e21 keredetailid
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
e21 keredetailid
Vaatasin pilte galeriist ja erinevaid projekte. Sealt oli näha, et keevitus- ja keretöid tehes on ostetud täiesti uued detailid, näiteks pagasiruumi põhjad, tagumised paneelid, tiivakaared ja istmete alused põhjaplekid. Kust selliseid asju tänapäeval leida võiks?
Kristjan
Kristjan
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
http://www.wallothnesch.com/karosserie- ... i-e21.html
Esitiivad, tagatiiva servad ja karbid leiad ka B osana.
Esitiivad, tagatiiva servad ja karbid leiad ka B osana.
e6 2000 Touring `73
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Keredetailide hindade kohta , vaata palju neid autosi tänavapildis liigub .
Mõned fanaatikud põhjamaades ikka taastavad neid roostest räsitud väeteid .
Varem tehti ühistellimusi , mis praeguseks ajaks on pea välja surnud üritus . Mõne usaldusliku hakkaja eestvedamisel oleks rahval juppe vaja küll . Võtaks ise ka vaikselt kampa .
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... =tellimine
Mõned fanaatikud põhjamaades ikka taastavad neid roostest räsitud väeteid .
Varem tehti ühistellimusi , mis praeguseks ajaks on pea välja surnud üritus . Mõne usaldusliku hakkaja eestvedamisel oleks rahval juppe vaja küll . Võtaks ise ka vaikselt kampa .
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... =tellimine
Mulle jääb ainult arusaamatu miks W&N on siin kogu aeg mängus?
Julgen väita, et praegu 75 % varuosad mis saabuvad W&N hoovis kõndisid just BMW esindusest välja.
Ise ostsin viimased BMW "vanaaegsed" varuosad Hamburgist, BMW esindusest, ja hinnad olid soodsam kui kuskil muujal. Ma ei saa siin avalikussest enda allahindlus% avalikustama, aga mäekõrgune ta nüüd küll ei ole.
Julgen väita, et praegu 75 % varuosad mis saabuvad W&N hoovis kõndisid just BMW esindusest välja.
Ise ostsin viimased BMW "vanaaegsed" varuosad Hamburgist, BMW esindusest, ja hinnad olid soodsam kui kuskil muujal. Ma ei saa siin avalikussest enda allahindlus% avalikustama, aga mäekõrgune ta nüüd küll ei ole.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
seda mis hinnaga Hamburgist saab teavad meist tõesti väga vähesed, aga tuginedes oma kogemusele on W&N Eesti BMW esindusest ca 20% soodsam.Baur TC kirjutas:Mulle jääb ainult arusaamatu miks W&N on siin kogu aeg mängus?
Julgen väita, et praegu 75 % varuosad mis saabuvad W&N hoovis kõndisid just BMW esindusest välja.
Ise ostsin viimased BMW "vanaaegsed" varuosad Hamburgist, BMW esindusest, ja hinnad olid soodsam kui kuskil muujal. Ma ei saa siin avalikussest enda allahindlus% avalikustama, aga mäekõrgune ta nüüd küll ei ole.
Kampaania kaubad ja suurema koguse korraga tellides veelgi enam.
e6 2000 Touring `73
Kõige suurem probleem UM´i jaoks on kindlasti minimaalne koguste arv. BMW keskladu nõuab minimumkogused - ja kuhu näiteks "vaba" BMW varuosademüüja toppib neid kui klient soovib 2 tükk, ja BMW saadab 25?
Pakun välja, et ühest EKBK meetingusest mõtleb mingi "töörühm" siin natukene edasi ja proovib mingi kuldne kesktee leida...
Näiteks saan kinnitada, et mul on veel suht palju uued pisikinnitusdetaillid olemas, sest terve kott Saksast, näiteks 25 tükk, maksavad Saksast vähem kui 5 tükk Eestis, juhul kui UM rakendab enda minimumhind....
Pakun välja, et ühest EKBK meetingusest mõtleb mingi "töörühm" siin natukene edasi ja proovib mingi kuldne kesktee leida...
Näiteks saan kinnitada, et mul on veel suht palju uued pisikinnitusdetaillid olemas, sest terve kott Saksast, näiteks 25 tükk, maksavad Saksast vähem kui 5 tükk Eestis, juhul kui UM rakendab enda minimumhind....
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Ühesõnaga, siis kui tellida ka UM-i kaudu suurem kogus on võimalik saada nn. kesklao hinnaga mis on isegi soodsam kui W&N?
Selliseljuhul võiks ju hoopis ühistellimusi teha UM-i kaudu
Pisidetaile tasubki osta suurem kogus, kui rahaliselt võimalik, sest täna on sul neid vaja aga homme juba kellegil teisel.
Samas teeksin ettepaneku, et kui keegi märkab W&N-is või UM-is või mõnes muus kohas väga häid soodustusi, siis anda häälekamalt ka foorumis märku.
Nagu näiteks hetkel e21 esitiibade soodukas, sest tüüpiliselt on need nagunii enamustel e21-del läbi mida taastatud pole.
Eestis u.80€ tiib, W&N hetkel 47€ tiib
Lihtsalt paljud huvilised ei pruugi märgata häid pakkumisi
Selliseljuhul võiks ju hoopis ühistellimusi teha UM-i kaudu

