e21 ja e30 diffri sisu erinevused
e21 ja e30 diffri sisu erinevused
küsimus kas e21 diffri korpusesse on võimalik e30 diffri sisu toimima saada?
korpused ise on välimiste kinnituste poolest täiesti erinevad.
korpused ise on välimiste kinnituste poolest täiesti erinevad.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Re: e21 ja e30 diffri sisu erinevused
pr117 kirjutas:küsimus kas e21 diffri korpusesse on võimalik e30 diffri sisu toimima saada?
korpused ise on välimiste kinnituste poolest täiesti erinevad.
Kui sa ikka leidsid E30 "väikese" difri, siis küll.
E30-l on difreid kahes suuruses, väike ja keskmine.
Kui sa veel otsid, siis mul on üks katkise kaanega väike differ üle.
Ülekandearvu peab täpsustama, aga kindlasti on number suurem, kui 4
Kui võib, siis laiendaks veidi teemat. Mind huvitab, kuidas on vahetavad sisud (ja ka korpused) e10(02) vs e21. Aga siin pole vist keegi selle teemaga kokku puutunud.
Vaadates, mida küsitakse e21 LSD-st, siis eeldaks, et e30 ja e21 sisud ei ole vahetatavad. Samas Aare siin kunagi väitis, et BMW on läbi aegade teinud ainult kolme suurust reduktoreid. Seega ehk mingi lootus siiski on.
Vaadates, mida küsitakse e21 LSD-st, siis eeldaks, et e30 ja e21 sisud ei ole vahetatavad. Samas Aare siin kunagi väitis, et BMW on läbi aegade teinud ainult kolme suurust reduktoreid. Seega ehk mingi lootus siiski on.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Järgnev jutt peaks kindlasti kehtima e21, e30, e28 ja e23 kohta näiteks 
E34 ja e36 vist läheb ka samasse punti.
Vanemate-uuemate kohta kommenteerida ei oska...
Difreid on 3 mõõtu. See mõõt peaks siis tähistama vist "suure hammasratta" diameetrit. Kas seest, või väljast, ei ole uurinud
Väike differ - 168mm - neid leiab kõigi e21 alt ja väiksemate e30 alt
Korpused on erinevad, aga sisud peaks kattuma. Arvatavasti on erinevad ka pooltelje flansid, neid peab jälgima. Lisaks vist 518 ja 520 e28?
Väikesi LSD plokke e30-le olen näinud vist müügis ainult ühte-kahte. (hinnaga umbes 3000 vist)
Need 3000-6000eek maksvad lsd-d on tavaliselt keskmise korpusega (188mm)
Neid leiab enamike e28 alt, e30 325 alt, e34 alt ning vist e36 325 alt.
Kuna need on "kiirete ja vihaste masinate" hulgas väga levinud, on LSD plokid minev kraam ja hinnad tohutult lakke aetud. UM-ist, koos soodustusega, võib uue ploki ~7000eest juba kätte saada. Samas järelturul müüakse kasutatud ja kulunud kraami isegi 6k eest...
Suured difrid. 210mm. Leiduvad e28 m5 all (ehk ka m535???)
Samuti vist suurematel 7-stel ning e32 v8/v12 mootorilel.
Selline peaks olema üldpilt selle ajastu difritest.
Korpuste kohta oskan niipalju mainida, et samasuguse korpusega on e28 ja e30 difrid (168mm ja 188mm).
E34, e36 ja e21 on kindlasti teistsuguste korpustega. Kuueseid, seitsmeseid ei ole eriti uurinud.
Tagakaaned on muidugi kõigil erinevad....
edit: üles leidsin: hea lugemine: http://www.metricmechanic.com/pdfs/Differentials.pdf

E34 ja e36 vist läheb ka samasse punti.
Vanemate-uuemate kohta kommenteerida ei oska...
Difreid on 3 mõõtu. See mõõt peaks siis tähistama vist "suure hammasratta" diameetrit. Kas seest, või väljast, ei ole uurinud

Väike differ - 168mm - neid leiab kõigi e21 alt ja väiksemate e30 alt
Korpused on erinevad, aga sisud peaks kattuma. Arvatavasti on erinevad ka pooltelje flansid, neid peab jälgima. Lisaks vist 518 ja 520 e28?
Väikesi LSD plokke e30-le olen näinud vist müügis ainult ühte-kahte. (hinnaga umbes 3000 vist)
Need 3000-6000eek maksvad lsd-d on tavaliselt keskmise korpusega (188mm)
Neid leiab enamike e28 alt, e30 325 alt, e34 alt ning vist e36 325 alt.
Kuna need on "kiirete ja vihaste masinate" hulgas väga levinud, on LSD plokid minev kraam ja hinnad tohutult lakke aetud. UM-ist, koos soodustusega, võib uue ploki ~7000eest juba kätte saada. Samas järelturul müüakse kasutatud ja kulunud kraami isegi 6k eest...
Suured difrid. 210mm. Leiduvad e28 m5 all (ehk ka m535???)
Samuti vist suurematel 7-stel ning e32 v8/v12 mootorilel.
Selline peaks olema üldpilt selle ajastu difritest.
Korpuste kohta oskan niipalju mainida, et samasuguse korpusega on e28 ja e30 difrid (168mm ja 188mm).
E34, e36 ja e21 on kindlasti teistsuguste korpustega. Kuueseid, seitsmeseid ei ole eriti uurinud.
Tagakaaned on muidugi kõigil erinevad....
edit: üles leidsin: hea lugemine: http://www.metricmechanic.com/pdfs/Differentials.pdf
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Re: e21 ja e30 diffri sisu erinevused
Tean, et Priit sai LSD elemendi e21 korpusesse ja maksis see ettevõtmine "palju". Aga üksikasju ei tea. Kas element tuli suure raha eest või palju maksis e21 korpuse vuntsimine ja simmerite-tihendite vahetamine või küsis spetsialist ristamise eest mehise summa.
Võtsin teema üles, kuna mulle sattus kätte TYP 168 LSD differ e36 alt. Tore oleks sellest element e21 korpusesse pista.
Võtsin teema üles, kuna mulle sattus kätte TYP 168 LSD differ e36 alt. Tore oleks sellest element e21 korpusesse pista.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Re: e21 ja e30 diffri sisu erinevused
Kui tahad ise kätt proovida, siis juhtusin just eile teemat lugema kuidas e36lsd ja e21 reduktorit ristata
http://www.bmw2002faq.com/_/technical-a ... -build-r74" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmw2002faq.com/_/technical-a ... -build-r74" onclick="window.open(this.href);return false;
CSi, ti, i, RT, TC1, D