BMW 325i E30 Martin

Foorumiliikmete autod.
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

E23-le võiks ka selliseid asju saada :D
745, R-23, R-12
eix22
Postitusi: 402
Liitunud: 30 Juun 2009 11:13
Asukoht: tõrva

Postitus Postitas eix22 »

See volga teema siiani suht vähestest muude autode/foorumi teemadest, mille kunagi läbi vaatasin, suht põnev ja müts maha tegija ees.
Mis e30 mootori äratundmisse puutub, siis vanemad bemmivennad saavad summuti järgi aru, millega tegu :)
Istmete osas ka päris hea leid, kas peatugesi ei tahtnud sealt tellida?
tel 55570186 - e30 varuosad
oo7
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Sept 2011 17:15

Postitus Postitas oo7 »

Tegelikult on praeguseks juba mootorivahetus E30ne puhul pigem reegel, kui erand..
eix22
Postitusi: 402
Liitunud: 30 Juun 2009 11:13
Asukoht: tõrva

Postitus Postitas eix22 »

Aga kui kõik originaal peale visatud, siis kapotialuse tunneb summuti järgi ära. Lisaks need taha kleebitud embleemid on rohkem "luiskavad" reeglina kui erandina.
tel 55570186 - e30 varuosad
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

See USA nahktükkide värkstuba on hea leid, Eesti sadulsepad teevad küll suht head tööd aga materjal kipub IMHO pigem kehvake olema (mõne aastaga praod sees, välja veninud vms), kui on plaan autot pikemalt pidada ja ka reaalselt sõita siis tasub väga kriitiliselt uurida mis eluka nahka nad pakuvad :)
Eriti kui originaalnahaga võrrelda mis vahest ka 20+ aasta järel veel täiesti rahuldavas seisukorras (loe taastatav) on.
E24 635CSi | E10 2002
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

oo7 kirjutas:Tegelikult on praeguseks juba mootorivahetus E30ne puhul pigem reegel, kui erand..
Mis sellel mootoril seal viga on? :?
745, R-23, R-12
oo7
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Sept 2011 17:15

Postitus Postitas oo7 »

Kuskohas viga ? Ma ei saa aru :roll:
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

Enamust ei rahulda kätte sattunud isendi originaalmootor ja vaja suuremat/võimsamat, ilmselt seda mõtles isand oo7.
vaguniga
oo7
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Sept 2011 17:15

Postitus Postitas oo7 »

Herr isand von oo7 tahtis seda öelda, et suuremjagu E30neid ei saa enam pidada selleks, mida taga mudelinimi ütleb, kuna see, et on pandud uus mootor on pigem reegel, kui erand.

Vaadake E30 foorumis teemade pealkirju ;)


E30 on väga hea kerge auto, mis vähegi võimsama asja korral vägevalt lippama hakkab.

Konkreetsel autol pole midagi viga, pigem kiputakse mootoreid vahetama lahjematel masinatel. Mu postitus oli tegelikult vastus Eixile, et praegu on juba väga raske väljast öelda, mis tegelt kapoti all on.

Kui juba jutt modifitseerimisele läks, siis:

Pooldan M20 mootorit, see töötab väga hästi ja ka antud autol on peal suurema silindriläbimõõduga B25 plokk, ehk originaalvälimuse säilides on see võimalik kuni 3,1L strokeida

Keegi ju ei näe mis seal sees on, mis kiibike ajus on ja milline nukkvõll seal KKK all pöörleb..
:lol:
Tihhonov
Postitusi: 63
Liitunud: 21 Apr 2013 22:25
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Tihhonov »

