nuga kirjutas:Kindlasti on raskem osa seljataga, edasine on mõnus nokkimine
Kui kõik vanad jupid on puhastatud ja ettevalmistatud, uued jupid ostetud ja kenasti riiulis ootamas, siis on edasine töö tõesti mõnus nokkimine valgetes kinnastes ... kui mitte, siis seda tööd ja sebimist jagub veel kõvasti.
Värvitud pinnad tasub jah mingi polsterdusega kinni katta, eriti auto nurkadele tahavad igasugu kriipsud tekkida.
Panin paika kapotialuse müramati mis oli varudes väga korralik olemas.
Samuti oli olemas väga korralik sisemine esimene müramatt. See aga selle miinusega et keegi on juhipoolse otsa julmalt maha ratsinud. Sinna sain jääkidest enamvähem tüki lisaks.
Tagumine matt on ilmselt mingisugune järgi tehtud asi aga selleest korralik. Tundub et see on lausa liinitööna tehtud sest lõiked ei ole kindlasti kodused.
Keskmine tükk tahtis korralikumat puhastamist kuna sinna külge oli jäänud suur osa endise auto jalgealustest. Aga ka see tükk on üle keskmise seisus kui arvata välja pruunikaks muutunud toon. Eks ta nüüd kuivab mõned nädalad
Täna tundus et olen selle autoga liiga suure pausi sisse teinud. Võtsin ette juhtmevarud.
Üllatuseks on olemas väga korralik üldine juhtmepuu. Pisut probleemsem on tulede oma. Päris ära on ratsitud aga elektriakende ja kõlarite osa. Homme vaatan veel osa üle, ehk leiab midagi juurde.
Huvitavat niipalju, et leidsin näiteks tulede kojameeste juhtmepuu koos releega. Selle olemasolust varem teadlik ei olnud.
Tänasega lahti harutatud ka korralik kõlarite puu. Peeglite omaga on nii, et on olemas kolm poolikut millest suure tahtmise korral annaks ehk üks kokku kombineerida..
Suure juhtmepuntra panin autosse sisse paika ja kõige korralikuma kaitsmeploki puhastasin ka ära.
Priit kirjutas:Kas kellelgi on head pressi ja pisut viitsimist bauri tagaõõtsad kokku panna? (puksid ja laagrid sisse suruda )
Mina oma autol sain kõik puksid ja laagrid paika tõmmitsate abil, ehk siis kasutada oli garaazist leiduvat keermelatti, padrunvõtmeid, santehnilist libestit ja mõnda sobiliku vidinat veel
Samas usun et sul ületee Markol metallitöökojas on press olemas ja ta laseb seda kasutada
Kuidas Bauri kokkupanek ka edeneb? Kas kevadeks "uus" auto liikvel?
Priit kirjutas:Kas kellelgi on head pressi ja pisut viitsimist bauri tagaõõtsad kokku panna? (puksid ja laagrid sisse suruda )
Mina oma autol sain kõik puksid ja laagrid paika tõmmitsate abil, ehk siis kasutada oli garaazist leiduvat keermelatti, padrunvõtmeid, santehnilist libestit ja mõnda sobiliku vidinat veel
Samas usun et sul ületee Markol metallitöökojas on press olemas ja ta laseb seda kasutada
Kuidas Bauri kokkupanek ka edeneb? Kas kevadeks "uus" auto liikvel?
Tegelikult on ju kõik liiklemiseks vajalik peale esiklaasi ja mõne puksi riiulitel olemas..
Millist määret sa tagalaagritele rummu sisse kaasa panid?
Tagarattalaagrite paigaldamise kohta näeb BMW tehase remondijuhis ette, et määrdeainete kasutamise asemel tuleks vastupidi vahele panna keermeliimi, et välistada laagri libisemise sõites. Reaalselt pole ma sellist asja oma silmaga näinud, et laager on pesas ringi käinud aga teoorias on see võimalus olemas.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kindlasti aga soovitan ka kinnised laagrid (tolmukatetega) enne paigaldamist lahti kookida ja määret lisada. Seda muidugi kui sa järgmine aasta samal ajal neid uuesti vahetada ei taha
Valmistajad panevad sinna määret täpselt niipalju et rooste ei läheks.