Räägin paari sõnaga doonorist ja küsin nõu.
Selliseid mudeleid on Eestis arvel 4 - tegu ilma katita bimmeriga - 145kw.
LKFi järgi on selle autoga 3 kõksu tehtud ja kõigil juhul kahjuväärtus kuni 500 euri... raske uskuda a mida iganes.
Igastahes 2007a. alates seisnud paigal. vahepeal käidud ainult käivitamas/tümmi kuulamas.
Nüüdseks juba ise ca 500km sõitnud. Seismisest annab märku ujumine ja veermik on suht pehme omadega.
Lume ootuses sai veidi viisakamaks teha:
Pooleks esivedru vahetatud, tugilaager, am.padi, uued filtrid & õlid, kojameeste hoovastik, bensupaagi luugi hing, kardaani vahemuhv, teibituuningud said kapotialt ka likvideeritud jne.
Aga lund muidugi pole..
Meeldib:
Mootor on kõike arvesse võttes heas korras (va mingi kolin aegajalt, mis tundub tulevat hooratta juurest) - täiesti kuiv ja minek on väga hea! Katsun varsti diagnosti viia.
Nii välis kui sisepeeglid on isetumenevad - salongis muudetava tundlikkusega.
Borbet A laiad 17" - ees oli 8,5" ja taga 10"
Salongis päääris hästi säilinud nahksisu, käetugedega, ilma pragudeta, aga vajab värskendust... muideks VIN koodi järgi varustust vaadates on see hiljem paigaldatud.. kuigi on originaal nahksisu, sisu ntks tagumistel peatugedel pole kinnitusraame.
Manuaal käigukast. Järelpaigaldatud Telefon.
Halb:
Kere on täiesti läbi - Kõrvalistuja uksega on keegi alla aetud ehk see on käinud tagurpidi; juhiust on pahteldatud vist otse roostele; karbid ja põhi läbi; pagassiluugi võti on kruvikeeraja+haamer; käsipidur ei tööta.
Pilte:
Juhin tähelepanu käigukangi nupule.. eks see on juba täieliku ajaloo eest.
rean, pagassi luuk on vist enamvähem sirge + numbritule aluse helkuriga.
Üritan siis 3. kord natukene kellegi aktiivsuse peale loota. kolm siiski on kohtu seadus.
Kuna e34 pealt tulnud m30 pole bolt on, siis, kas keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes teab kedagi, kelle käest sellist juppi tellida/mõõtmeid? Üle interneti tundub jabur.
Lisaks. Mõned küsimused veel - lootes jällegi aktiivsusele:
Kas kellegil on kogemusi m30b30 juhtmestiku tõstmisega e28 peale? kaitsebloki ühendamine jne? Doonor pole elektrilise gaasiga niiet sellega ei tohiks muret olla?
Kas m30b30 karter mahub ilusti?
e34 käigukast peaks napilt mahtuma?
Kui keegi oskab tähelepanu veel millegile juhtida, siis olen tänulik!
Eelkõige lootes, et saab vältida punchline'i "Mis sitasti, see uuesti!"