Klassikaliste BMW'de rajapäev 05.10.2013 Rapla kardirajal
Klassikaliste BMW'de rajapäev 05.10.2013 Rapla kardirajal
Eesti Klassikaliste BMW'de Klubi rajapäev.
Rapla kardirada, Rapla.
Rajapäevale on oodatud nii vanemad kui uuemad BMW märki kandvad autod.
Rajapäev suunitluselt kiire sõidu nautimiseks/harjutamiseks.
RAJAPÄEVA JUHEND
1. Ajakava 05.10.2013:
10:30-11:30 (orienteruvalt) osalejate dokumentide ja sõidukite tehniline kontroll.
10:30-11:30 harjutussõidud.
11.30 sõitjate koosolek.
11.45 Rajapäeva algus. I osa võistlus täpseima etteantud ringiaja sõitmiseks. Täpne info kohapeal. Omapoolne aja mõõtmine sõites pole lubatud, samuti peab sõidu tempo olema ühtlane. Lubatud pole peatumine rajal.
13.00-14.00 Lõuna
14.00 Sõitmiste II osa. Vaba rada aja mõõtmisega.
18:00 (orienteeruvalt) rajapäeva lõpp.
2. Korraldaja, rada
2.1. Rajapäeva korraldab Klassikaliste BMW'de Klubi.
Rajapäeva juht: Rauno Viisma 556 556 50
2.2. Rajapäev toimub Rapla kardirajal.
3. Osavõtjad
3.1 Kõik osavõtjad peavad esitama isikut tõendava dokumendi ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri).
3.2 Ühel autol võib osaleda üks või mitu sõitjat. Rajapäeva tasu võetakse sõitja kohta.
3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.
3.4. Juhi/kaassõitja minimaalne vanus on 18 aastat ja autos tohib viibida korraga üks kaassõitja.
4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. Auto juht vastutab osaleva auto tehnilise seisukorra eest. Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
4.2. Nõutud on töökorras lähi-, suuna- ja pidurituled ning vähemalt 2 tahavaatepeeglit.
4.3. Esiklaasi ja esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema tagatud mistahes tingimustes.
4.4. Nõutud on paigaldada vähemalt esimene pukseerimissilmus, soovitavalt ka tagumine silmus.
4.5. Aku peab olema korralikult kinnitatud.
4.6. Sõitjateruumis ja pagasiruumis ei tohi olla esemeid, mis on lahtised ning võivad tekitada ohtlikke olukordi.
4.7 Korraldajal on õigus teostada sõidukile tehnilist kontrolli ning ohtlike puuduste avastamisel nõuda puuduste eemaldamist. Korraldajal on õigus sõidukit mitte rajale lubada, kui ohtlikud puudused pole likvideeritud või neid pole võimalik kohapeal likvideerida.
5. Rajapäeva käik
5.1 Rajaga tutvumine ja harjutus sõidud toimuvad 10:30-11:30
5.2 Loa rajale minna annab rajapäeva korraldaja peale dokumentide ja sõiduki tehnilist kontrolli.
5.3.Sõidud toimuvad kuni 3 auto kaupa. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe. Järgneb 3 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
5.4 Sõidu alustamist lubava märguande annab stardikohtunik.
5.5 Igal ajahetkel tuleb osalejal jälgida korraldajate märguandeid, kes hoiatavad võimaliku ohuolukorra eest.
6. Möödumine aeglasemast autost, peatumine rajal
6.1. Möödasõit pole lubatud, aeglase auto ette jäämisel antakse rajapäeva juhi ettenägemisel uus ring.
6.2. Ilma põhjuseta raja peatumine pole lubatud. Tehnilise rikke või ohuolukorra tõttu peatudes tuleb sisse lülitada ohutuled. Rajal sõidukist välja tulles tuleb tagada nii enda kui ka teiste ohutus.
7. Rajapäeva enneaegne lõpetamine
7.1. Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga või rikkega auto rajapäevalt kõrvaldada.
7.2. Kui rajapäeva käigus tekkinud ohuolukorda ei suudeta kõrvaldada, lõpetatatakse sõit.
8. Ringiajad
8.1. Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
8.2 Ajavõtt stopperitega.
9. Osavõtumaksud ( Makstakse kohapeal sularahas või eelnevalt pangaülekandega). Ülekandega tasuda "Eesti Klassikaliste BMW'de klubi" arvele Swedbank'is 221047339335 (SWIFT kood/BIC: HABAEE2X, IBAN: EE872200221047339335), selgituseks palume märkida sõitja nimi ja sõiduk.
9.1 Osavõtutasu 15eur/sõitja
Klubiliikmetele 12eur/sõitja (EBK klubi liikmetele samuti 12eur/sõitja)
10. Vastutus
10.1. Ürituse korraldaja, korraldamisega seotud isikud ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Osalejad vabastavad eelpoolkirjeldatud isikud vastutusest, allkirjastades punktis 3.1. mainitud kinnituskirja.
10.2. Mistahes osalejatele (k.a iseendale) või kolmandatele osapooltele tekitatud kahjude eest vastutab auto juht. Juhul kui kahju tekkimises osales mitu autot ja osapooled omavahel kokkuleppele ei jõua, kuulub vaidlus lahendamisele Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras. Mingil juhul ei ole korraldaja ja korraldamisega tegelevad isikud sellises vaidluses osapool.
Kellel huvi ürituse korraldamist aidata siis võib sellest teada anda.
Oma tulekust palume teemas teada anda.
Rapla kardirada, Rapla.
