e12 Marie

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 585
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

..aga talveks muid kärakaid peale e30ne ei leidnud ?
Mul on neist kahju , kolmekümned on juba piisavalt roostes tänu meie talvedele . Muidu tulen plakatitega :lol: (nagu rohelised) või seon end stange külge :P
Just paar päeva tagasi käisin enda oma tuulutamas ämbliku võrkudest , ...hull loom ikka 8)
Marie
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Aug 2013 21:03

Postitus Postitas Marie »

matthias kirjutas:
Marie kirjutas: Meesosapoolel on hiljuti soetatud e30 kupee kerega
(talveks ettevalmistus , mis sa talvel esiveoga ikka teed ).
ootoot, kas tegu on mingi hakitud 4veolisega või ongi kohe päris esivedu. ise olen kuulnud ainult kaugeid muinasjutte prototüüpidest mis õieti liinile ei jõudnudki tänu kohtukäikudele.

ei ei ära saa valesti aru. kahepeale algul oli 2 masinat. kuna 12 talvel kohe kindlasti mitte tänavaid ei näe ja teine auto on esiveoline siis murteseti lihtsalt kolmas juurde :)
matthias
Postitusi: 127
Liitunud: 28 Apr 2013 12:51

Postitus Postitas matthias »

no selge, siis jooksin mina errorisse.
Marie
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Aug 2013 21:03

Postitus Postitas Marie »

rean kirjutas:..aga talveks muid kärakaid peale e30ne ei leidnud ?
Mul on neist kahju , kolmekümned on juba piisavalt roostes tänu meie talvedele . Muidu tulen plakatitega :lol: (nagu rohelised) või seon end stange külge :P
Just paar päeva tagasi käisin enda oma tuulutamas ämbliku võrkudest , ...hull loom ikka 8)
ütleme nii ,et ta on selline....rotikas. Suureks raasimiseks ja tahtlikuks plekimõlkimiseks nüüd küll ei lähe. Garages on meil vesi olemas ja talvel saab alati suurema soola ja sodi maha lasta. Edasised plaanid on noormehel juba enamvåhem välja mõeldud.
Marie
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Aug 2013 21:03

Postitus Postitas Marie »

Eile õhtul tekkis küsimis,mille puhul oleks nüüd vaja võimalikult täpset vastust. üritan võimalikult arusaadavalt kirjutada. Mis kõik on vaja teha ja ära vahetada kui karpa tahaks pihustite vastu välja vahetada? Nii enamvähem on teada aga mitte päris täpselt. :roll:
Kasutaja avatar
Baur TC
Postitusi: 569
Liitunud: 10 Juul 2006 17:31
Asukoht: Palamuse

Postitus Postitas Baur TC »

Ma oskan küll vastatada, aga pean siis teadma mis sa soovid siis vana mootori asemel paigaldada.

M10B18 on vist kõige lihtsam..., mootor "sama" - tuleb siis "lihtsalt" K-Jetronic (loe sissepritsesüsteem) ühendada.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Priit vist vastab kõige täpsemini, kuna ta iirc tegi selle vahetuse oma e21-l.
Lihtsam oleks kogu mootor ja toitesüsteem mõne doonorauto pealt võtta. Doonoriteks sobiks e30 või e28. Alustades eletktrilisest kütusepumbast ja selle toitest (pumba relee). Pump võiks olla paagiväline. Tagasivoolu torustik.
K-Jetronicu puhul väga palju lisajuhtmeid ei pea vedama aga süsteem on ise veidi kapriisne. L(E)-Jetronicuga peaks ka uue kapotialuse juhtmestiku paigaldama.
Tegemist on. Minul on sama karpamootor. Kui karpa enamvähem korralik on, siis ma ei näe erilist põhjust, miks peaks hakkama sinna pritsungit pookima.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
laserjet
Postitusi: 53
Liitunud: 17 Mär 2010 01:18

Postitus Postitas laserjet »

Marie kirjutas:Eile õhtul tekkis küsimis,mille puhul oleks nüüd vaja võimalikult täpset vastust. üritan võimalikult arusaadavalt kirjutada. Mis kõik on vaja teha ja ära vahetada kui karpa tahaks pihustite vastu välja vahetada? Nii enamvähem on teada aga mitte päris täpselt. :roll:
Tekib paratamatult küsimus, mis selle eesmärk on?
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2576
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Mina olen jah selle mootorivahetuse läbi teinud. Kui võtta M10B18 mõne e21 pealt (mehaaniline pritse), on vahetus väga lihtne. Juurde on vaja vaid elektrilist bensiinipumpa, bensiini "rõhuakut" ning paari releed. Ja lisaks jah tuleb paigaldada kütuse tagasivool paaki. Gaasipedaali tross on ka natuke teine.
Oluline on leida võimalikult heas korras mehaanilise pritse süsteem (soovitavalt selline mida ei ole varem nn. lahti võetud). Mootori plokk on sama kui karburaatormootoril, erinev on vasakpoolne mootorikäpp. Plokikaas on karpa omast erinev (väljalaske avad on ovaalsed, karburaatori omal ümmargused ja pisemad, pritse kaanel on lisaks pihustite jaoks avad).
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 585
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Ma oleks poolt r6 paigaldamise mõttest .
Kunagi tulevikus , kui kõigil on igapäeva autodel juba 1,0 või 0,9 liitrine R3 siis
R6 kõlab kui muusika kõrvadele ... ja pagaasniku serval ilutsemas 520 või kangem .
Kindasti oleks mõned hämmingus , kui kuuleks karburaatori olemasolust .
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde »

Pooldan ka r6 motot ;)
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: e12 Marie

Postitus Postitas Ruut »

Vaadates EBK foorumis ühe entusiastliku neiu e28 renoveerimise plaani, tuli kohe meelde antud projekt. Kas on juba kuhugile maale jõutud?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1020
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Re: e12 Marie

Postitus Postitas Toivoku »

Ruut kirjutas:Vaadates EBK foorumis ühe entusiastliku neiu e28 renoveerimise plaani, tuli kohe meelde antud projekt. Kas on juba kuhugile maale jõutud?
ei ole kuskile liikunud vist, eelmine aast apidin suvel ära tooma, aga jäi ära lhäedase surma tõttu ja nii see jäigi, peaks vist uuesti kontakteeruma ja ära tooma ikkagi omale kas või varuosadeks :)
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Vasta