BMW 320i e30 83a. karlerik
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 745
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Hooaeg algas mul juba mõni aeg tagasi aga kirjutama jõuab alles nüüd. Mõnus oli jälle vanas heas rullikas istuda ja esimesel sõidul oma kolmeaastast poega korduva mootorimöirge ja kiirendusega lõbustada (ainus mu 4-ja liikmelisest perest kellele see meeldib
)
Juba eelmise aasta lõpus oli näha, et uut hoogsat hooaega peaks alustama pidurite remondiga. Aga vajadus kohe autot kasutada oli nii suur, et pidin otse garaazist ülevaatuspunkti sõitma, mis lõppes kordus ülevaatusega. Tagumine parem pidur ja üks sarniir. Ma ei tea, kas ülevaatuse tegelased olid lihtsalt lahked või mis aga nad andsid 1 kuu remondiaega ja teiskordsel ülevaatusel raha ei küsinud. Hea seegi, sai selle kordus ülevaatuse raha kohe sirgu löödud juppidele. Hella pidurivahetusega sai oma lastemaju ja koerakuute veetud messilt messile ja reaalseks remontimiseks sain aega nüüd.
Talvekuudel sai tegeletud ainult tagastange parandusega.
Ostsin ühe kasutatud stange, millelt sain enamvähem korralikud otsad. Minu vanadel polnud enam kinnitusi. Lasin liivapritsi tüübil sisepinnad puhastada. Tegin happekrundi, täitekrundi ja värvisin 3 korda. Ehk sai hea. Juba 2 aastat oli mul keldris seisnud stange uus B- keskosa, see leidid nüüd kasutust. Üldiselt see B- osa on suht nigel, rooste juba sisepinnal, plekk õhuke, kroom teatud nurgaalt vaadates väreleb. Stange naha kinnitusklambreid oli mul nüüd kahe jagu ja need viisin koos mõne mootoriruumi detailiga galvaanimisesse. Neid puhtaid ja kuldseid juppe võikski vaatama ja siluma jääda
.

Küünlajuhtmete ostmist olen lükanud kõik need 5 aastat kui see auto minu valduses on olnud edasi aga nüüd ostsin ära. Väga hea sai, need vanad juhtmed ei old ikka enam head, sõit on nüüd sujuvam.
Vahetatud sai ka salongiradikas, mõnus soe ja akendele ei tohiks enam tosoolijääke ladestuda.

Eelviimaseks, sai soetatud 2 euro eest vist nn. must salongivaip. Hallitas teine korralikult ja pruuni vett jooksis ohtralt. Peale kuivamist oli pilt parem aga siiski on vaip must ja kole. Kas sellisest seisust saab veel paremaks minna või nii jääbki? Ideid kellelgi? Pildil pole väga näha aga pleekinud ja pruunikate laikudega kaetud.

Lõppu midagi, mis tegi meele mõrudaks, pildid räägivad ise enda eest. Algab suhteliselt kena vaatepidiga ja lõppeb kurvameelselt, head vaatamist...





Juba eelmise aasta lõpus oli näha, et uut hoogsat hooaega peaks alustama pidurite remondiga. Aga vajadus kohe autot kasutada oli nii suur, et pidin otse garaazist ülevaatuspunkti sõitma, mis lõppes kordus ülevaatusega. Tagumine parem pidur ja üks sarniir. Ma ei tea, kas ülevaatuse tegelased olid lihtsalt lahked või mis aga nad andsid 1 kuu remondiaega ja teiskordsel ülevaatusel raha ei küsinud. Hea seegi, sai selle kordus ülevaatuse raha kohe sirgu löödud juppidele. Hella pidurivahetusega sai oma lastemaju ja koerakuute veetud messilt messile ja reaalseks remontimiseks sain aega nüüd.
Talvekuudel sai tegeletud ainult tagastange parandusega.
Ostsin ühe kasutatud stange, millelt sain enamvähem korralikud otsad. Minu vanadel polnud enam kinnitusi. Lasin liivapritsi tüübil sisepinnad puhastada. Tegin happekrundi, täitekrundi ja värvisin 3 korda. Ehk sai hea. Juba 2 aastat oli mul keldris seisnud stange uus B- keskosa, see leidid nüüd kasutust. Üldiselt see B- osa on suht nigel, rooste juba sisepinnal, plekk õhuke, kroom teatud nurgaalt vaadates väreleb. Stange naha kinnitusklambreid oli mul nüüd kahe jagu ja need viisin koos mõne mootoriruumi detailiga galvaanimisesse. Neid puhtaid ja kuldseid juppe võikski vaatama ja siluma jääda


