Selle auto hooaeg algas päev enne suvist kokkutulekut. Enne seda pidi väga palju vaeva nägema, et nii juhtuda saaks. Tööga alustasin umbes 2 nädalat enne üritust ja päevi väga üle ei jäänud
Õnnestus saada korralik mootori alumine ots. Tõstsin vana mootori välja, võtsin lahti ning selguski, et plokk on üle lubatud mõõdu kulunud, lisaks veel üle normi ovaalne. Plokikaanel polnud midagi viga, puhastasin klapid õlipõlemisjääkidest ära ning nii läks ta uue ploki otsa. Natuke nukker oli üle 100€ eest uusi tihendeid ja detaile osta, mida just aasta tagasi olin külge pannud aga mida uuesti kasutada ei saanud. Kuna mootor oli kenasti pukis, ei saanud kiusatusele vastu ja puhastasin ploki korralikult ära ning värvisin üle. Esimene käivitus tekitas korra ärevust kuna mootor ei tahtnud eriti käia, aga sellele sai väga lihtsa lahenduse kütust paaki lisades...unustasin enne esmakäivitust tankida.
Ootamatu paha üllatus päev enne kokkutulekut oli see, et juhipoolne kütusepaak on immitsema hakanud. Õnneks oli garaazis teine korralik varuks olemas. "uue" paagiga pole siiani kuskilt midagi lekkinud ka täis tankides.
Mõned tunnid enne kokkutulekule sõitmist sai ülevaatus tehtud, kiire välispesu ja salongipuhastus. Üritusel autoga probleeme polnud ning siiani sõidab väga hästi. E46 jäi nüüd põhimõtteliselt vedelema, Sinisega on palju ägedam suvel ringi sõita