Aega on palju möödunud ja tegelikult pole auto juures midagi märkimisväärset teinud. Olen ostnud mõned uued asjad, kuid seni on nad kõik külge panemata. Neist suurim ja minu jaoks üks tähtsamaid asju on summuti. Olemasolev on mingi afterparket pasun ja omadega üsna läbi. Te võite mind hukka mõista ja rääkida samadest tehastest ja isegi identsetest toodetest, kuid mina ei ole MITTE KUNAGI saanud ühegi aftermarket detailiga head tulemust. Olen ostnud erinevatele autodele silladetaile - ämber, olen ostnud mootori süütesüsteeme - ämber, olen ostnud keredetaile - kindla peale ämber. Olen proovinud ka igasugu pudi padi nagu - ning ikka ja alati ämber. Lihtsalt mõni ämber laseb edasi elada, aga mõni tuleb kohe ümber teha. B-varuosa ostmine on minu jaoks seni tähendanud ikka üht - et raha on peldikus ja lõpuks tuleb ikkagi originaal osta. Viimasel ajal on muidugi hull lugu juba seegi, et isegi originaalosa kvaliteet on nii kehv, et teinekord on turvalisem kohe lammutusest osta. Aga see summuti tundub küll kena. Ilus raske detail ja magnet teda ei võta.
Pilt Pilt

Kuna mul oli mõningaid probleeme autoraadioga, hakkas see mind segama. Ma olen ju selle autoga juba kokku vähemalt 5-6 päeval sõitnud ja toimiv raadio peaks ikka olema. Muidu hommikul tööle jõudes ei tea ju päevauudistest tuhkagi. Esiteks polnud mu autol antenni. Ostsin ... khm ... aftermarket elektriantenni junni. Hiina oma, odava. Täiesti sobimatu detail. Kuigi etiketi peale oli kirjutatud "chrome", sõitis pesast välja hoopis must antenn. Shadowline mehed oleks rõõmustanud, kuid mina olin pettunud. Noh ja peale kolmandat korda sisse-välja laskmist ei töötanud ta enam. See tähendab, et ta jättis ca 15 cm pikkuse jupi alati välja ja seega ei saanud ju pesulas käia. Ikaldus.

Ostsin järgmise. Jälle aftermarket oma, kuna originaal maksis häbematud 250 eur. Kuid seekord kallima junni ja veendusin, et tegu on kroomantenniga. Panin külge, hakkas tööle, kuid antenni kaabli pistik rsk ei sobinud minu auto küljes olevaga (eelmist ma ju auto küljes ei saanudki proovida). Kuigi poes müüakse nii isaseid kui emaseid otsi, otsustasin, et oma autot ma selle hiina kräpi pärast ka lõikuma ei hakka. Õnneks leidsin prügikastist üles orignaal antenni köndi ja saagisin sealt küljest lahti pistiku osa. Kuidagi viisakamalt ta ei eraldunud. Oli korpuse külge sulatatud. Muidugi ei sobinud ka toitejuhtmete pistikud, kuid needki lahendasin kuidagi nii, et auto originaal pistikud jäid kõik terveks. Lisaks leidsin ka originaalse antenni jäänuki küljest ülemise munaka, mille keere imekombel sobis minu hiina imega. Ühesõnaga pärast mitut õhtut mängimist sain selle odava aftermarket toote oma autole külge ja veel nii, et ta kohe ei karju silma oma rõvedusega. Mitu korda olen proovimas käinud - ikka veel töötab ka. Ulme.

Aga siis selgus, et minu originaal Bavaria C Electronic raadio on tuksis. Seda ma teadin enne ka, et tal ei põle displei valgustus. Kui pettumuseks selgus, et tal on mingi jama kanalil püsimisega. Automaat tuuninguga ei leia ta ühtegi kanalit üles. Kui kuidagi manuaalselt ta kanali peale sättida ja ära salvestada, mängib ilusti. Aga ainult ca 30 sekundit ja siis hakkab uuesti otsima. Kruvib täpselt kolm korda kogu skaala läbi ja siis jääb jälle salvestatud kanali peale mängima. Mind ilgelt segab, sest ta teeb seda peale igat käivitust. Seega sain võitu oma originaalsuseihaleja valehäbist ja lükkasin Bavariast vabaks jäänud auku hoopis ürg-klassikalise Becker Mexico. Minu lemmiku kõikide maailma raadiote seast.
Pilt

Sellegi installatsioon ähvardas juba lörri joosta. Raadio pärines küll 89. aasta M5-st, kuid kõik juhtmestikud pole alati 1:1 sobivad. Mul hakks kõik tööle, kuid kõlaritele massi peale ei andnud. Õnneks sõber Margus leidis enda auto küljest mulle vajaliku juhtmestiku osa ja ma sain ta mängima. Siis muidugi selgus, et tal on üks väljund tumm ja ikka oli ikaldus. Nüüd olen vihaga neid Mexico raadiosid juba e-bayst veel vähemalt 3 tk juurde tellinud. Esiteks pole neid kunagi liiga palju ja siis äkki mõni vähemalt töötab.

