Bmw 520i 1982 Myyr
Ma olen ka paar korda smart pesulat proovinud , peseb see puhtaks ka seal ?
Heledal autol pole niisamagi mustust märgata , mida tumedam ..seda hullem .
Tallinna omaga erilist tulemust ei saavuta , võtad ikka oma nuustiku ja sampooni kaasa .
Sellise tempoga saab lubatud 3 euriga hakkama , põhimõtteliselt ainult loputad
Kas koilid on all ja vedrustus on mugav ?
Heledal autol pole niisamagi mustust märgata , mida tumedam ..seda hullem .
Tallinna omaga erilist tulemust ei saavuta , võtad ikka oma nuustiku ja sampooni kaasa .
Sellise tempoga saab lubatud 3 euriga hakkama , põhimõtteliselt ainult loputad
Kas koilid on all ja vedrustus on mugav ?
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Kõik oleneb kuidas sa teed.
Mul oli aega 5m.
Tulemus sai täitsa hea, pead ikka natukene vaeva ka nägema, et midagi puhtaks saaks.
Coilid on tõesti all ja on täitsa mugav.
Kuna tagumiste velgede ääred on koopa servaga tasa, siis pean kooparulli otsima..aga muidu on tõsiselt hea sõida.. julgeks isegi soovitada coilide panemist tava sõidus.. sest tihtipeale on nad odavamad kui tehase vedrustus (amordi etc)
Mul oli aega 5m.
Tulemus sai täitsa hea, pead ikka natukene vaeva ka nägema, et midagi puhtaks saaks.
Coilid on tõesti all ja on täitsa mugav.
Kuna tagumiste velgede ääred on koopa servaga tasa, siis pean kooparulli otsima..aga muidu on tõsiselt hea sõida.. julgeks isegi soovitada coilide panemist tava sõidus.. sest tihtipeale on nad odavamad kui tehase vedrustus (amordi etc)
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: Bmw 520i 1982 Myyr
Väike ülevaade maantee ameti lehelt
Registreerimismärk 686TBK
Tehasetähis (VIN-kood) WBADK5105D8576467
Mark BMW
Kaubanduslik nimetus 520I
Kategooria Sõiduauto
Kere nimetus SEDAAN
Täismass(kg) 1730
Registrimass (kg) 1730
Tühimass (kg) 1220
Kandevõime (kg) 510
Lubatud piduritega haagise mass (kg) 1400
Lubatud piduriteta haagise mass (kg) 500
Värvus HELEHALL
Mitmevärviline E
Esmaregistreerimise kuupäev (B) 1982
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 28.06.1995
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik -
Pikkus (mm) 4620
Laius (mm) 1700
Kõrgus (mm) 1415
Telgi kokku 2
Juhttelgi 1
Veotelgi 1
Lubatud suurimad ja registri teljekoormused (kg)
Telg Registri koormus Lubatud suurim teljekoormus Juhtteljed Veoteljed
1. teljel 830 830 E E
2. teljel 940 940 E E
Rehvid
Telg Rehvid võimalikud variandid
1. teljel 175/HR14, 195/70HR14
2. teljel 175/HR14, 195/70HR14
Mootori töömaht (cm3) 1977
Mootori võimsus (kW) 92
Mootori tüüp BENSIIN
Uksi 4
Istekohti 5
Istekohti juhi kõrval 1
Seisukohti 0
Ülevaatuste ajalugu:
Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit
27.08.2013 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2014 243590
29.08.2012 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2013 236066
21.08.2010 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2011 232009
10.08.2009 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2010 223221
12.08.2008 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2009 213794
17.08.2007 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2008 205210
11.08.2006 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2007 197000
26.08.2005 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2006 191000
Registreerimismärk 686TBK
Tehasetähis (VIN-kood) WBADK5105D8576467
Mark BMW
Kaubanduslik nimetus 520I
Kategooria Sõiduauto
Kere nimetus SEDAAN
Täismass(kg) 1730
Registrimass (kg) 1730
Tühimass (kg) 1220
Kandevõime (kg) 510
Lubatud piduritega haagise mass (kg) 1400
Lubatud piduriteta haagise mass (kg) 500
Värvus HELEHALL
Mitmevärviline E
Esmaregistreerimise kuupäev (B) 1982
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 28.06.1995
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik -
Pikkus (mm) 4620
Laius (mm) 1700
Kõrgus (mm) 1415
Telgi kokku 2
Juhttelgi 1
Veotelgi 1
Lubatud suurimad ja registri teljekoormused (kg)
Telg Registri koormus Lubatud suurim teljekoormus Juhtteljed Veoteljed
1. teljel 830 830 E E
2. teljel 940 940 E E
Rehvid
Telg Rehvid võimalikud variandid
1. teljel 175/HR14, 195/70HR14
2. teljel 175/HR14, 195/70HR14
Mootori töömaht (cm3) 1977
Mootori võimsus (kW) 92
Mootori tüüp BENSIIN
Uksi 4
Istekohti 5
Istekohti juhi kõrval 1
Seisukohti 0
Ülevaatuste ajalugu:
Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit
27.08.2013 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2014 243590
29.08.2012 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2013 236066
21.08.2010 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2011 232009
10.08.2009 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2010 223221
12.08.2008 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2009 213794
17.08.2007 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2008 205210
11.08.2006 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2007 197000
26.08.2005 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2006 191000
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: Bmw 520i 1982 Myyr
Sai siis soetatud ka endale üks rool, kas see peale jõuab ( kui jõuab siis kindlasti nahatatuna ) eks seda me näe
Täname akuulat!