Küünlajuhtmete ostmist olen lükanud kõik need 5 aastat kui see auto minu valduses on olnud edasi aga nüüd ostsin ära. Väga hea sai, need vanad juhtmed ei old ikka enam head, sõit on nüüd sujuvam.
Vahetatud sai ka salongiradikas, mõnus soe ja akendele ei tohiks enam tosoolijääke ladestuda.

Eelviimaseks, sai soetatud 2 euro eest vist nn. must salongivaip. Hallitas teine korralikult ja pruuni vett jooksis ohtralt. Peale kuivamist oli pilt parem aga siiski on vaip must ja kole. Kas sellisest seisust saab veel paremaks minna või nii jääbki? Ideid kellelgi? Pildil pole väga näha aga pleekinud ja pruunikate laikudega kaetud.

Lõppu midagi, mis tegi meele mõrudaks, pildid räägivad ise enda eest. Algab suhteliselt kena vaatepidiga ja lõppeb kurvameelselt, head vaatamist...




320i 83a. Saab9-3 08a.
Ära muretse, 83a rulliku kohta on kere ikka heas seisus, kruvika saab igast rulliku kerest läbi torgata, neid varjatud kohti jagub ka küllaga.
Kuidas vana vaiba kätte said? Sul esimese otsa pre ja suure ahjuga, ilma armatuuri ja ahju eemaldamata sissepanek kindlasti ei õnnestu. Vaiba saab puhtaks survepesuriga pesemise ajaks peab olema korralikult pandud nagu oleks autos, niimoodi aiaotsa riputada ja veega kasta pole eriti mõtet. Lisaks on sellise aastakäigu pillidel hoopis teistsugused põhjavaibad, kaheosalised ja teistsuguse ehitusega. Võibolla on seda võimalik ilma ahju eemaldamiseta sisse/välja liigutada ,kuigi kahtlen selles.
Kuidas vana vaiba kätte said? Sul esimese otsa pre ja suure ahjuga, ilma armatuuri ja ahju eemaldamata sissepanek kindlasti ei õnnestu. Vaiba saab puhtaks survepesuriga pesemise ajaks peab olema korralikult pandud nagu oleks autos, niimoodi aiaotsa riputada ja veega kasta pole eriti mõtet. Lisaks on sellise aastakäigu pillidel hoopis teistsugused põhjavaibad, kaheosalised ja teistsuguse ehitusega. Võibolla on seda võimalik ilma ahju eemaldamiseta sisse/välja liigutada ,kuigi kahtlen selles.
tel 55570186 - e30 varuosad
Originaal salongivaiba eemaldasin juba 5 aastat tagasi. Mäletamistmööda tuli see välja osadena, ühtlasi katki rebenedes. Kõlarite ümbrused olid samuti kinni liimitud vaip mitte nagu facelifit plastikust katted. Välja sai see võetud selleks, et see oli lihtsalt jubedas seisukorras, karvad lahti nagu hulkuval koeral, käigukasti tunneli vertikaalsed osad olid osaliselt ilma karvadeta. Uueks panin halli facelift vaiba(ei meeldi mulle see) ja see läks küll ilma ahju maha võtmata sisse. Seekord kui sinna alla piilusin läks ta jälle ilma ahju maha võtmata sisse.
See uus tume vaip on pärit pre-facelift viimase aastakäigu sedaanist. Hetkel ootab jälle pesu, millist keemiat kasutada selle küürimisel?
Minujaoks on neid auke seal keres juba liiga palju. Tahaks ise keevituse selgeks saada ja nokitseda aga nagu ikka kõik jääb aja ja ruumipuuduse taha. Tundub, et peab selle tegevuse kellegi kätte usaldama. Muidugi see, kellele ma seda tööd usaldaks on hea küsimus, ma oleks tõenäoliselt väga nõudlik klient ja käiks korduvalt kontrollimas.
See uus tume vaip on pärit pre-facelift viimase aastakäigu sedaanist. Hetkel ootab jälle pesu, millist keemiat kasutada selle küürimisel?
Minujaoks on neid auke seal keres juba liiga palju. Tahaks ise keevituse selgeks saada ja nokitseda aga nagu ikka kõik jääb aja ja ruumipuuduse taha. Tundub, et peab selle tegevuse kellegi kätte usaldama. Muidugi see, kellele ma seda tööd usaldaks on hea küsimus, ma oleks tõenäoliselt väga nõudlik klient ja käiks korduvalt kontrollimas.
320i 83a. Saab9-3 08a.
Nüüd läks asi käest ära.
4 pre. sportistet+ tagaiste + armatuur+ suunatule uus kang. Ennem kui need räbalad keldrisse sain juba mõtlesin, et kellele seda nüüd vaja läks aga juu siis oli vaja
Suhtlesin istmete otsingul ka kasutaja BaurTC- ga kes reageeris üli kiiresti ja leidis Saksast kohe kaks paari sport istmeid. Tagantjärgi mõeldes olek pidanud ikkagi võtma sealtpoolt merd ühed korralikud asjad. Aga siis oleks see lahtivõtmise ja isetegemise rõõm ja viha ära jäänud. Seda poleks vaja olnud
. Nüüd siis liiguvad mõtted selles suunas, et teeks neist midagi huvitavat ja mitte originaalset. Kasutaks erineva tekstuuriga kangaid, kopeerides auto värvi aga samas mitte liiga heledaks minnes. Sellist ajastukohast essu-pruuni ja kakao-pruuni. Tasa ja targu.
Sel aastal on millegipärast nii, et sõite on väga vähe ja kelder kogub igast sodi.