Valikus oli ka Blaupunkt München SCD09, mis oli Blaupunkti esimene CD raadio, väljalaskeaastaga 1988. Sama raadio analoog oli ka BMW jaoks toodetud Electronic CD ja CDII. Aga see tundus liiga keeruline, kuna komplektis on ka võimendi ja tähendanuks palju ehitamist.
Pilt Pilt

Mul aga polnud huvi ju ehitada, kuna mul ootab riiulis originaal SoundSystem juhtmestik koos originaal võimendiga. Mul on lihtsalt mingi imelik kirg vanade Beckeri ja Blaupunkti raadiote vastu, et ma tahaks kõik autod neid täis laduda.
Pilt

Kui ma kunagi auto lammutamise ette võtan, installeerin ühekorraga ära ka püsikiiruse hoidja, mis lebab juba ammu riiulil ning ka OBC kompuutri. Tänan ühte lugejat, kes pakkus mulle ka saksakeelset kompu plokki. Siiani on veel õhus kangi küsimus. E-bayst saadud kang on väga näss ja uuena maksab ta täitsa kosmos hinda. Kasutatuna on raske hankida, kuna selgus, et airbagiga mudelitel on kõik kangid erinevad. Oeh, ma tunnen, et hakkan väsima oma autoprojektidest.
Pilt

Lisaks võtsin vahepeal ette kapotialuse visuaalse korrastamise. Ehk teisisõnu pesin ta lihtsalt puhtaks. Sai ilusam küll. Tegelikult on originaalse 325 kohta ikka liigagi ilus ja komplektne kapotialune. Kuid nüüd peale pesu töötab tühikäigul halvasti. Miks ei võiks need asjad kuidagi lihtsamalt käia?
Pilt Pilt

Olin juba ammu ostnud talle valmis uue kaitsmekarbi kaane. Vana oli katki. Aga siiani pole raatsinud osta kapoti siseküljele uusi müramatte. Mul on rott Rudolf seal isukalt toimetanud.
Pilt Pilt

Istmetega pole jõudnud tegeleda, kuid pulli pärast tellisin talle valmis nahavärvi. Tellisin Inglismaalt ja lasin segada vastavalt salongi koodile, pakuti veel kaasa ka naha hooldusvahendit, mis lõhnaks nagu "classic English leather" jne. Jube glamuurne värk. Räägiti, et nad oskavad kõike ja suudavad segada kõikidele BMW-dele identse naha tooni. Ilmselt oli tegu Briti huumoriga, sest kui ma oma surnud juhiistme välimise nurga peal seda värvi proovisin, ei meenutanud ta küll kuskilt otsast minu originaalset tooni. Aga tõsi - ta oli siiski natuke beežikas toon küll, mitte näiteks "Yorkshire Blue with Magnolia piping".
Pilt

Siis koristasin seest ära ka pakiruumi. Pesin kõik polstrid puhtaks ja küürisin ka polstrite alt ta ära. Ta oli päris kole, kuna iga vihmaga sadas pakriruum vett täis, kopitas ja haises. Põhjusi uurides selgus, et kui auto kunagi 5 aastat tagasi Tartu keretööde kunstnike juures värvimises käis (kui kaotati ka tagapaneelilt alarmi silm), olid seal mehed komplekteerimisel tagatuled lihtsalt sõrmega külge keeranud. No aga vesi sadas sealt vahelt ju sajaga sisse. Tartu värvijatega on mul üldse ainult parimad mälestused. Nüüd ootab see pakiruum uut või uueväärilist originaal velge koos uue või uueväärilise rehviga. Praegu oli seal Golf III roheliseks hallitanud plekkvelg. Häbi.
Pilt

