airhead kirjutas:Arvestades et ma üsna pedant ja auto külge vanu tükke tagasi kruvisin minimaalselt, ehk enamus sai uus ja originaalosa siis maksumuseks tuli üsna kohutav summa

Mul pole enda E24 taastamisprotsessist küll väga täpset kulude analüüsi tehtud aga üldine suurusjärk on selline:
Sõidukorras auto ost 2001 aastal 15000 eek (kere hinnanguliselt umbes samas seisus - ehk siis läbivaid roosteauke mitmel pool)
Mõned aastad hiljem sai soetatud 10000 eek eest teine ilma läbivate roosteaukudeta kere koos väga paljude muude juppidega (väga hea ost, ilma selleta oleks kogu projekt tõenäoliselt soiku jäänud)
"Uuele" kerele sai lastud teha keretöid umbes 15000 eek eest
Värvitööd ca 25000 eek (suht keskpärane tulemus)
Edasise koha pealt ongi mul kulude koha pealt asjad pisut sassis aga hinnanguliselt 30000 eeki kulus muude tööde ja varuosade peale (peale käigukasti sai kõik seadmed ja sõlmed üksipulki läbi käidud ja korda tehtud)
Kokku siis koos auto soetamise hinnaga vanas rahas ligi 100 000 eeku
Suure osa ajast on minu projekt lihtsalt seisnud, reaalselt tööd on tehtud 3-4 aastat. Tänaseks võib öelda, et on enam-vähem vist valmis.
E12 taastamine on arvatavasti mõnevõrra odavam aga suurusjärk tuleb tänase seisuga kindlasti umbes sama (hinnad on ju pärast euro tulekut paraja hüppe teinud ning E12 B-varuosad on praktiliselt turult kadunud)
Olgu veel öeldud, et ma olen parasjagu palju energiat kulutanud korralike kasutatud varuosade otsimiseks ning hetkel on auto küljes veel mitmed poolpidused liistud, neerud, stangenurk jne. Kui oleksin kõik vajamineva UM-st soetanud võiks auto taastamise hinnale umbes 50k eeku rahulikult otsa kirjutada...