Pisidetaile tasubki osta suurem kogus, kui rahaliselt võimalik, sest täna on sul neid vaja aga homme juba kellegil teisel.
Samas teeksin ettepaneku, et kui keegi märkab W&N-is või UM-is või mõnes muus kohas väga häid soodustusi, siis anda häälekamalt ka foorumis märku.
Nagu näiteks hetkel e21 esitiibade soodukas, sest tüüpiliselt on need nagunii enamustel e21-del läbi mida taastatud pole.
Eestis u.80€ tiib, W&N hetkel 47€ tiib

Lihtsalt paljud huvilised ei pruugi märgata häid pakkumisi

ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
Omalt poolt võin lisada, et B-kategooriana oli E21-ele saada veel mõni aasta tagasi esitiibasid, välimisi karpe, tagumisi tiiva kaari(välimisi) ning vasak poolset tagumist sisemist tiivakaart, taga paneeli oli vaid väikse mootoriga PREface oma, ehk siis see, kus üks summuti keskelpool. Mina otsisin aga, facelifti 323i tagapaneeli... lõpuks tegin sellest preface omast omale sobiva. 323i summuti poole pealt oli nii, et tuletorusid pakkus 320/323 6 silindrit, keskmist 323i pütti ootasin 7 kuud(tehase järeltellimus),320/6 vist peaks saama nii keskmist kui tagumist, 323i B-tagumisi ei saa enam, esimesed tugilaagrid on juba tellimuses vist 3 aastat
ilmselt need ei tulegi enam. 323i esimest amortidega on B-kati puhul kööga nagu ka 323i esimeste piduri ketastega, tagumisi veel saab. tavalisi kettaid ning trummleid samuti saab. Välimisirooli otsi saab samuti veel tellida kuid, sisemistega keeruline, samuti ei saa B-katina õõtshoobasid.
Puksidest saab tellida tagumise õõtsa pukse(samad mis E30-el), ülejäänud puksid B-katina tootmisest maas.. piduri trosse sai kõigile.Piduriklotse sai kõiki.paigaldus komplektid vaid 315-320, 323i omasid ei saa..
Viimane asi mis ise uurisin oli E21-e esiklaas, mida pakub Pilkington, maksab 175 euri ja saadav VAID rohelise tooniga ning rohelise päikse ribaga..
M20 mootorile leiab kõike, M10 ja M30 motole enam kõike ei saa..
See info puudutab B-kategooria tükke, mis on kättesaadavad Fixusest(baltiautovaruosad) ning Knutsonis(auto asi) ning mõned pisikesed tarniad veel. V-b kusil on veel miskit lattu seisma jäänud.. aga üldiselt on E21 tükkidega raske, lihtsalt aeg on edasi läinud ning E21 tükid tootmisest ning kataloogidest väljas..
PS! see, et kuskil maailmas pakutakse miskit detaili soodsamalt ei koti kedagi selle hetkeni kui see "keegi" on sunnitud seda detaili ostma! St, et need Hamburgi soodupakkumised Eesti tavakasutajani ei jõua. Samuti ei ole keegi antud hetkel nõus oma raha kinni panema detailide alla mida v-b ei õnnestugi Eestis maha müüa( a`la osatn 10 esitiiba ning müün 8 edasi
) ei suur ettevõte, ega ammugi väike ettevõtja.
Tuleb leppida sellega, et alla E30-et jäävad kerenumbrid ning sellega seonduv on suhteliselt kallis lõbu..

Puksidest saab tellida tagumise õõtsa pukse(samad mis E30-el), ülejäänud puksid B-katina tootmisest maas.. piduri trosse sai kõigile.Piduriklotse sai kõiki.paigaldus komplektid vaid 315-320, 323i omasid ei saa..
Viimane asi mis ise uurisin oli E21-e esiklaas, mida pakub Pilkington, maksab 175 euri ja saadav VAID rohelise tooniga ning rohelise päikse ribaga..
M20 mootorile leiab kõike, M10 ja M30 motole enam kõike ei saa..
See info puudutab B-kategooria tükke, mis on kättesaadavad Fixusest(baltiautovaruosad) ning Knutsonis(auto asi) ning mõned pisikesed tarniad veel. V-b kusil on veel miskit lattu seisma jäänud.. aga üldiselt on E21 tükkidega raske, lihtsalt aeg on edasi läinud ning E21 tükid tootmisest ning kataloogidest väljas..
PS! see, et kuskil maailmas pakutakse miskit detaili soodsamalt ei koti kedagi selle hetkeni kui see "keegi" on sunnitud seda detaili ostma! St, et need Hamburgi soodupakkumised Eesti tavakasutajani ei jõua. Samuti ei ole keegi antud hetkel nõus oma raha kinni panema detailide alla mida v-b ei õnnestugi Eestis maha müüa( a`la osatn 10 esitiiba ning müün 8 edasi

Tuleb leppida sellega, et alla E30-et jäävad kerenumbrid ning sellega seonduv on suhteliselt kallis lõbu..
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Tuleb leppida sellega, et alla E30-et jäävad kerenumbrid ning sellega seonduv on suhteliselt kallis lõbu..
Kuldsed sõnad!
Viimane mudell, kus on varuosad veel soodsalt on antud hetkel E36.
Põhimõtteliselt enamus varuosad mis käivad BMW Classic ´de näppude vahele on kallinenud - aga võrreldes teiste tootjadega vähemalt kättesaadav ja ei ole nii kallis (Ford, Porsche, Audi - hakkate sealt küsima mis on kättesaadav ja mis maksab![]()
![]()
)
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!