Kuna avastasin järsku, et hooaeg polegi nii kaugel ja kolmesega pole eriti aega olnud tegeleda-tuli vastu võtta otsus ja asuda viiese juurde, et kohe kevadel sõitma saaks hakkata. Tundsin sügisel, et matid märjad ja puhurid ka ei tööta. Otsustasin põhjamati ja keskkonsooli välja võtta. See osutus päris tõsiseks ettevõtmiseks, sest matt päris paks ja kange- autot tuli kõvasti lammutada. Tulemusena sain tööle ka puhrid esmakordselt selles autos

. Pilte tehtud tööst
Nagu näha siis pole olukord üldsegi halb esmapilgul, kui aga kasutada kruvikeerajat ja surkida saab ikka suure tahtmise korral läbi kere lükatud.
Nüüd juba keevitatud
Ja mis teha tagumiste vannidega, kas üks suur plaat?
Samuti sooviks teada, mis aineid kasutada sees ja põhjaall keevituste peale panemiseks.