Täname akuulat!
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: Bmw 520i 1982 Myyr
Keskmisel osal ei ole tähtsust mis seal peal on
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: Bmw 520i 1982 Myyr
Nüüdseks sai siis võetud kätte väike lekke eemaldus
Kuna plokikaane vahelt juba ammust aega immitseb õrnalt õli, siis sai võetud kaas saadetud lihvi. Tuli täna tagasi ja võeti 0.2mm maha.
Lähevad uued klapisääre tihendid ja nuka simmer. Klapid sooveldusse ja eks nipetnäpet veel
Kaas käis Ehimetis pärnus, hind jäi 20-25€ vahele
Kuna plokikaane vahelt juba ammust aega immitseb õrnalt õli, siis sai võetud kaas saadetud lihvi. Tuli täna tagasi ja võeti 0.2mm maha.
Lähevad uued klapisääre tihendid ja nuka simmer. Klapid sooveldusse ja eks nipetnäpet veel
Kaas käis Ehimetis pärnus, hind jäi 20-25€ vahele
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: Bmw 520i 1982 Myyr
Oletatavasti selle nipet-näpet sisse jääb ka hammasrihm koos rullikuga.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: Bmw 520i 1982 Myyr
Hammasrihm ja rullik vaevalt probleemiks on, ei maksa nii hullu hinda
Muidugi vahetus on juba omaette tegevus.
Muidugi vahetus on juba omaette tegevus.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: Bmw 520i 1982 Myyr
Rihm ja rullik jääb ka sisse, veepumba seisukohta ei oskagi hetkel võtta, maha võttes arvatavasti tuleks ikkagi uus panna, aga kui ei ole sea mingeid lõtke ega muid asju, siis vast ei hakka.
Praegune nime kiri siis
Klapisääre tihendid 5€
Simmerling 9€
Kaanetihend 25€ 2.05mm
Rullik ja rihm - 39€
Jahutus - Läheb konsetraadist
Veepump - 30€
Reedel saab asjad kätte, saab alustada kokku ladumisega.
Üleüldse pean veel otsima uued lõdvikud, kokku vajutades tunned ära juba, kui tekib õrn pragu näpu alla.
Praegune nime kiri siis
Klapisääre tihendid 5€
Simmerling 9€
Kaanetihend 25€ 2.05mm
Rullik ja rihm - 39€
Jahutus - Läheb konsetraadist
Veepump - 30€
Reedel saab asjad kätte, saab alustada kokku ladumisega.
Üleüldse pean veel otsima uued lõdvikud, kokku vajutades tunned ära juba, kui tekib õrn pragu näpu alla.
Viimati muutis -Myyr-, 15 Jaan 2014 19:26, muudetud 3 korda kokku.
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: Bmw 520i 1982 Myyr
JanekEnde kirjutas:Hammasrihm ja rullik vaevalt probleemiks on, ei maksa nii hullu hinda
Muidugi vahetus on juba omaette tegevus.
Kui ise nüüd reaalselt olla selle kaane n.ö lahti tegemise juures ja osadeks võtmisel, siis ei ole asi nii hull tõesti kui arvatakse.
