Terv
Siin foorumis paljud kasutajad teinud oma auto/ mootori detaile ilusaks.
Minul see ei taha kuidagi õnnestuda. Nimelt siis pritsitud detailide kettaga üle lihvimine ei taha õnnestuda, jätab jutid nähtavale, ei saa ilusat siledat pinda. Proovitud nailonit ja ka traatketast. Ei saagi ise aru, kas pöörded valed, kettad ise valed või halvad või üleüldised töövõtted valed
Lisaks huvi veel hilisemate pindade töötluse vastu, kas lasete mingit ainet ka peale või jätate niisama ja oksüdeerumist niipea oodata pole?
Tänud kaasa mõtlejatele.
Aga tegelikult saab alumiiniumdetailid ka puhtaks ilma lihvimatta..Selle musta pasakihi sealt pealt, et jääks ainult selline ilus hõbedane alumiinium.
Ise kasutasin sellejaoks hambaharja ja mootoripuhastusvahendit/bensiini..Ja anna ainult kätele valu, ilusti hõõrub puhtaks. Mida rohkem tahtmist on, seda rohkem puhtamaks saab
Aga kindlasti on ka poes saadaval spetsiaalne aine alumiiniumi jaoks. Olen kuulnud et sellega pidi asi ikka väga lihtne olema, ja tulemus megahea.
Pakun, et sa kasutad ehituspoes müüdavat punast nailonharja mis on mõeldud puidu puhastamiseks?
Mina teen sellise harjaga:
Ostsin selle juba päris palju aastaid tagasi ja rohkem pole sellist poes näinud, seega ei oska soovitada, kust seda saaks.
Isiklikult harjatud alumiiniumi peal mingit keemiat ei kasuta ja hobiautole kohase kasutamisega jääb pind ilus. Vähemalt nii viie aasta perspektiivis.
Niiskes-umbses ruumis saab muidugi pinna paari kuuga kärnaseks
Nii ta on, tänud vastamast. Selle punase harjaga siiani kõige parem tulemus, aga siiski ei jää rahule. Siin foorumis keegi kasutas täitsa terasharja, aga tulemus jäi väidetavalt hea ja pildil oli ka ilus. Kasutajat ei mäleta ja teemat ka ei leia. Ehk mõni teab, mis nime all pildil olevat harja küsida/otsida võiks?
ise kasutan detailide puhastamiseks würthis müüdavat pineline metallipesu, mis on siiani kõik jama suutnud lahti leotada s.t kõik pinnad olen puhtaks saanud, alu või metalli pinna läikima... ps kui liiga kaua lasta ainel mõjuda võtab alu detailid oksüdeerima...
eix22 kirjutas:Nii ta on, tänud vastamast. Selle punase harjaga siiani kõige parem tulemus, aga siiski ei jää rahule. Siin foorumis keegi kasutas täitsa terasharja, aga tulemus jäi väidetavalt hea ja pildil oli ka ilus. Kasutajat ei mäleta ja teemat ka ei leia. Ehk mõni teab, mis nime all pildil olevat harja küsida/otsida võiks?
Mina kasutasin terasharja, märksõna oleks pehmete ja peenete harjastega traatketas. Isiklikult ostsin K-rautast. Tulemus sai väga hea.
Selline plastikharjastega ketas on mul ka aga see jättis minu hinnangul isegi veidi jämedakoelisema tekstuuri, päris peegelpinda sellisega ei saavuta.
Viimati muutis Arvo, 17 Juun 2013 21:16, muudetud 1 kord kokku.
eix22 kirjutas:Ikka pehmete, see pehme jätabki jutid üsna ilusti nähtavale. On sul lähedalt fotot tehtud detailist?
Hetkel ühtegi head lähivõtet ei leidnud, aga võin kinnitada et tulemus on suht hea (st sellise kettaga saab suht kerge vaevaga väga hea tulemuse, ma näiteks teist partiid alumiiniumdetaile enam klaaskuulipritsi üldse ei viinud vaid puhastasin ainult kettaga)
Muidugi, kui päris peegelpinda tahad nagu siin teemas eespool see honda mootor, siis pead peenikeste liivapabaritega ja pastaga veel kaasa aitama.
Ei taha peegelpinda See teostuse tehnika teada erinevate tulemuste saamiseks, küsimuse algmõte ongi õige harja leidmine. Äkki tuleb firma meelde või leiad netist pildi, millist harja kasutasid?
Tarka pole teemasse lisada aga see pähklikoorte lugu on pull . Varsti on õunasabade kord.
Ennast on hakanud paeluma see õlilapiga restaureerimine. Auto SOS (Discovery) tegi ühe projekti just nii. Sügavalt kahtlen juba, kas oma pragulist armatuuri välja vahetan.
Hari midagi erilist endast ei kujuta, ilma igasuguse tootjamärketa, hiina toode ilmselt. Eks võin õhtul pilti teha sellest, ehk on abi... muidugi arvestades seda mitu aastat tagasi ma ta ostsin, siis vaevalt, et sa TÄPSELT sama harja täna kusagilt leiad. Soovitan erinevaid harjasid osta ja otsast proovima hakata.
nuga kirjutas:P.S Tartus Estpresto pritsib nüüd vist ka pähklikoortega,
Klaaskuulipritsi lasin nende juures teha, tulemus oli kehvapoolne (kui võrrelda teiste foorumikasutajate detailidega mis on praktiliselt uued välja näinud.) Seega kui keegi sinna midagi viib soovitaks esimese hooga prooviks väiksem partii detaile viia.
Karlerik, armatuuri väljavahetamine on paari tunni töö, selle üle ära pikalt pead vaeva
Erinevaid harjasi erinevatelt tootjatelt palju ilmselt, kõiki nagunii läbi ei jõuaks proovida ja poleks majanduslikus mõttes vist otstarbekas ka neid kokku osta Ehk mu trell liiga nõrk ja vaja suuremaid kiiruseid arendada?
Lakkimine kestaks ilmselt ainult täiesti perfektsetel detailidel , nagu klapikambrikaas, minul on ka klapikambrikaaned samasugused, said korraga lastud teha diffrikaantega. Nüüdseks ainult klapikambrikaaned säilinud. Tehasest neid detaile lakitud pole, lisaks see üle lakitud variant jääb hall, mitte ilus ALU karva hõbedane.