Tõsise vanatehnikapohmelli taustal nõudis omajagu pühendumist ka abikaasale uue poekorvi otsimine. Samas teinekord on päris mõnus, kui ei pea hakkama kohe esimese asjana raadiot vahetama ja sumpat remontima. See auto saab palju sõita. Eelmise autoga sõitis ta keskmiselt vähem kui 5000 km aastas. Tähendab, et seda mikrodiisliga autot peab hakkama vähemalt iga kolme kuu tagant tankima.
Pilt Pilt
Pilt Pilt
Terve aasta poole aastaga
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Riki »

Lahe lugemine :!:, mina soovitaks küll mingi lasteraamat või kriminull kirjutada, sest sõnaseadmisel on annet ikka küll ja küll. Võid veel rikkamaks saada!
Naiseauto puhul õige mootorivalik! Kui teda nii tihti tankima peab, siis lohuta ennast sellega, et dislat saab veel euriga ja kui sinisega panna, siis kes neid väikseid ikka kontrollib,,,,,, :wink:
Kui sul peaks neid obc nuppe veel vaja olema, siis anna teada,,,,,ootavad ja nutavad su järele.
628csi
m20b20
Postitusi: 131
Liitunud: 23 Aug 2012 17:41

Postitus Postitas m20b20 »

Riki kui maru palju üleliigseid saksakeelseid nuppe siis hirmus soov endalgi :)
Sm. Tihhonov ära lase pead norgu :D
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Riki »

See obc on lubatud jah juba sm.Tihhonovile ära. Nüüd tegid mu kohe natuke kurvaks. Kahjuks jah ainuke, omale läksid ingliskeelsete nupsidega.
Elan üle :P Aga loeme teiste teemasid hoolikalt ja paneme õla alla, kus saame, ex!
628csi
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Need vanakooli Beckeri makid on seksikad mänguasjad tõesti, paraku on ka minu kogemus sarnane, et töökindlusega on lood kehvad. Kõige hullem asja juures on see, et nad oma ehituselt on kuradi keerukad (vähemalt 80ndate alguse 610) ja tänapäeva elektroonika remontijad neid eriti näha ei taha :(
E24 635CSi | E10 2002
Tihhonov
Postitusi: 63
Liitunud: 21 Apr 2013 22:25
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Tihhonov »

Tänud seltsimehele, kes peitub Riki kasutajanime taha. Sain OBC nupud kätte, oli väga meeldiv kontakt ja ühtlasi tore näha suurt kaheukselist haid igapäevases kasutuses.

Samal ajal mängisin ise oma raadiomajandusega. Minu hiljuti installeeritud Becker Mexico 794 läks katkiste raadiote virna. Beckeritega on tõesti see jama, et nende töökindlus vanas eas jätab soovida. Tegelikult võib sellest ka aru saada, sest nad on enamuses ikkagi täna juba 25-30 aastat vanad. Aga kui BMW raadiotest rääkida, on mul tõesti alati olnud Beckeritega rohkem jama kui Blaupunkti omadega. Alloleval pildil on ainuüksi rullnokast üle jäänud katkised Becker raadiod. Kui ma kõikide oma autode katkised raadiod ühte virna tõstaks, võiks see virn päris kõrge olla.
Pilt

Igal juhul lammutasin lauale laiali järgmise pilli. Seekord Becker Grand Prix 754. Ma ei ole täpselt aru saanud nende uuemate Beckerite tähistest, kuid mulle tundub, et nime "Mexico" ja "Grand Prix" vahel on ainult regionaalne erinevus. Vanasti oli Grand Prix eraldi mudel, vist veidi odavam ja müügil ka Euroopas. Kuid juba need 700 ja 800 seeria Grand Prix raadiod olid sees ainult USA turu autodel ja Mexico-d Euroopa autodes. Vähemasti oma võimsuselt ja funktsioonidelt tunduvad samade seeriate pillid justkui samad olema.
Pilt

