
Aga ärge pange pahaks, vanainimesel on oma kiiksud ja pole nõus noorte tollivõidujooksuga kaasa minema


Mnjah, kui hea mineku ja arvestatava mahutusega pakiruumiga olen enam-vähem nõus, siis E21 kerega kolmekas 5 inimesega pikemat reisi teha on IMHO küll suht piinarikas tegevusnuga kirjutas:Pere ainukese viiekohalise autona sai seda kasutatud just pikemateks reisideks täiskoormaga ja mingeid komplikatsioone see ei põhjustanud. Reisiautona on see igati mõnus valik - hea minek ka täiskoormaga ning päris arvestatava mahutavusega pagasiruum.
Selle jumbstüki lahkamise eest aitäh sullenuga kirjutas:Vaatasin uue klapi hinda ja otsustasin siiski olemasoleva klapi lahti võtta ja toimivaks muuta. Minu üllatuseks on see klapp isegi reguleeritav - eesotsas asuva poldi all on reguleerkruvi, millega saab kolbi sisse ja väljapoole keerata. Ma keerasin kolvi suhteliselt sisemise asendi lähedale, et ta külmkäivitusel suhteliselt vähe lisaõhku annaks.nuga kirjutas:* mootori külmkäivituse lisaõhuklapp asendada.
![]()
![]()
Ma arvan, et sai suhteliselt heaTemperatuuriga testimisel toimis kenasti ja kuumas asendis ei lasknud õhku läbi.
Sellega pean 100% nõustuma. Endale tundub ka alati visioonide seadmine ja protsess nendeni jõudmiseks kordades põnevam kui objekt ise. See on umbes sama filosoofia, et ära kunagi kohtu oma plakatitüdrukuga. Las ta jäädagi plakatile.nuga kirjutas:Ehitamine on minu jaoks paeluvam tegevus kui hilisem ekspluatatsioon
Sama probleem ka siinpool. Eriti meeldiv tegevus on minuarust projekti lõppfaas, kui kõik detailid-vidinad on juba puhtad ja ette valmistatud ning töö käib juba "valgetes kinnastes".nuga kirjutas:
Siiski olen ise rahul. Ehitamine on minu jaoks paeluvam tegevus kui hilisem ekspluatatsioon
Väga hea kingitusnuga kirjutas:Kingitus juubeliks![]()
Praegune käigukast vajanuks niikuinii remonti. Paraku aga pole ma suutnud välja peilida ühtegi meistrit, kellele võiks oma käigukasti usaldada. Niisama lahti võtta ja näpuga surkida oskan isegi, aga siin läheks ilmselt suuremat kogemust vaja. Nimelt kõriseb praegu all olev kast madala pöödre pealt kiirendades - ilmselt on sisendvõlli laager läbi.