Rajapäevale on oodatud nii vanemad kui uuemad BMW märki kandvad autod.
Rajapäev suunitluselt kiire sõidu nautimiseks/harjutamiseks.
RAJAPÄEVA JUHEND
1. Ajakava 05.10.2013:
10:30-11:30 (orienteruvalt) osalejate dokumentide ja sõidukite tehniline kontroll.
10:30-11:30 harjutussõidud.
11.30 sõitjate koosolek.
11.45 Rajapäeva algus. I osa võistlus täpseima etteantud ringiaja sõitmiseks. Täpne info kohapeal. Omapoolne aja mõõtmine sõites pole lubatud, samuti peab sõidu tempo olema ühtlane. Lubatud pole peatumine rajal.
13.00-14.00 Lõuna
14.00 Sõitmiste II osa. Vaba rada aja mõõtmisega.
18:00 (orienteeruvalt) rajapäeva lõpp.
2. Korraldaja, rada
2.1. Rajapäeva korraldab Klassikaliste BMW'de Klubi.
Rajapäeva juht: Rauno Viisma 556 556 50
2.2. Rajapäev toimub Rapla kardirajal.
3. Osavõtjad
3.1 Kõik osavõtjad peavad esitama isikut tõendava dokumendi ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri).
3.2 Ühel autol võib osaleda üks või mitu sõitjat. Rajapäeva tasu võetakse sõitja kohta.
3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.
3.4. Juhi/kaassõitja minimaalne vanus on 18 aastat ja autos tohib viibida korraga üks kaassõitja.
4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. Auto juht vastutab osaleva auto tehnilise seisukorra eest. Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
4.2. Nõutud on töökorras lähi-, suuna- ja pidurituled ning vähemalt 2 tahavaatepeeglit.
4.3. Esiklaasi ja esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema tagatud mistahes tingimustes.
4.4. Nõutud on paigaldada vähemalt esimene pukseerimissilmus, soovitavalt ka tagumine silmus.
4.5. Aku peab olema korralikult kinnitatud.
4.6. Sõitjateruumis ja pagasiruumis ei tohi olla esemeid, mis on lahtised ning võivad tekitada ohtlikke olukordi.
4.7 Korraldajal on õigus teostada sõidukile tehnilist kontrolli ning ohtlike puuduste avastamisel nõuda puuduste eemaldamist. Korraldajal on õigus sõidukit mitte rajale lubada, kui ohtlikud puudused pole likvideeritud või neid pole võimalik kohapeal likvideerida.
5. Rajapäeva käik
5.1 Rajaga tutvumine ja harjutus sõidud toimuvad 10:30-11:30
5.2 Loa rajale minna annab rajapäeva korraldaja peale dokumentide ja sõiduki tehnilist kontrolli.
5.3.Sõidud toimuvad kuni 3 auto kaupa. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe. Järgneb 3 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
5.4 Sõidu alustamist lubava märguande annab stardikohtunik.
5.5 Igal ajahetkel tuleb osalejal jälgida korraldajate märguandeid, kes hoiatavad võimaliku ohuolukorra eest.
6. Möödumine aeglasemast autost, peatumine rajal
6.1. Möödasõit pole lubatud, aeglase auto ette jäämisel antakse rajapäeva juhi ettenägemisel uus ring.
6.2. Ilma põhjuseta raja peatumine pole lubatud. Tehnilise rikke või ohuolukorra tõttu peatudes tuleb sisse lülitada ohutuled. Rajal sõidukist välja tulles tuleb tagada nii enda kui ka teiste ohutus.
7. Rajapäeva enneaegne lõpetamine
7.1. Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga või rikkega auto rajapäevalt kõrvaldada.
7.2. Kui rajapäeva käigus tekkinud ohuolukorda ei suudeta kõrvaldada, lõpetatatakse sõit.
8. Ringiajad
8.1. Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
8.2 Ajavõtt stopperitega.
9. Osavõtumaksud ( Makstakse kohapeal sularahas või eelnevalt pangaülekandega). Ülekandega tasuda "Eesti Klassikaliste BMW'de klubi" arvele Swedbank'is 221047339335 (SWIFT kood/BIC: HABAEE2X, IBAN: EE872200221047339335), selgituseks palume märkida sõitja nimi ja sõiduk.
9.1 Osavõtutasu 15eur/sõitja
Klubiliikmetele 12eur/sõitja (EBK klubi liikmetele samuti 12eur/sõitja)
10. Vastutus
10.1. Ürituse korraldaja, korraldamisega seotud isikud ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Osalejad vabastavad eelpoolkirjeldatud isikud vastutusest, allkirjastades punktis 3.1. mainitud kinnituskirja.
10.2. Mistahes osalejatele (k.a iseendale) või kolmandatele osapooltele tekitatud kahjude eest vastutab auto juht. Juhul kui kahju tekkimises osales mitu autot ja osapooled omavahel kokkuleppele ei jõua, kuulub vaidlus lahendamisele Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras. Mingil juhul ei ole korraldaja ja korraldamisega tegelevad isikud sellises vaidluses osapool.
Kellel huvi ürituse korraldamist aidata siis võib sellest teada anda.
Oma tulekust palume teemas teada anda.
Viimati muutis raunz, 28 Aug 2013 21:04, muudetud 1 kord kokku.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Panen siia juurde ka kaardi kuidas jõuda Rapla kardirajale juhuks kui keegi ei ole käinud ennem, rada siis tähistatud punase joonega:

