
Pritsisin liivaga natuke:


Mõned jubinad said veel liiva:




Muust saan aru aga differ oleks mõtekas vahetada ikka aeglasema vastu. See karpaga M20 on madalatel pööretel suht jõuetu, linnas normaalseks liiklemiseks 4 käiku ei kannataks sisse panna, hakkab juba mootorit piinama. Diffri vahetus on ju suht lihtne töö, soovitaks see ette võtta alles siis kui juba tugevam mootor peal.tõnis kirjutas: Käigukasti, tagasilla õõtsad, pidurid (nii esi kui tagu) ja tagumise diffri vahetan 323 omade vastu ümber. Hiljem plaanis natuke mootoripoolt ka järgi aidata, 2,7 ehk.
323 sidur on tugevama vedruga. Aga mis kataloogist on jutt? BMW originaalsidurid on küll erinevate varuosanumbritega. Kui 2,7 mootori plaanid tulevikus panna siis unusta 323 sidur ära ja osta kohe 325i või veel parem 325ix sidur.tõnis kirjutas: Nüüd väike küsimus ka. Mis on vahet 2,0 ja 2,3 siduril ? Kataloog näitab neile mõlemale ühesugust tootenumbrit aga hinnas on vahe sees.
Seda diffriasja pean veel mõtlema (muidu hea tähelepanek Arvol), ei ole enne sellist veermiku ja mootori (323 sillad, 320 mootor) kombinatsiooni näinud ega proovinudArvo kirjutas:Muust saan aru aga differ oleks mõtekas vahetada ikka aeglasema vastu. See karpaga M20 on madalatel pööretel suht jõuetu, linnas normaalseks liiklemiseks 4 käiku ei kannataks sisse panna, hakkab juba mootorit piinama. Diffri vahetus on ju suht lihtne töö, soovitaks see ette võtta alles siis kui juba tugevam mootor peal.tõnis kirjutas: Käigukasti, tagasilla õõtsad, pidurid (nii esi kui tagu) ja tagumise diffri vahetan 323 omade vastu ümber. Hiljem plaanis natuke mootoripoolt ka järgi aidata, 2,7 ehk.
323 sidur on tugevama vedruga. Aga mis kataloogist on jutt? BMW originaalsidurid on küll erinevate varuosanumbritega. Kui 2,7 mootori plaanid tulevikus panna siis unusta 323 sidur ära ja osta kohe 325i või veel parem 325ix sidur.tõnis kirjutas: Nüüd väike küsimus ka. Mis on vahet 2,0 ja 2,3 siduril ? Kataloog näitab neile mõlemale ühesugust tootenumbrit aga hinnas on vahe sees.
Sinna mingid eriti suured jõud vist ei avaldu, tuttava kolmesel oli tagumine amordikannu ümbrus täiesti auklik ja plekk õhuke nagu paber aga pidas siiski vapralt vastunuga kirjutas:Minu meelest oli originaalis see porikoopa sisse käib tugiplekk tunduvalt paksem. Oled sa kindel, et see ikka vastu peab?
Muidugi võin ka eksida, pildilt ei saa väga hästi aru.
JAh, kui nüüd järgi mõtlen siis tegemist oli e30 bemariga, seal on asjad veidi teisiti lahendatud, vedru toetab eraldi kere külge ja amordikannu mõjuvad ainult amordist tulevad järsemad põrutused.nuga kirjutas:Teoreetiliselt peaks ju kogu auto tagaosa raskus nendele punktidele toetuma. Nii palju kui mina asjadest aru olen saanud, siis kinnitubki amordikann just selle paksust plektist tugitüki külge ja selle pind on piisavalt suur, et mitte lasta ennast paarist roosteaugust häirida.