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: Bmw 520i 1982 Myyr
Nüüdseks kõik jupid käes ja saan homme alustada sooveldamisega.
Talv võtab ikka rõõmu ja annab rõõmu
Lõpuks suutsin võtme pooleks keerata kütuse korgi sisse, küll klemmid ja kaitsmed jamavad..
Ehk on see kevad varsti tulemas.
Talv võtab ikka rõõmu ja annab rõõmu
Lõpuks suutsin võtme pooleks keerata kütuse korgi sisse, küll klemmid ja kaitsmed jamavad..
Ehk on see kevad varsti tulemas.
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: Bmw 520i 1982 Myyr
Auto on vist ka hooajad, kus ta töötab korralikult ja siis jällegi mitte.
265000'pealt tegin hooldust
Vahetasin õli, sisse läks Liqui Moly 10w40.
Vana õli oli nagu vesi peaegu, järelikult oligi õige aeg vahetuseks.
Lappisin mõled juhtmed ka, lootes,et tempi näit hakkab armatuuris tööle, kuid tulutult.
Peale seda õlivahetust olen saanud lahti probleemist mis kimbutas mind juba suvest saadik.
Käima minek oli jube veniv ja tihtipeale käiasin autot päris pikalt, enne kui korralikult tööle jäi ja lubas pöördeid anda, ilma, et kohe kinni pooks gaasipedaali puudutusel.
Nüüdsest läheb auto esimesest korrast kohe käima, ei poo kinni gaasipedaali puudutamisel ega midagi. Eiteagi milles viga oli.
Mis kõige rohkem üllatab, on see,et varem oli auto jõuetu. On olnud hetki, kus lihtsalt huvi pärast autoga parklas nalja tehtud ( eks teate isegi ), varem ei jõudnud üldse midagi, isegi esimesega oli raskusi libisema tagaosa saada.
Nüüdseks ei tekita isegi 2-3 käik probleemi.
Igatahes, kaane vahetusest on veel puudu kaanetihend, mis ootab järeleminemist ja siis saab ka sellega ühele poole.
ja kui kellelgi seisab näidikuplokk, millel on töötav temp ja inspectioni tuled.. siis andke teada
265000'pealt tegin hooldust
Vahetasin õli, sisse läks Liqui Moly 10w40.
Vana õli oli nagu vesi peaegu, järelikult oligi õige aeg vahetuseks.
Lappisin mõled juhtmed ka, lootes,et tempi näit hakkab armatuuris tööle, kuid tulutult.
Peale seda õlivahetust olen saanud lahti probleemist mis kimbutas mind juba suvest saadik.
Käima minek oli jube veniv ja tihtipeale käiasin autot päris pikalt, enne kui korralikult tööle jäi ja lubas pöördeid anda, ilma, et kohe kinni pooks gaasipedaali puudutusel.
Nüüdsest läheb auto esimesest korrast kohe käima, ei poo kinni gaasipedaali puudutamisel ega midagi. Eiteagi milles viga oli.
Mis kõige rohkem üllatab, on see,et varem oli auto jõuetu. On olnud hetki, kus lihtsalt huvi pärast autoga parklas nalja tehtud ( eks teate isegi ), varem ei jõudnud üldse midagi, isegi esimesega oli raskusi libisema tagaosa saada.
Nüüdseks ei tekita isegi 2-3 käik probleemi.
Igatahes, kaane vahetusest on veel puudu kaanetihend, mis ootab järeleminemist ja siis saab ka sellega ühele poole.
ja kui kellelgi seisab näidikuplokk, millel on töötav temp ja inspectioni tuled.. siis andke teada
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: Bmw 520i 1982 Myyr
meeldivad need veljed
Re: Bmw 520i 1982 Myyr
Mis õlivahetuse indikaator see on? Üldjuhul ikka aeg või läbisõit.-Myyr- kirjutas:Vana õli oli nagu vesi peaegu, järelikult oligi õige aeg vahetuseks.
Kuidas saab õli olla nagu vesi? Mäletan ammuseid aegu, kus mosse bensupumba membraan ei pidanud ja bensiin jooksis karterisse. Siis, olles jupp maad üle normi, jättis see ollus rohkem bensiinilahuse mulje.
CSi, ti, i, RT, TC1, D