Visuaalselt eristuvad nad peamiselt selle poolest, et USA turu raadiol on nupud inglise keelsed. Funktsioonide vahe seisneb selles, et tegu on eri seeriast pärit raadiotega. Uuel raadiol on Volume nupp veidi viltu ja loksub.
Pilt Pilt

Mõtlesin, et olen taibu ja vahetan paneelil kogu nupumajanduse ringi. Et panen Mexico kassetiluugi ja saksa turu raadio nupud. Aga kui ma olin algatuseks hakanud harutama seda defektset raadiot ja nägin, mis peenike puru sealt seest välja hakkab kukkuma, jätsin selle projekti eos katki. Mitu tundi panin seda paneeli uuesti kokku.

Küll aga tuli ringi tõsta kinnitused. Kui muidu on Mercedese ja BMW jaoks tehtud raadiod ühesugused, siis vahe seisneb kinnitustes. BMW-l on ülaosas vedrudega üles suruvad rullid, mis hoiavad raadiot armatuuris kinni. Mercedese omadel neid miskipärast pole. Ma ei teagi, mis asi neid siis Mercedeses kinni hoiab. Aga õnneks saab need ringi tõsta, sest paigalduse kohad on olemas.
Pilt Pilt

Tõstsin ringi ka Gala ploki ja panin autosse.
Pilt

Niivõrd ilusti mängib, et kuula või tundide kaupa. Ja seda praegu veel 2x20W Mexico 754 raadioga ning täiesti standartse kõlarite süsteemiga. Ma tahaks juba täitsa teada, mis häält ta veel 2x25W Mexico 830 raadioga teeks? Ning mis juhtub siis, kui viimaks viitsin sisse vedada originaal Soundsystem juhtmestiku, taha läheks originaal võimendi ja paika saaks ette nähtud võimsam 8 kõlariga süsteem. Põnevus on suur, et kui ilusti võib olla suuteline rullnoka originaalne süsteem mängima. Jällegi, soundimehed võivad minuga vaielda, kuid mina pole parimat autoraadiot kunagi kohanud, kui E32 750-is olnud laitmatult toimiv BMW Professional HIFI süsteem. Isegi kui uued raadiod suudavad rohkem, rabab vanur oma stiili ja kvaliteedi suhtega. Ka Beckeri toode muide.

Aga siis said head emotsioonid otsa ka. Nimelt hakkasin istmega tegelema. Kusagil alakõhus oli mul juba enne halb tunne oma USA-st tellitud uute nahalappide pärast. Nagu ma ka enne olen maininud, ei ole minul usku mitte ühessegi järele tehtud, aftermarket või B-osa tootesse. Nendega lihtsalt ei õnnestu. Paraku ei pidanud ma ka seekord oma arvamust muutma.

Lammutasin oma juhiistme laiali ja asusin esmalt seljatoe kallale.
Pilt Pilt

Nagu näha, oli välimise küljetoe alune poroloon täiesti pude. Eix22 saatis mulle ühed parempoolse istme küljest harutatud poroloonid, mis olid sisuliselt uueväärilises korras. Nende vahetus pole eriline vaev.
Pilt Pilt

Edasi läks asi põnevamaks. See on minu originaalne kattenahk. Keeder oli katki ja nahal oli värv täiesti maha kulunud. Sellel pildil on ta töödeldud Leather Tan nimelise tootega, ehk sisulilselt üle värvitud. Nagu näha, võib naha värvimisega saada päris rahuldava tulemuse. Vähemalt ajutiselt.
Pilt Pilt

Siin on aga minu uus detail. Juba esimene võrdlus originaaliga tekitas kahtlusi. See detail ei ole isegi kaugelt vaadates päris samasugune ja oli juba selge, et siit tuleb jama. Ka teisel pildil näha olevad kortsud ei tähenda minu kogemustel kunagi head. Kui nahkpolstri kokkuõmblemisel on nahk kahel pool keedrit erineva pingutusastmega, siis peaks aluse porolooni kuju ikka täitsa imelik olema, et seda ära siluda.
Pilt Pilt