4 pre. sportistet+ tagaiste + armatuur+ suunatule uus kang. Ennem kui need räbalad keldrisse sain juba mõtlesin, et kellele seda nüüd vaja läks aga juu siis oli vaja

Suhtlesin istmete otsingul ka kasutaja BaurTC- ga kes reageeris üli kiiresti ja leidis Saksast kohe kaks paari sport istmeid. Tagantjärgi mõeldes olek pidanud ikkagi võtma sealtpoolt merd ühed korralikud asjad. Aga siis oleks see lahtivõtmise ja isetegemise rõõm ja viha ära jäänud. Seda poleks vaja olnud

Sel aastal on millegipärast nii, et sõite on väga vähe ja kelder kogub igast sodi.

Viimati muutis karlerik, 10 Sept 2013 10:10, muudetud 1 kord kokku.
320i 83a. Saab9-3 08a.
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: 12 Okt 2013 04:15
- Asukoht: Jõgeva
Vahepeal hakkasin tegelema istmeraamide korrastamisega. Kahtedest esiistmetest olen kokku saanud ühe korraliku paari. Hea meel, et sai kaks komplekti neid ostetud.
Juhiistme alumised raamid olid mõlemad katki ja parandatud vist autost välja võtmata. Korralikum raam oli katki kolmest kohast ja siis igatpidi viltu kokku keevitatud. Ega midagi kõik relakaga lahti ja sirgu, mõõdud kontrollitud kõrvalistuja raamilt ja valmis nad said. Seljatoe raam oli nii kehva ja puru, et selle asendasin kaasreisija omaga. Ette kallutamise süsteemid tõstsin ringi. Siis värv selga ja kokku saigi kaks heas korras esiistet.
Järgmisena oli sinnide kord, roostes kui jube ja siinide tallad läbi roostetanud. Kahest komplektist sai jällegi üks. Tugev puhastus ja uus värv selga. Nüüd julgeb ka istme alla vaadata.
Mehhanismid puhtaks ja nüüd ootavad polsterduse aega.
Tagaistme alumine raam oli tugevalt roostes niiet see sai viidud Avex-isse puhastamisse. Tulemus 4+.
Oma lugu oli sinna raami viimisel. Kes teavad, siis tegu veel vana maailmaga, kus paber on kollane ja eelmise valitseja poolt märgistatud. Töötajad on seal vanemast generatsioonist mehed, naised. Töökeskkond on pime ja kahtlaseid nurgataguseid täis. Inimesed aga kenad ja need, kellega suhelnud olen on olnud rõõmsameelsed. Kui siis mõni vürtsikas kommentaar aga see käib asja juurde. Oma istmeraami autost välja tirides küsis üks meesterahvas, et kas tegu BMW toodanguga(võibolla klientuur e. BMW entusiastid või siis mu kaasaegsem igapäevaliikur, ei tea). Sõbralikult vesteldes suundusime koos kontori poole, mia astusin sisse ja tema jäi uksepeale minu esinemist jälgima. Oli selge, et ta austas seda naisterahvast ja lihtsalt kuulas ja ei astund vahele. Korduvalt kohatud kena ja sõbraliku naisterahvaga suheldes sain teada, et minu raam on liiga pikk ja happevanni ära ei mahu. Egas midagi, keerasin siis otsa ringi ja asutusin kontoriuksest välja. Minu vana hea sõber, just hetk tagasi kohtusin, soovitas mul tagasi pöörduda ja ütles "saab ka kahes osas teha". Minu soovile vana hea sõber kaasa kutsuda aga ei kandnud vilja. Sain rõõmsa vastuse "ei mina ei julge"
