
BMW E28 518i 87a.
1987 jaanuar - 07.07.2013
Tundub, et minu masina sõidud on sõidetud ...

Üks vene proua Subaruga otsustas STOP märki eirata, ja nii ma siis lendasingi talle küljepealt sisse 70-80 km/h kiirusega.
Kahjuks oli Subarul Inges kindlustus ja nende silmis on mu auto väärt ainult vanametalli raha.
Tundub, et minu masina sõidud on sõidetud ...

Üks vene proua Subaruga otsustas STOP märki eirata, ja nii ma siis lendasingi talle küljepealt sisse 70-80 km/h kiirusega.
Kahjuks oli Subarul Inges kindlustus ja nende silmis on mu auto väärt ainult vanametalli raha.
1.8 power !
Sul peaks olema õigus nõuda samaväärse autoga asendamist. Võid ju paluda ka mobile.de lahti lüüa, kui auto24 hetkel kuulutusi pole. Seal otsingust esimene e28 518 tuli välja 1700 euroga. Paistab, et e28 hakkab juba rohkem väärt olema, kui pelgalt vanaraud.Jizz kirjutas:Kahjuks oli Subarul Inges kindlustus ja nende silmis on mu auto väärt ainult vanametalli raha.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Pole hullu...
Ma "kaklesin" veel haigema kindlustusega ja võitsin.
Tegu oli GBEga kes arvas, et maksavad mulle eesti keskmise.
Auto oli soome registris ja soome autohindadega on nagu on.
Nende arvates oli asi nii et kuna avarii juhtus eestis siis ka maksavad selle järgi
Külma närvi ös.
Ja palju palju viiteid just mobilele, nettiautole jne
Ma "kaklesin" veel haigema kindlustusega ja võitsin.


Tegu oli GBEga kes arvas, et maksavad mulle eesti keskmise.
Auto oli soome registris ja soome autohindadega on nagu on.
Nende arvates oli asi nii et kuna avarii juhtus eestis siis ka maksavad selle järgi