Ma ei hakkaks siin pikalt selgitama, kuidas ma teda mõõtsin ja kui erinevad nad juba oma mõõtudelt olid. Kehvast õmbluskvaliteedist parem ei räägigi. Aga olgu siis illustratiooniks näidatud, kuidas originaal polster on pingutatud alusraami külge ja kui palju mul seda uut polstrit üle jäi. Ning lisaks olgu mainitud, et seoses kehva õmbluskvaliteediga on need kortsud siin, et jääda. Neid enam välja ei pinguta.
Pilt Pilt

Ehk siis täpsemalt jäi üle umbes 2-3 cm. Ja seda ei saa ka maha lõigata, kuna ta kinnitatakse serva soone sisse aetud pingutustraadiga.
Pilt Pilt

Padja osaga oli lähteülesanne juba teine. Kuna padjal on polstri elusalt kätte saamine väga suur töö seoses nurkades asuvate mehhanismidega, ei hakanudki teda üldse päris küljest võtma. Nülgisin selle naha lihtsalt sealsamas küljes maha, et pääseda ligi alusele poroloonpadjale. Nagu arvata oligi - täiesti pude.
Pilt Pilt

Padja vahetus oli täiesti teostatav ka nii, et nahakalts rippus raami küljes.
Pilt Pilt

Pulli pärast mõõtsin, et mis oleks kui üritaksin paigaldada oma Ameerikast tellitud uut polstrit. Ta oli üsna samasugune kui originaal. Vähemalt USA standardite järgi. Mis sest, et kuju oli natuke teine, keeder oli täiesti vale koha peal, üks õmblus oli nii halvasti, et kiskus sealt juurest kortsu ning küljetoe sisemine pind oli umbes 15 mm liiga kitsas saanud, nii et parimagi tahtmise juures poleks ta ulatunud kinnitusraamini.

Seega piirdusin vaid porolooni vahetusega ja panin originaal katte tagasi. Visuaalselt ta palju ei muutnud, kuid vähemalt on küljetugi tugev ja konkreetne. Otsustasin, et ise ma edasi minna ei oska ja mõtlesin abi saamiseks pöörduda spetsialistide poole. Laadisin kogu oma paki autosse ja sõitsin Smartservice meeste juurde. Sain üsna ootuspärased vastused. Vana on võimalik ka taastada/värvida, kuid tulemus ei ole väga pikaealine. Targem oleks uus tükk teha kui vana taastada. Kuigi uue tüki naha kvaliteet saab kindlasti olema kehvem kui originaalil. Ning uuel tükil jääb kindlasti toonivahe, mistõttu tuleks ikkagi kogu iste värvida. Samas nagu juba mainitud, pole värvitud istme säilimine kuigi hea. Värv kipub maha kuluma nii normaalse kasutuse käigus kui nahka puhastades. Ühesõnaga soovitati, et ku itahad veatut nahka, tee üldse uus sisu.
Pilt

Seega mul nagu palju variante ei jäänudki. Uus sisu on täiesti välistatud, kuna ta ei võistle oma kvaliteedilt iialgi originaaliga. Järelikult tuleb üritada ikkagi kuidagi säilitada originaal polster. Ma ei taha enam isegi seda üksikut uut küljepolstrit. Pigem olgu ta veidi kulunud, kuid vähemalt istub ideaalselt külge ja sobib ülejäänuga. Nüüd oleks mul vaja kusagilt leida suvaline E30, E34 või E32 beezi värvi (taga)iste, täitsa kama kas rioidest või lateksist, millelt saaksin harutada sobivas pikkuses originaal beezi keedri. Siis harutan oma polstri ise lahti, õmblen uue keedri sisse ja värvin ainult selle nurga uuesti üle.


Kui kellelgi vedeleb beezi värvi vana BMW istme jäänuseid, olen huvitatud. Vaja oleks just selliseid vana tüübi istmeid, millel on veel need plastikust istme servakandid. Uuematel kadusid nad ära.
Terve aasta poole aastaga
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

Küsi seda keedrit www.sadulsepp.ee -st, lasin oma mustal nahkistmel seal vahetada eelmisel aastal ja sain õige asja nahavahele, ehk leidub neil beezi ka.

