Kes viitsib lugeda ja huvitub teemast, siis võite kaasa rääkida.
Tegelikult ootangi targemate nõuandeid/näpunäiteid.
Nagu näha, siis vahetasin teemal lõpu ära ja lisasin juurde -> b27.
Laiemalt seletades siis on olukord nii, et soetasin endale, m20b25'e.
Kes ei tea siis on see, ETA mootor.
Paras väändejõujaam aga samas ka öko.
Mis ma sain sellega kaasa?
2.5i aju+juhtmestik
Komplektne mootor v.a kepsukinnitused + saaled + karter + väntvõll + väntvõlli kinnitus kaas? ( see millega kinnitub bloki külge ja raamisaalega,aga võin eksida selle nimetusega)
Targemad oskavad jällegi nimetada.
Mis veel puudu ? Vända rihma ratas + starter + jagaja + pisividinad.
Mis ma plaanin ?
81mm väntvõll b27
130mm kepsud b20
84mm plokk + kolvid b27
M20B20 kaan ;check / + M20B25'e sisselase + TB + pihustid / ---
885’ kaas – Hiljem.
Miks ma seda teen ?
See 2.0 on küll hea ja töökindel ( vähemalt minul ei ole tulnud ette ühtegi sõitutakistavat probleemi viimase 15.000km jooksul ) aga soovin midagi enamat.
Kindlasti sa mõtled : Mida sa jaurad, lükka sinna m50b25 141kw vahele ja elu on äge !
Ma kindlasti vastan : Mille jaoks rikkuda klassikut uuema mootoriga, kui neid vanema generatsiooni asju ei liigu niigi. Meeldib selle lihtsus. Ühesõnaga lihtsalt see käib autoga kaasas.
Mis on mul probleemid, millele vajan targemate näpunäiteid ja nõu ?
1. See väntvõlli kinnitus kaas, kas see istub ainult JUST selle bloki oma, või saab panna ka teise m20'e oma ?
2. Silindrid on seintelt roostes ? Kas oleks mõtet saata blokk lihvi ( hetkel ei ole jõudnud tuvastada kas vajaks lihvi ) ja hoonida silindrid? ( Kahjuks pole hoonimisega kokku puutunud varem )
3. Kas m20b20'e kaan istub peale? On inimesi ja foorumeid, kus nad väidavad, et istub. Kuigi "bore" on m27'el 84mm ja b20'e põlemiskamber natukene alla :
Ma küll ei taha seda viisi otseselt kasutada, aga 885'e kaane otsimine on nõel heina kuhjas, aga olen sellega juba tegelemas.
Hetkel seisavad nad nii :
Üleval b27 ja all b20
Bloki pesin puhtaks mootoripesu vahendiga ja silindrid katsin üle mootoriõliga. Enne õlitamist käisin kõiküle suruõhuga.
Kolvid said numbrid peale ja x'd ka paika pandud, kuhu poole kolvid olid ( kolvidel endal ka peal )
Kuna sellel plokil on 6's saale ringi käinud, siis panen oma vanast b20'est kõik kepsud ja saaled üle. Kui just need on ka õhtal siis paigaldan uued saaled ja raamsaaled.
Väntvõll tuleb 81mm tõusuga ja diisli pealt 2.4td
ja plokk ise
Ei taha lugeda sellist juttu, et miks sa ikka nii teed.. võta uus mootor jne..
Asi on ikkagi selles ka, et kui kui me kõik asendame uuemate asjadega, siis pole see klassik enam miski.
Kui lugesid välja midagi sellist, mida sa teeksid heameelega teisiti siis anna teada
NB. Kõiksugu tihendid ja simmerid jne lähevad vahetusse
Edit 1 : Tuhlasin ringi natukene ja leidsin mootorivärvi kohta ka infot.
Sellega tahaks ka ühelepoole saada. Peab tegema siis US-Partsile külastuse, et võtta kuuma kindel krunt ja värv.
Liivapritsiga võin ju lasta terve mootori üle, arvestades,et katan kinni kõik võimaikud avad mis võivad saatuslikuks saada ?
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i