. Selge, siin on juhatajaks ikkagi see kena valgejuusne ja rõõmsameelne naisterahvas. Antud konteksits oli see nii, kuidas öelda, armas
.
Kontorisse tagasi läksin juba üksi, paari sekundiga ja rõõmsalt oli kaup koos. Raam jäi sinna, hurraa!
Talvetundidel tegelen siis sisu korrastamisega-
* muret teevad väiksed augud põhjas aga sellist meest, kes kitsas garaazis need kinni keevitaks ei ole vist võimalik leida kui just ise keevitust selgeks ei tee
* armatuur uus
* keskonsool leida (konisüütaja kõrvetus peal)
* uued kõlarid olemas ja vanad uutega asendada, saab ehk plärtsumisest lahti
* põhjmatt uus-vana, keemilisest käes ja kuivab keldris
* sarniir- või id vahetada
* veljed korda
Hetkel on veel lõbus ja uue sisu ootamine on ilus unistus, mis ka teoks saab.
Eks kui istmed valmis, siis kostitan piltidega.
Sisearhitekti valik on siin:
Keskosad kollakas(kerge laimi alatooniga
) kangas- servad t.hallid- küljed mustast kunstnahast nagu originaalis- must keeder.
Kujundus on nagu per.faceliftil originaalis.


Juhiistme alumised raamid olid mõlemad katki ja parandatud vist autost välja võtmata. Korralikum raam oli katki kolmest kohast ja siis igatpidi viltu kokku keevitatud. Ega midagi kõik relakaga lahti ja sirgu, mõõdud kontrollitud kõrvalistuja raamilt ja valmis nad said. Seljatoe raam oli nii kehva ja puru, et selle asendasin kaasreisija omaga. Ette kallutamise süsteemid tõstsin ringi. Siis värv selga ja kokku saigi kaks heas korras esiistet.
Järgmisena oli sinnide kord, roostes kui jube ja siinide tallad läbi roostetanud. Kahest komplektist sai jällegi üks. Tugev puhastus ja uus värv selga. Nüüd julgeb ka istme alla vaadata.
Mehhanismid puhtaks ja nüüd ootavad polsterduse aega.
Tagaistme alumine raam oli tugevalt roostes niiet see sai viidud Avex-isse puhastamisse. Tulemus 4+.
Oma lugu oli sinna raami viimisel. Kes teavad, siis tegu veel vana maailmaga, kus paber on kollane ja eelmise valitseja poolt märgistatud. Töötajad on seal vanemast generatsioonist mehed, naised. Töökeskkond on pime ja kahtlaseid nurgataguseid täis. Inimesed aga kenad ja need, kellega suhelnud olen on olnud rõõmsameelsed. Kui siis mõni vürtsikas kommentaar aga see käib asja juurde. Oma istmeraami autost välja tirides küsis üks meesterahvas, et kas tegu BMW toodanguga(võibolla klientuur e. BMW entusiastid või siis mu kaasaegsem igapäevaliikur, ei tea). Sõbralikult vesteldes suundusime koos kontori poole, mia astusin sisse ja tema jäi uksepeale minu esinemist jälgima. Oli selge, et ta austas seda naisterahvast ja lihtsalt kuulas ja ei astund vahele. Korduvalt kohatud kena ja sõbraliku naisterahvaga suheldes sain teada, et minu raam on liiga pikk ja happevanni ära ei mahu. Egas midagi, keerasin siis otsa ringi ja asutusin kontoriuksest välja. Minu vana hea sõber, just hetk tagasi kohtusin, soovitas mul tagasi pöörduda ja ütles "saab ka kahes osas teha". Minu soovile vana hea sõber kaasa kutsuda aga ei kandnud vilja. Sain rõõmsa vastuse "ei mina ei julge"