Ahjaa, need istme mehhanismid käivad tegelikult väga lihtsalt algosadeks ja pärast jälle kokku ka. Vaata neid lihtsalt pisut lähemalt ja ilma hirmuta :D

Väike spikker
http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318isseat.html
vaguniga
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Osta k6rvalistuja poolne istmekYlg . Veel parem kui otsid inglismaalt k6rvalistuja tooli , meie m6istes juhipoolne . :wink:
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Tihhonov kirjutas:Jällegi, soundimehed võivad minuga vaielda, kuid mina pole parimat autoraadiot kunagi kohanud, kui E32 750-is olnud laitmatult toimiv BMW Professional HIFI süsteem. Isegi kui uued raadiod suudavad rohkem, rabab vanur oma stiili ja kvaliteedi suhtega. Ka Beckeri toode muide.
Kas võrdled BMWdesse paigaltatud stereosüsteeme teiste sama ajastu originaalsüsteemidega? Kui mitte siis IMHO mängib suht suvaline 2000 aastate alguse tuntud tootja keskklassi makk juba paremini, rääkimata hi-end tehnikast. (juba need Nokia kõlarid mis tolle ajastu BMW-dest leida võib on sellised "nje rõba-nje mjaso" tooted, kindlasti mitte Hi-Fi)
E24 635CSi | E10 2002
Tihhonov
Postitusi: 63
Liitunud: 21 Apr 2013 22:25
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Tihhonov »

Arvo kirjutas: Kas võrdled BMWdesse paigaltatud stereosüsteeme teiste sama ajastu originaalsüsteemidega? Kui mitte siis IMHO mängib suht suvaline 2000 aastate alguse tuntud tootja keskklassi makk juba paremini, rääkimata hi-end tehnikast. (juba need Nokia kõlarid mis tolle ajastu BMW-dest leida võib on sellised "nje rõba-nje mjaso" tooted, kindlasti mitte Hi-Fi)
Ma juba ootasin ja imestasin, et kas tõesti keegi ei plahvatagi minu provokatiivse väite peale. Streerace poisid oleks mu esimese 10 minutiga maamulda materdanud. :wink: Tegelikult võin ma saladuskatte all öelda, et suvaline 2000-te alguse tuntud tootja keskklassi auto on ka palju paremate sõiduomadustega kui E30 BMW. Rääkimata veel hi-end autodest. Aga miks me siis üldse selle vana jamaga tegeleme?

Aga istudes vanas BMW-s ja nautides heli mida tekitab erinevatest moodulistest koosnev raske Beckeri või Blaupunkti helisüsteem, tunnen end ümbritsetuna kvaliteediga. Omajagu erekat tekitab veel närvikõdi, et see kõik on nii vana ja nii keeruline, kuid ikka veel töötab. Tänapäevase delfiinidega süsteemiga seda tunnet ei teki. Ta võib ju mägida kuitahes hästi, aga esimese emotsioonina tekitab ikkagi ebamugavust oma esteetilise vastuolu tõttu.
Terve aasta poole aastaga
eix22
Postitusi: 402
Liitunud: 30 Juun 2009 11:13
Asukoht: tõrva

Postitus Postitas eix22 »

Head lugemist ikka küllaga ja tükiks ajaks :)
Reaalselt ongi nii, et värvid külje üle, siis kogu istme ja hiljem terve sisu, sest muidu ilusat ja ühesugust sisu ei saagi. Ise telliks samuti inglismaalt need nahatükid või istmed kasutatuna. Ainuke asi see, et neid originaalis juba mitut erinevat tüüpi nahka, polstrikoodi järgi saaks õigele jälile, aga sul pole sisu kahjuks originaalis sees olnud :(
Istme lammutamise osas oleks võinud küsida, 10sec ja oleks laiali, nii tehes ikka p* ja n* kuubis.
tel 55570186 - e30 varuosad
Vasta