Ja gps kordinaadid: B:59°1΄17.95˝
L:24°50΄36.12˝
Sügisesel rajapäeval on sõitmise esimene osa veidi teistsugune kui kevadel. Vihjeks niipalju, et naeruväärselt aeglaselt seekord sõitma ei pea
Palun kõigil rajale sõitma tulijatel kriitilise pilguga eelnevalt üle vaadata oma sõiduki tehniline seisukord. Soovitatav oleks pidurivedelik ära vahetada, vastasel korral võib pidurivedelik keema minna ning pidurid kaovad ära. Samuti üle vaadata piduriklotside paksused, sest rajal on nende kulumine kordades suurem kui tänaval sõites. Otseloomulikult ei tohi olla vedelike lekkeid. Tasub teha ka veermiku kontroll ning rehvid üle vaadata. Rajal kiiresti sõitmine paneb sõiduki proovile ning puudused tulevad kiiresti välja.

Ja gps kordinaadid: B:59°1΄17.95˝
L:24°50΄36.12˝
Sügisesel rajapäeval on sõitmise esimene osa veidi teistsugune kui kevadel. Vihjeks niipalju, et naeruväärselt aeglaselt seekord sõitma ei pea

Palun kõigil rajale sõitma tulijatel kriitilise pilguga eelnevalt üle vaadata oma sõiduki tehniline seisukord. Soovitatav oleks pidurivedelik ära vahetada, vastasel korral võib pidurivedelik keema minna ning pidurid kaovad ära. Samuti üle vaadata piduriklotside paksused, sest rajal on nende kulumine kordades suurem kui tänaval sõites. Otseloomulikult ei tohi olla vedelike lekkeid. Tasub teha ka veermiku kontroll ning rehvid üle vaadata. Rajal kiiresti sõitmine paneb sõiduki proovile ning puudused tulevad kiiresti välja.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Otseselt driftimine lubatud pole Rapla raja haldaja reeglite tõttu. Põhjus selles, et rajaääred peavad peale kasutust terveks ja puhtaks jääma. Kui mõnes kurvis külg ette läheb veel ära ei saada aga eesmärk peaks olema ikkagi kiiret aega sõita.morefun kirjutas:külksi võib lasta?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Raja haldajaga eraldi kokkulepet pole, et driftimine oleks lubatud rajapäeval. Kindlasti sõltub veidi ka ilmast. Lausvihma korral on enamikul kurvides külg veidi ees.
Sõitude esimese ja teise osa ajal jääks külglibisejad teistele ette. Ainuke aeg, kus vabamalt on lubatud rajal viibida on lõuna aeg, kus aja mõõtmist ei toimu.
Vastuseks Cardole: Drift on viimasel ajal tohutult populaarsust kogunud ja mis seal salata ka mina eelistan kurve külg ees läbida. Drift on äge
Sõitude esimese ja teise osa ajal jääks külglibisejad teistele ette. Ainuke aeg, kus vabamalt on lubatud rajal viibida on lõuna aeg, kus aja mõõtmist ei toimu.
Vastuseks Cardole: Drift on viimasel ajal tohutult populaarsust kogunud ja mis seal salata ka mina eelistan kurve külg ees läbida. Drift on äge

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Eks igaühel on ikka oma eelistus. Hetkel on ringrajasõitjaid kõvasti rohkem Eestis kui driftereid.
Mulle on alati meeldinud kurve külglibisemisega ja mitte nii kiirelt läbida, kui võimalik oleks
Ringrada ei tule nii hästi välja kah pealegi.
Mulle on alati meeldinud kurve külglibisemisega ja mitte nii kiirelt läbida, kui võimalik oleks

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008