Külma närvi ös.
Ja palju palju viiteid just mobilele, nettiautole jne
+61438856151
Serveerida võib kuidas iganes, aga seadusandlusest mööda ei pääse, mille kohaselt kindlustusandjal on kindlustuslepingu kohaselt kahju hüvitamise kohustus. Kindlustusandjal ei ole sõiduki taastamise või asendamise kohustust. Kui sõiduk on hävinud, siis hüvitatakse tavaliselt hävinud sõiduki väärtus.
Siin saab vaidluspunktiks sõiduki väärtus, eriti just vanematel sõidukitel.
Ainus, mis teha saab, on kindlustusele ära põhjendada (argumentide ja näidete, mitte emotsioonidega), et nende pakutav summa ei ühti turuhinnaga ja kui kuulda võtta ei taheta, siis on alati võimalus pöörduda vaidluskomisjoni.
http://www.vastused.ee/loe/kindlustus/k ... rtuse.html
Kui tegu on heas korras/hobiautoga, siis reaalset head lahendust ei olegi kannatanud poole jaoks olemas.
Siin saab vaidluspunktiks sõiduki väärtus, eriti just vanematel sõidukitel.
Ainus, mis teha saab, on kindlustusele ära põhjendada (argumentide ja näidete, mitte emotsioonidega), et nende pakutav summa ei ühti turuhinnaga ja kui kuulda võtta ei taheta, siis on alati võimalus pöörduda vaidluskomisjoni.
http://www.vastused.ee/loe/kindlustus/k ... rtuse.html
Kui tegu on heas korras/hobiautoga, siis reaalset head lahendust ei olegi kannatanud poole jaoks olemas.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kurb... Olen paljudele rääkinud oma rohelise E21-e lugu kus kohustus märki eiranud nagamannid kihutasid minu autole küljepealt sisse mis liikus peateel. Kuna minu auto roolis oli vanem naisterahvas, siis välja ilmunud kindlustus tegelane pakkus 2600.- krooni, et see NAGUNII vanametall kuna NII vana... Käskisin mitte nõustuda, kuna olin teises eesti otsas, siis võttis tlna jõudmine aega. Teades E21 b-varuosa plekkide mitte kätte saadavust ( uks, sisemine ja välimine karp, liistud, aknaklaas jne jne) pöördusin oma murega UM-i. V-b sattusin mõistliku mehe otsa kes tegi mulle hinnapakkumise ainult varuosade peale. Pakkumine oli 14 900.
Siis suundusin kindlustusse ja nõudsin auto korda tegemist. Nad keeldusid ning pakkusid 3600 krooni ning auto jääb neile. MIna jäin endale kindlaks: Auto jääb igal juhul mulle, sest kannatanul EI ole kohustust autot kindlustusele müüa. Nõudsin auto keskmist hinda, ning avasime autoportaali. Sellel hetkel oli müügis vaid üks ainuke sama tähisega mudel mille hind oli 30 000 krooni( tõesti oli ilus valge E21)Seejärel proovis "agent" mind veenda, et uuemad autod on ju odavamad, näiteks E30...... Pakkusin talle ka mobile.de lehte kuid ta raius et nemad lähtuvad vaid eesti hindadest, noojah...
Järgmisena pakkus ta mulle 6000 krooni, mille peale võtsin taskust UM-i varuosa hinnapakkumise ning selgitasin b-varuosade mitte kättesaadavust. Loomulikult avati automaatselt mingi autoplekke pakkuva firma koduleht (kahjuks ei mäleta mis see oli) ja oh üllatust.....tõesti pole miskit.... agendi nägu venis pikemaks iga minutiga.
Pakkus 9000. Keeldusin, viidates veelkord UM-i hinnapakkumisele ning sellel, et kavatsen auto korda teha.
Agent läks näost roheliseks ja ütles, et 14 000 ja auto jääb neile, sest tegemist olevat romuga.... Selgitasin veelkord, et nad peavad maksma mulle kas keskmist hinda või taastama täpselt esialgse olukorra, arvestades täpset mudelit ning aasta käiku. Selgituseks, et olin vahetanud karbid,tiivad ja tagakoopa ääred jne ning auto üleni ära värvind ja tegemist oli kena autoga enne avariid.
Tegin oma pakkumise rahulikus toonis, viidates sellele, et ma ei kavatse oma seisukohtadest taganeda, et 16 000 ja auto jääb MULLE. Agent oli selleks ajaks juba näost siniseks läinud
Ühesõnaga, et halvast ja veel halvemast olukorrast natukene parem saavutada peab vaeva nägema ning valmis olema, mitte sammugi tagasi ning nad nurka suruma. Kõik vanemad autod on nende jaoks romud...missest, et oled vaeva näinud ning sul oli tõesti ilus auto. Loodan, et sellest on ehk abi.... kui moded arvavad et OT, siis kustutage või liigutage kuskile mujale.
PS. tegemist oli BTA kindlustusega, ning jah sain oma nõutud summa ning masin jäi mulle.
Siis suundusin kindlustusse ja nõudsin auto korda tegemist. Nad keeldusid ning pakkusid 3600 krooni ning auto jääb neile. MIna jäin endale kindlaks: Auto jääb igal juhul mulle, sest kannatanul EI ole kohustust autot kindlustusele müüa. Nõudsin auto keskmist hinda, ning avasime autoportaali. Sellel hetkel oli müügis vaid üks ainuke sama tähisega mudel mille hind oli 30 000 krooni( tõesti oli ilus valge E21)Seejärel proovis "agent" mind veenda, et uuemad autod on ju odavamad, näiteks E30...... Pakkusin talle ka mobile.de lehte kuid ta raius et nemad lähtuvad vaid eesti hindadest, noojah...
Järgmisena pakkus ta mulle 6000 krooni, mille peale võtsin taskust UM-i varuosa hinnapakkumise ning selgitasin b-varuosade mitte kättesaadavust. Loomulikult avati automaatselt mingi autoplekke pakkuva firma koduleht (kahjuks ei mäleta mis see oli) ja oh üllatust.....tõesti pole miskit.... agendi nägu venis pikemaks iga minutiga.
Pakkus 9000. Keeldusin, viidates veelkord UM-i hinnapakkumisele ning sellel, et kavatsen auto korda teha.
Agent läks näost roheliseks ja ütles, et 14 000 ja auto jääb neile, sest tegemist olevat romuga.... Selgitasin veelkord, et nad peavad maksma mulle kas keskmist hinda või taastama täpselt esialgse olukorra, arvestades täpset mudelit ning aasta käiku. Selgituseks, et olin vahetanud karbid,tiivad ja tagakoopa ääred jne ning auto üleni ära värvind ja tegemist oli kena autoga enne avariid.
Tegin oma pakkumise rahulikus toonis, viidates sellele, et ma ei kavatse oma seisukohtadest taganeda, et 16 000 ja auto jääb MULLE. Agent oli selleks ajaks juba näost siniseks läinud

