Esialgu jätaks ikka kõik nii palju originaaliks, kui võimalik. Seega tagasild jääb hetkel originaal. Käin igaks juhuks difriga Dr. Lille juurest ka läbi, et saada
second opinion 
Tahaks ära proovida selle palju kiidetud 02 juhitavuse enne, kui mingeid parendavaid/halvendavaid modifikatsioone hakata läbi viima.
Taha lähevad e21 piduritrumlid, mis läbimõõdult veidi suuremad, kui originaalid. Pole veel mõõta viitisinud aga eeldan, et ees on tavalised, mitte tii püstakud. Sel juhul 323i kettad koos Girlingi sadulatega. Viimased peab otsima mõne 200 seeria Volvo alt.
Mootor on plaan jätta sama, mis seal aiste vahel - M10B20 koos topeltkarpadega. Käima üritab joosta koos Solexi 40 PHH karpadega, kuna need seal hetkel peal ja mul riiulis üks komplekt tagavaraks. Loodetavasti kahe komplektiga saab toimiva koosluse kokku. Edaspidiseks ootab oma aega Weberi 40 DCOM-ide paar. Kuna ma ei ole kindel, millise kubatuuriga Alfa pealt need pärit on, siis tõenäoliselt tuleb seal suurem düüsidega möllamine. Karpade puhastamiseks tuleb leida mõni inimene, kes ultrahelipesuga tegeleb või ikkagi omale vann soetada.