Ehk jätku sai keskluku install. Suvel soetasin tehase süsteemi. Kerepoolne juhtmestik sai paika ja siis jäi asi soiku. Nüüd siis peaks ka muud komponendid omale kohale saama. Vaja vahetada veel uste sisesed juhtmed ja ka ukselukud. Kuna kesklukusüsteemiga haakuvad lukud on teistmoodi ja pärit teiselt autolt, tegin nad enda võtme jaoks sobivaks. Pagasiruumi lukusüdamik oleks küll viisakas ära vahetada, kuna muukidevahelised seinad oksüdeerunud ja said muuke välja võttes ka veidi kannatada, aga see ka hiljem lihtsasti teostatav.
Mõnus viis sisustada vihmane pühapäevaõhtu


Suur muld välja, brake cleaneri topsi likku, natuke hambaharjamist ja peaks pikaks ajaks muretu olema. Pagassilukk aint näitas veidi hambaid ja tahtis haamert saada

Vaikselt edeneb ka esisild

Lasin relakaga suure pori maha, nüüdseks pühad ka läbi ja saab liivapritsi viia, et viimnegi rooste eemaldada. A sillatala tõin ka ´´uue´´, enda omal olid augud sisse tekkind. Ja nagu ikka, mida rohkem lammutada, seda rohkem vaja kulutada, ehk siis amordid ka otsas, üks enam iseseisvalt välja ei sõida ja tühjad kohad sees. Vähemalt on oht, et asi saab hea

Lisaks tekkis isu ühe magnetoola järele. Radio Bavaria C Reverse II nimeks, välja näeb selline

Kellel üle, andke märku. Googeldades annab küll erineva välimusega aparaate selle nimega, aga autoga kaasa saadud raamatus on just selle pildid sees. Miks nad müüvad/müüsid ühe nimega erinevaid makke?
EDIT: Ei müünudki ühe nimega erinevaid, vaatasin ise valesti.