Kontorisse tagasi läksin juba üksi, paari sekundiga ja rõõmsalt oli kaup koos. Raam jäi sinna, hurraa!
Talvetundidel tegelen siis sisu korrastamisega-
* muret teevad väiksed augud põhjas aga sellist meest, kes kitsas garaazis need kinni keevitaks ei ole vist võimalik leida kui just ise keevitust selgeks ei tee
* armatuur uus
* keskonsool leida (konisüütaja kõrvetus peal)
* uued kõlarid olemas ja vanad uutega asendada, saab ehk plärtsumisest lahti
* põhjmatt uus-vana, keemilisest käes ja kuivab keldris
* sarniir- või id vahetada
* veljed korda
Hetkel on veel lõbus ja uue sisu ootamine on ilus unistus, mis ka teoks saab.
Eks kui istmed valmis, siis kostitan piltidega.
Sisearhitekti valik on siin:
Keskosad kollakas(kerge laimi alatooniga

Kujundus on nagu per.faceliftil originaalis.


320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Sry, pole siiani jõudnud seda spidokad sulle vaadata.
Kummad siinid käiku lähevad? pildil alumised on sinu ajastu masina omad. Tegelikult ülemised ei sobigi väga sellesse autosse, sest kere küljes olevad poldid jäävad lihtsalt lühikeseks ja mutter keerab vaevalt paar ringi. Vastupidiselt uuematest e30 on sinu pillil veel 3 kerepoolset polti istme jaoks olemas kummalgil pool. Kas su auto on 83 algus või lõpp tehasest välja veerenud?
Kummad siinid käiku lähevad? pildil alumised on sinu ajastu masina omad. Tegelikult ülemised ei sobigi väga sellesse autosse, sest kere küljes olevad poldid jäävad lihtsalt lühikeseks ja mutter keerab vaevalt paar ringi. Vastupidiselt uuematest e30 on sinu pillil veel 3 kerepoolset polti istme jaoks olemas kummalgil pool. Kas su auto on 83 algus või lõpp tehasest välja veerenud?
tel 55570186 - e30 varuosad
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Siinid on pärit samade istmete alt niiet need ikka ühte tüüpi, seal pildil facelifti omi pole. Kõik siinid on "peenikesed". Seda ma tean, et facelift sisul jah vaevu 3 keeret võttis.
Auto on 20.04.1983a.
Sain selle trükiplaadi juba kätte, kannatamatu olen
Keskkonsool nüüd samuti veatu olemas.
Auto on 20.04.1983a.
Sain selle trükiplaadi juba kätte, kannatamatu olen

Keskkonsool nüüd samuti veatu olemas.
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Pilt pettis siis.
Sinu masinal on ka omapärane tagaiste siis, sellise kinnitusega toodeti ainult kuni 09. 83.
Kuidas see face sisu üldse seal sees kinni oli (tagaistme tagumikualune just)?
Sinu masinal on ka omapärane tagaiste siis, sellise kinnitusega toodeti ainult kuni 09. 83.
Kuidas see face sisu üldse seal sees kinni oli (tagaistme tagumikualune just)?
tel 55570186 - e30 varuosad