin sunnitud klaasi paigaldamise käigus üldse eemaldama, hakkas vahelt välja rebima tihendiga neid. (mul uus laepolster kunstnahast mis muidugi paksem kui see orig vakstu :lol: )

Sai klaasid nööriga ilusti ette, polster ja A-piilari nahk liimist lahti ei tulnud.
e6 2000 Touring `73
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas raunz »

Mina proovisin alguses samuti Moment liimiga, aga laepolstri servad ei jäänud pidama ja tulid lahti, kui ajutised klambrid ära võtta. Lõpuks liimisin superliimiga servad kokku ja nii jäi väga hästi pidama. Kui mingi hetk vaja lahti võtta tuleb suure tõenäosusega uus laepolster samuti teha.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas akuula »

Ka mina olin püsti hädas leapolstriga :D Nimelt oli polster paari aastaga mõned numbrid kokku tõmband :? hakkasin omastarust paigaldama ja..... no ei mahu D korv A rinnahoidjasse :mrgreen:
proovisin soojaga ja pesuainega venima saada, tee või tina, aga ei veni! kuna polster väikese defektiga ning mõttes mõlkus juba uue polstri tegemine, siis mõtlesin, et proovin: immutasin lage nitrolahustiga. Ja oh üllatust! Hakkas venima!
Pean siinkohal kohe ka märkima, et tegutsema peab suht kiirelt, sest lahusti kipub soojal ajal üsna kiirelt välja kuivama, ning lagi tõmbab sama kiiresti kokku kui Tuhkatriinu tõld muutus kõrvitsaks. Materjali kinnitasin pisikeste originaal klambritega servade külge.Sain just viimased külge ning lagi tõmbas järjest rohkem pingule. Jätsin mõneks päevaks kuivama. Kui lagi oli jälle kuiv, siis kasutasin liimimiseks kingaliimi (midagi Momendi sarnast), tegin lae serva ja kere vastava koha liimiga kokku, ootasin hetke, kandsin veelkord liimi nigu instruktsioon käsib ja vajutasin pinnad kokku ning kinnitasin pesulõksudega. Lõkse peab tihedalt panema, mina panin kohe üksteise kõrvale, ei jätnud mingit vahet. Metall klambreid esialgu ära ei võtnud, need eemaldasin alles, siis kui liim oli kuivand ja liimisin need kohad hiljem.Päevas sai kaks akent korraga teha :D rohkem polnud lihtsalt lõkse :D
Klaase ette tõmmates püsis materjaal ilusti omal kohal, ka originaalis olen E21 puhul (ilma katuseluugita isenditel) kohanud liimimist lae servades. Katse tõestas, et see kingaliim tuleb lahustiga uuesti maha, juhuks kui vaja lage veelkord mingitel arusaamatutel põhjustel eemaldada..
Loodan, et ehk on sellest kellegile abi.


Andres
TUUR
Postitusi: 161
Liitunud: 20 Aug 2012 19:41
Asukoht: Tartu

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas TUUR »

Vot mis kõik välja tuleb.
Minu juhtumis on tegu E23-ga
Polstrike oli auto küljest eemal umbes 5 kuud. (Muidu ei tundunudki nii pikk aeg, nüüd peas kõik välja arvutasin siis pidin üllatuma.)
Isegi vaatasin, et ega see polster enam sama suur vist ei ole kui varem, sest tagant alustasin paigaldusega ja ees tahtis nagu puud jääda. Samal ajal ei kattunud ühelt poolt hästi ka B-piilariga ja no katuseluugi ruut oli kaa kuidagi õigetest nurkadest kaugel.
Mul oli tegu vast keskelt-läbi ühe sentimeetrise mõõdu vähenemisega kogu polstri pikkuse ja laiuse kohta.

Ehk seega tänud heade soovituste eest ja kui ma seda ühel hetkel 2. korda paigaldama hakkan, siis läheb asi juba ladusamalt.
(Seda kõike peale sõjaväge, hetkel on auto vaja "umbes" kokku laduda, et miski vahepealt lootusetult ei ununeks ega kaotsi läheks.)
martinsl
Postitusi: 70
Liitunud: 01 Nov 2013 22:33
Asukoht: Tallinn

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas martinsl »

Kes teab mõnd Eesti (e)poodi, kus on saada e28 tagumine kroomstange keskmine osa ja/või esistange nurgad(uued) ja uste plastikust iluliistud(mitte universaalid), olen vihje eest väga tänulik.
Huvitavad just uued asja aga Saksa saitide hinnad on natuke liiga kõrged ja need jätaks viimaseks varjandiks.
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas JanekEnde »

Liiste pole kuskil näinud, samuti tagastange keskmist osa. Kuskil jäid esistange nurgad silma, aga hind oli ~80 euri tk.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
s2si
Postitusi: 132
Liitunud: 04 Mai 2010 23:17

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas s2si »

martinsl kirjutas:Kes teab mõnd Eesti (e)poodi, kus on saada e28 tagumine kroomstange keskmine osa ja/või esistange nurgad(uued) ja uste plastikust iluliistud(mitte universaalid), olen vihje eest väga tänulik.
Huvitavad just uued asja aga Saksa saitide hinnad on natuke liiga kõrged ja need jätaks viimaseks varjandiks.
Ei ole loogiline, et mõni Eesti (e-)pood saaks müüa odavamalt kui Saksa e-poed arvestades siinse turu väiksust ja nõudlust selliste juppide osas.
Kasutaja avatar
udumon
Postitusi: 39
Liitunud: 22 Nov 2012 19:13

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas udumon »

Ei osanud kuhugi mujale seda kirjutada ausaltöeldes.
Mure siis selline:
Kas keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes liigub Tallinn-Võru vahet tihedalt?
Nimelt äkki saab see tundmatu keegi sümboolse tasu eest juhiukse teel Võrust Tallinna kaasa haarata?
Ise minna on tiba palju ja ühtegi teist ust pole ka saadaval - mure on kiireloomuline!

Tänan juba ette!
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas jx »

Eesti post või dpd teeb ära...
e28...
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas JanekEnde »

Või ka cargobus.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Jizz
Postitusi: 178
Liitunud: 17 Juun 2010 20:28
Asukoht: Tallinn / Ida-Viru

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas Jizz »

Ise leidsin hiljaaegu sellise kullerfirma - OSC.

Kui ma lasin Pärnust saata Jõhvi 4 plekkvelge rehvidega Cargobusiga, maksin selle eest 25eur, siis sama raha eest oleks ma OSC'st võinud saata 1 EUR aluse kaaluga 750 kg :D

Hinnakirja info siin:

http://osc.ee/hinnakiri/osc-jargmise-pa ... se-hinnad/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ehk on abiks..
1.8 power !
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas rallyiff »

Kuidas teha kindlaks diffri ülekanne kui ühtegi loetavat kirja peal ei ole ja differ auto küljes??
kw müüb autot, vääne liigutab autot
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas sillufromIV »

Vedavad rattad maast lahti, käik välja, difri sisendvõllile ja poolteljepoldile markeri või kasvõi süljega märk peale ja kardaani keerama. Loed kardaani tiire kuni ratas täispöörde teeb. Kui ei jaksa kardaani ringi ajada, pane keegi rooli ja ajagu mootoriga ringi.

Ühe ratta tõstmisega ei pruugi tõest tulemust saada. Ja lugemisi võiks paaril-kolmel korral teha, et usutavad järeldused teha.

See teoreetiline soovitus. Ise nii teinud pole aga peaks õnnestuma.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Vasta