Ühesõnaga, et halvast ja veel halvemast olukorrast natukene parem saavutada peab vaeva nägema ning valmis olema, mitte sammugi tagasi ning nad nurka suruma. Kõik vanemad autod on nende jaoks romud...missest, et oled vaeva näinud ning sul oli tõesti ilus auto. Loodan, et sellest on ehk abi.... kui moded arvavad et OT, siis kustutage või liigutage kuskile mujale.
PS. tegemist oli BTA kindlustusega, ning jah sain oma nõutud summa ning masin jäi mulle.
Viimati muutis akuula, 12 Juul 2013 21:17, muudetud 1 kord kokku.
Aitäh ajaslike vastuste eest, eriti trevi ja akuula!
Saatsin neile täna e-maili, kus kirjutasin autoturuväärtuse vahetult enne liiklusõnnetust (minu nägemus hinnast). Ja siis üksi-pulki seletasin neile ära, miks ma sellist summat soovin.
Võin julgelt öelda, et tegemist oli tunduvalt ülekeskmise E28'ga ja mingite sandikopikatega mina ei rahuldu!
Tänud trevi selle lingi eest! Ma mõtlesin ka selle peale, et vajadusel peaks appi võtma sõltumatud eksperdid, aga ei osanud arvatagi palju nad raha tahavad saada selle eest. Tuleb välja, et LKF'i kaudu on asi tasuta, hea seegi.
Nüüd pärast mu nõude esitamist on neil aega 30 päeva mulle öelda auto turuhind enne avariid (tõenäoline müügihind) ja samuti jäänuki väärtus.
Pole olnud võimalust autot lähemalt uurida, kas kannatab taastada või mitte, kuna masin asub Ida-Virumaal hetkel.
Saatsin neile täna e-maili, kus kirjutasin autoturuväärtuse vahetult enne liiklusõnnetust (minu nägemus hinnast). Ja siis üksi-pulki seletasin neile ära, miks ma sellist summat soovin.
Võin julgelt öelda, et tegemist oli tunduvalt ülekeskmise E28'ga ja mingite sandikopikatega mina ei rahuldu!
Tänud trevi selle lingi eest! Ma mõtlesin ka selle peale, et vajadusel peaks appi võtma sõltumatud eksperdid, aga ei osanud arvatagi palju nad raha tahavad saada selle eest. Tuleb välja, et LKF'i kaudu on asi tasuta, hea seegi.
Nüüd pärast mu nõude esitamist on neil aega 30 päeva mulle öelda auto turuhind enne avariid (tõenäoline müügihind) ja samuti jäänuki väärtus.
Pole olnud võimalust autot lähemalt uurida, kas kannatab taastada või mitte, kuna masin asub Ida-Virumaal hetkel.
1.8 power !
a) avariijärgne pilt näitab eeskujulik kuidas E28 kere reageerib kui tugev avarii juhtub, kere ei ole enam taastamisväärt.
b) roolikeeraja ja tema külalised jäid terve - ja se on kõige tähtsam!
b) korralik E12/E28 on Saksast alates 2000,- Euro kättesaadav, vajaduste korral saan aidata.
Soovin sulle edu kindlustuseltside läbirääkimiste puhul.
b) roolikeeraja ja tema külalised jäid terve - ja se on kõige tähtsam!
b) korralik E12/E28 on Saksast alates 2000,- Euro kättesaadav, vajaduste korral saan aidata.
Soovin sulle edu kindlustuseltside läbirääkimiste puhul.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!