Kasutasin autot igapäevasõidukina kuni 2012 Septembrikuuni. Selle aja jooksul on vahetatud järgmised asjad:
*M5 sidurikorv
*Pidurimeistri katetega siduriketas
*Veepump
*Generaator
*Geneka harjad
*Starter
*Istmed
*4x õõtsad
*Tagasilla padjad
*Mootoripadjad
*Pendelhoova puks
*Õliradikas
Ostuhetkel oli masin selline:

Kohustuslik varustuse list:

Vaadates siin teisi E28 projekte, siis tundub, et minu isendi kere oli võrdlemisi hästi säilinud. Ühel püstakul oli pisike auk ja teisel pindmine rooste. Üks karbi ots oli mäda. Sellest algaski minu saaga.

Tolle õhtu lõpuks oli auto selline:

Ühesõnaga auto sai laiali kistud ja viidud keevitamisesse, kus keevitati üle mõlemad amordikannud, karbiotsad, tungikohad, esiotsas mingid nurgad, akualune, tagavararatta põhi. Rohkem ei olnudki.
Suurem tegutsemine hakkas nüüd 2013 esimeste soojemate ilmadega. Tõin ta omale kodugaraasi ja asusin veermiku kallale. Esialgsete plaanide järgi lähevad veel vahetusse järgnevad asjad:
*4x pidurikettad
*Kõik klotsid kaasaarvatud käsipiduri omad
*4x uued sportvedrud
*Stabikakondid
*Taastan pidurisupportid
Kere poole pealt olen kokku kraapinud:
*Kapoti, kuna vana oli kõver
*Kõik 4 ust, kuna kõik olid alt servast roostes
*Mõlemad esitiivad, kuna need olid läbiva roostega mitmest kohast
*Uus katuseluuk, kuna vanast sai kruvikeeraja läbi pista
Kuna ise elan Tallinnas ja auto asub Pärnus, siis eriti kiiret arengut siit loota ei ole. Hetkel jäi auto sellisesse seisu:


Kuna töö käigus on käed koguaeg õlised, siis pilte pole viitsnud väga teha. Üritan seda parandada.
Tuleviku plaanidest on plaanis siis veermik ning kere täiesti korda. Vahetada LSD difris õli, summuti lõpp välja vahetada, kuna eelmine omanik on taaskord mingit pornot teinud ja keskelt läheb summuti 2 toru üheks. Läbimõõt jääb samaks ja ilmselgelt selle tõttu pärsib see mootori hingamist.
Ilmselgelt tuleb ülevärv ja plaanis on ta värvida läikivaks mustaks. Hetkeline mattmust on eelmise omaniku nüüdseks moest läinud mõttevälgatus. Originaalis oli tegemist Arktisblau Metallik värviga.
Sügise poole tuleb ehk mootoriremont päevakorda, sest plokikaanetihend on juba ostetud

Kuna praegu enam ei viitsi midagi trükkida, siis täiendan teemat tasapisi.