Edit: nüüd paistab, et kümnes lehekülg ka olemas...
BMW e28 520i '84 Janek
Õhtul oli kodus istumisest siiber
Sõber rooli ja linnapeale.






Pulmavärgiga oli hea keiss täna - tuli kohale, ajasime juttu natuke, võttis mõõdud kapotilt ja tegi minekut. Mõne tunni pärast helistas ja ütles et sai ühe sõbraga kokku, kes oli just uue auto ostnud ning otsustasid sellega pulmasõitu minna.. Ei normaalne
Mis seal ikka siis.
Homme lubas maaler poleerida, eks näha ole.






Pulmavärgiga oli hea keiss täna - tuli kohale, ajasime juttu natuke, võttis mõõdud kapotilt ja tegi minekut. Mõne tunni pärast helistas ja ütles et sai ühe sõbraga kokku, kes oli just uue auto ostnud ning otsustasid sellega pulmasõitu minna.. Ei normaalne
Homme lubas maaler poleerida, eks näha ole.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Tiivaääred värvisin/lakkisin alt ära.
Tänu kasutajale j6x19 sain parempoolse uduka, õnneks auto igasugu pahna täis ja leidsin pirni ka
Õhtul paar tunnikest garaažis ja sai külge leiutatud. Juhiomal kahjuks õige kinnitus puruks, niiet 5+ ei jäänud. Juhiuduka jaoks autopoolne pistik ära lõhutud või ei teagi mis tehtud, ainult juhtmed on.. meisterdasin siis kiirliitega miskit kokku seal.
Test, kas udukad toimivad - ei
parempoolne ainult hakkas tööle, aga koos lähikatega ja lõi ühe kaitsme ka läbi pidevalt. Aku pealt proovides toimisid mõlemad..
Eks peab mõne elektriku poole pöörduma, kui võimalus tekib, arvatavasti mingi kala sees kuskil. Niikaua on nad lihtsalt "iluasjad".
Muidu auto toimib ja liigub hästi
automaatkastiga opelist on tunduvalt "ökom" ning mugavam..
Hommikul auto juurde minnes oli eest numbrimärk maha kukkunud või keegi tahtlikult ära rebinud. Säh sulle kahepoolset teipi..
Tänu kasutajale j6x19 sain parempoolse uduka, õnneks auto igasugu pahna täis ja leidsin pirni ka
Test, kas udukad toimivad - ei
Eks peab mõne elektriku poole pöörduma, kui võimalus tekib, arvatavasti mingi kala sees kuskil. Niikaua on nad lihtsalt "iluasjad".
Muidu auto toimib ja liigub hästi
Hommikul auto juurde minnes oli eest numbrimärk maha kukkunud või keegi tahtlikult ära rebinud. Säh sulle kahepoolset teipi..
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
16 minu jaoks suht ok, pole liiga väike ega liiga suur
"kõrgendusega" mugav sõita 
Rööbastes kisub ainult siia-sinna. Proovisin myyri velgi alla täna, jõhker tõld jäi. Ees oli selline koopavahe, et pohmas peaga saaks sinna kerra tõmmata
Borbetid myyri pilli all ikka 5+.
Rööbastes kisub ainult siia-sinna. Proovisin myyri velgi alla täna, jõhker tõld jäi. Ees oli selline koopavahe, et pohmas peaga saaks sinna kerra tõmmata
Borbetid myyri pilli all ikka 5+.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Midagi erilist toimunud pole. Kalla ja talla, siiamaani kuskil 600km maha uhatud ning natuke sellest ka haagisega. Praegu auto poleerimises (lõpuks ometi).
Ehk leiab mingi aeg korraliku tagastange ja pagassile tiiva. 
Oskab keegi öelda, kus Pärnus nahatamisega tegeletakse hea hinnaga? Käigukangi ümber see kott oleks vaja korda teha.
Edit: enne õhtut ei tasu hõisata
polnud 2000 vesipaberit, niiet homme hommikul uuele katsele. Katus ja kapott said täna valmis, aga siin-seal tiibadel, pagassiluugil tolmutäpid... Nendega siis homme tegeleda ja saaks valmis.
Oskab keegi öelda, kus Pärnus nahatamisega tegeletakse hea hinnaga? Käigukangi ümber see kott oleks vaja korda teha.
Edit: enne õhtut ei tasu hõisata
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Vahepeal toimunust ka.
Udukad sain tööle, kahjuks ikka põlevad koos lähikatega. Myyrilt saan teise lüliti, siis vaatab kas saab asja või ei.

Udukates hetkel erinevad pirnid, polnud kahte ühesugust käepärast.
Vahelduseks toppisin sportbaranka peale, kõige ilusam just pole, aga mugavam kui originaalrool.

Tagastange broneeriti nina alt ära, niiet jääb järgmisse aastasse selle vahetus..
M-Tech I rool võeti ka nina alt ära.
Difripadi läheb vahetusse, vana näitab suremismärke.
Täna sain paki kätte ja garaaži proovima:


Nüüd vaja poleerimisse uuesti viia, väga kehv töö tehtud, sajast kohast tuhm. Enne rahu ei anna maalrile, kui ilusasti tehtud. Tiib läheb peale seda külge.
Karbid tõmbasin mattmustaga üle, kuna pigieemaldi ja survekas tegid 1:0 mastikiga.
Kui Pärnu kandis kellelgi kaasreisijate ustele juppe vaja (akna tõstemehhanismid, kesklukumootorid, kundeklaas pruunika tooniga, tavaline klaas taguuksele + kolmnurk koos tihendiga), võtku ühendust.
Udukad sain tööle, kahjuks ikka põlevad koos lähikatega. Myyrilt saan teise lüliti, siis vaatab kas saab asja või ei.

Udukates hetkel erinevad pirnid, polnud kahte ühesugust käepärast.
Vahelduseks toppisin sportbaranka peale, kõige ilusam just pole, aga mugavam kui originaalrool.

Tagastange broneeriti nina alt ära, niiet jääb järgmisse aastasse selle vahetus..
M-Tech I rool võeti ka nina alt ära.
Difripadi läheb vahetusse, vana näitab suremismärke.
Täna sain paki kätte ja garaaži proovima:


Nüüd vaja poleerimisse uuesti viia, väga kehv töö tehtud, sajast kohast tuhm. Enne rahu ei anna maalrile, kui ilusasti tehtud. Tiib läheb peale seda külge.
Karbid tõmbasin mattmustaga üle, kuna pigieemaldi ja survekas tegid 1:0 mastikiga.
Kui Pärnu kandis kellelgi kaasreisijate ustele juppe vaja (akna tõstemehhanismid, kesklukumootorid, kundeklaas pruunika tooniga, tavaline klaas taguuksele + kolmnurk koos tihendiga), võtku ühendust.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra




