BMW 325i E30 Martin

Foorumiliikmete autod.
Tihhonov
Postitusi: 63
Liitunud: 21 Apr 2013 22:25
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Tihhonov »

Tänud kõigile heade sõnade eest. Eks ma püüan selle rullnokaga vääriliselt sammu pidada. Olen siin veidi UM-is ja ebays hullanud ja kui täna panga väljavõtet vaatasin, tõusid juba ihukarvad püsti.

Bavaria Electronic CDII raadioga olen liigagi hästi tuttav. Mul oli ta kunagi 1991. aasta 750i sees ja ma sain temaga vahekorras olla ikka palju aastaid. Ostsin neid juurde ebayst ja sõpradelt, kuid laitmatult toimivat CD seadet ma kokku ei saanudki. Tunnistan, et minu jaoks on üllatus, et Electronic CDII raadiot E30-sse pandi. Kui vaadata pilte, siis esimese põlve Electronic CD on tõesti kumerate servadega ja sobib E30 armatuuriga. Kuid CDII on ikka päris kandiline ja tahaks pigem "uputamist" nagu E32, E34 ja E36 armatuuris.
Pilt
Pilt

Mind erutaks isegi rohkem tavaline Becker Mexico kassetikas. Kuid seda pandi vist ainult pre-facelift autodesse? Nagu ma ennist mainisin, on mul hetkel käepärast ainult august 1987 hinnakiri ja seal annab E30 jaoks järgmise raadiovaliku:
- BMW Bavaria Mono, 395 DEM
- BMW Bavaria Digital Mono, 550 DEM
- BMW Bavaria C, 740 DEM
- BMW Bavaria C Reverse, 890 DEM
- BMW Bavaria C Electronic, 1320 DEM

Ainult E32 jaoks pakub ka Becker Mexico Electronic CD Safety, hinnaga 4800 DEM

Seesama hinnakiri annab ABS-i standardina: 325i Kat, 325iX Kat, 325i Cabrio Kat ja M3 Kat. Teistel küsiti selle eest 3355 DEM. Tegemist on Saksa turu hinnakirjaga.

Aga minu auto VIN pole suur saladus - lõpuga 2273478.

Mis lugu nende konditsioneeridega oli? Hinnakirjas näen ainult Klimaanlage't, mis ilmselt tähendab lihtsalt lumehelbekesega nuppu. Kuid kas neid oli tõesti ka veel kliimaautomaatikuna saadaval?
Viimati muutis Tihhonov, 24 Apr 2013 11:23, muudetud 1 kord kokku.
Terve aasta poole aastaga
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

535 elektronische Temperaturregelung

Some E30s did have an automatic heat control system where the temp dial has degrees Celcius displayed.

The "spy microphone" vent on the top left hand side of the heater panel houses a temperature sensor. A little motor/fan assembly sucks cabin air over the temperature sensor. Inside the control is a circuit board wth what looks like a small micro-processor and other electronics. This controls the servo motor that operates the water flow into the heater matrix.
There is also a small sensor in the driver's side kick-panel that is the same sort of thing for the A/C system.
The temp range is from 16 to 28C. Below 20C the a/c can be switched on as long as the vent sliders are at least 1/3 open. Above 20 degrees, the water valve is operated.
vaguniga
Tihhonov
Postitusi: 63
Liitunud: 21 Apr 2013 22:25
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Tihhonov »

Olen selle autoga tegelikult üldse sõitnud ainult ühel päeval. Kui mitte arvestada poolikult komplekteeritud auto viimisi ja toomisi. Nagu nina garaazist välja pistsin, olid kohe huvilised-kärrbbsed platsis.
Pilt Pilt

Niipea kui lumi ära sulas, võtsin ette kerele kaubandusliku välimuse andmise. Kuigi ta oli üsna hea olemisega auto, oli erinevate kereosade pinnaviimistlus varieeruv nagu ristsõna. Mõned plekid olid originaalvärvis, mõned olid värvitud kunagi ammu, mõned juba Eestis jne. Värvi kulumisaste ja struktuur oli üsna erinev. Nii, et kiskus ikkagi kohe projektiks. Kuna kapott tundus esmapilgul kõige parem detail, alustasin sellest. Selgus üllatusena, et kapotil on tehasevärv. Embleemi all on tempel veel alles.
Pilt Pilt

Minu jaoks tähendab niisuguse auto poleerimine sisuliselt nädalast projekti. Parem on eemaldada häirivad detailid nagu liistud, embleemid, lukud ja stanged. Esmalt tuleb kõik kehva värvistruktuuriga plekid 3000 kettaga matiks lükata. Siis poleerida, hinnata ja vajadusel kohati uuesti matiks lükata. Korrates protsessi senikaua, kuni apelsinikoores värv hakkab meenutama tehase oma. Tuleb tunnistada, et mida rohkem ma teda poleerisin, seda enam ma hakkasin mõtlema, et äkki peaks rajaka üldse üle värvima. Katust on kunagi üle lakitud ja tihendite juures koorib see lahti. Mitmed detailid on värvitud halvasti. Kui ma värvi pealispinna defektid suudan poleerimisega päästa, siis kehva eeltööga pole midagi teha. Pikkamisi hakkasin talle siiski ringi peale saama. Uksed jätsin esimese hooga üldse poleerimata, kuna algul oli mõte nad mõlemad üle värvida. Liiga palju defekte. Alumise rea piltidel on hästi näha ka erinevused poleeritud ja poleerimata detailide vahel.
Pilt Pilt
Pilt Pilt

Ka tuhmunud tagatuled sai läikima poleeritud.
Pilt Pilt

Viinud auto tuttavasse värvitöökotta, sai pikalt arutatud erinevaid plaane. Aga otsustasin siiski jätta uksed värvimata. Kardeti veidi toonide sobivust, kuna see Royalblau värv on väga mitmetooniline. Äkki pärast jääb veel hullem. Tegelikult pole tal ükski detail defektivaba, mistõttu võib ühel hetkel päevakorda tõusta üldse kogu kere värvimine. Või siis mitte. Sõltub, kuidas auto ennast üleval peab. Selle asemel palume mõlgieemalduse meistril autost üle käia ja loodame, et ehk saame mõnda aega nii hakkama. Värvi lähevad siiski stanged ja peeglid. Teen talle n.ö. pooliku Shadowline paketi. Aknaliistud jäävad siiski läikivaks.
Terve aasta poole aastaga
Tihhonov
Postitusi: 63
Liitunud: 21 Apr 2013 22:25
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Tihhonov »

Läinud nädala reedel sain kõne värvitöökojast - VALMIS! Sama päeva pealelõunal sain SMS-i ka United Motorsi majast, et mulle on saabunud pisipakk. Mõnus. Nädalavahetuseks olid kohe plaanid paigas. Riisumised ja igasugused muud agraarsed heakorratööd kannatavad oodata.

Külma ilma kiuste ajasin pilli õue ja hakkasin lahkama uusi mänguasju. Stanged said kojusõiduks ajutiselt külge pandud, kuid need tuli siiski uuesti eemaldada.
Pilt Pilt

Ma polnud lõpuni rahul värvi struktuuriga ning otsustasin ka stanged kergelt üle lihvida ja ära poleerida.
Pilt Pilt

Stangede liistud sai ka üle värvitud. Tean, et see pole parim lahendus, kuid nad olid koledad ja uusi ka osta ei raatsinud. Sama lugu suunatuledega. Nad ei ole üldse ilusad. Poleerisin klaasid küll üle, kuid mõrad jäävad neid kaunistama kuni viimaks uued ostan. Tahan nagunii millalgi kogu esiosa valguspargi uute vastu vahetada. Kuid see pole hetkel prioriteet.
Pilt Pilt

Värvis käisid ka peeglid ja koledalt tuhmunud tagaspoiler.
Pilt Pilt

Tagaspoileri osas olin enne veel veidi kahevahel, et kas ta ikka peaks olema kere värvi. Kunagi mäletasin neid siiski pigema mustadena. Aga 1988. aasta E30 lisavarustuse kataloog annab ta vähemasti BMW Spoilerpaket raames kere värvi.
Pilt

Sellega käis muidugi kaasas ka originaalne BMW Frontspoiler.
Pilt

Midagi polnud parata. Lained lõid pea kohal kokku, see kõik tundus nii äge ja üle leti ulatati mulle ka niisugune detail.
Pilt Pilt

Hetkel on ta veel värvimata ja ma ei teagi enam, mis sellest edasi saab. Eufooriliselt ostetud spoilersit on mul nüüdseks kerge pohmell ja pole enam kindel, kas ma ikka panen ta külge. Ta on küll väga väheagressiivne detail, kuid mulle tegelikult ei meeldi autode juures mitte midagi, mis seostub sportlikkusega. Minu ideaalnägemus sellest autost oleks üldse olnud neljaukselise kerega, nikkelstangedega ja beežist nahast standardistmega. Aga kust sa neid täna võtad? Ka Airbag võinuks hoopis vanem variant olla, siis oleks päris friik. Imelikul kombel 88 aasta kataloog näitab veel sellist vana tüüpi:
Pilt

Aga tagasi auto enda juurde. Enne jäid mul uksed poleerimata, kuna plaanisin nad üle värvida. Siiski jäi see projekt katki ja seega oli vaja poleerimise osa lõpuni teha. Paremal uksel oli tal kole kriim, mida oli inetult täidetud täiesti sobimatu tumeda värviga. Püüdsin ta enne poleerimist nii palju maha lihvida kui vähegi julgesin.
Pilt Pilt

Hea uudis on seegi, et mõlgieemalduse spetsialist leidis aega autost üle käia. Päris mitu tundi sai mängida. Jäid paar väiksemat täket, millele ta rohtu ei leidnud, kuid endisest parajalt klohmitud autost sai ikka päris sile tükk. Pilt ei anna seda edasi, kuid enne oli juhiuksel 9 suuremat ja väiksemat mõlki. Nüüd on sile. Ainult laki defektid jäid. Täitsa uskumatud mehed on need mõlgimehed ikka.
Pilt
Terve aasta poole aastaga
Tihhonov
Postitusi: 63
Liitunud: 21 Apr 2013 22:25
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Tihhonov »

Laupäevane garaazipäev meelitas autoga mängima ka teisi rullnokki. Ka see auto on mind inspireerinud, kui hea näide hästi hoitud ja maitsekalt originaaltükkidega tuunitud eksemplarist. (NB: need tuled ei ole kiletatud)
Pilt

Mängisime embleemidega. Minul on komme osta autole (margist olenemata) alati kõik embleemid uued. Nad on lihtsalt alati uuena nii ilusad, et ei saa kuidagi ostmata jätta. Nii tulid ka seekord mõned embleemid velgedele ja tagaluugile kiri.
Pilt Pilt

Kui ülaltoodud originaaldetailide kvaliteedis olen ma alati kindel olnud, ja ei pidanud pettuma ka seekord, siis kahjuks ei saa ma seda väita enam sugugi kõigi originaalosade kohta. Näiteks tellisin talle embleemid ka kapotile ja tagaluugile. Tagaluugi embleem on üsna spetsiifiline vana kooli BMW detail (vist ka E28 kasutab sama) ja seega ilmselt ka toodetud üsna ammu. Ning ka kvaliteet on üsna samaväärne kui originaalsel. Pildil siis vasakul vana ja paremal uus. Natuke on tähed suuremaks ja töntsakamaks kasvanud, kuid viimistlus ja materjalivalik on väga sarnane.
Pilt

Esimene embleem valmistas aga pettumuse. Ma tean, et vahed on väiksed ja ei muuda auto üldpilti, kuid lihtsalt on kurb tõdeda, et kõik ilus ja hea meie ümber asendub samm-sammult odavama ja kehvemaga. Esiteks on uuel variandil tähed kasvanud ebasündsalt suureks, mahtudes vaevalt oma reale ära. Teiseks on detail kergest odavast mustast plastmassist, mitte enam toekast metallist. Kolmandaks on ta märkimisväärselt õhem kui originaal, uppudes niimoodi inetult oma süvendisse. Ning neljandaks on tema pinnaviimistlus alla igasugust arvestust. Vana embleem on viisakalt glasuuritud. Uus paraku vaid värvitud ja tähed turritavad rõvedalt oma pinnast välja. Tavaline Hiina kräpp tegelikult. Edaspidi targem, et tuleb hakata kokku osta korralikke vanu embleeme.
Pilt Pilt
Pilt Pilt

Samuti valmistas pettumuse veelgi tühisem detail. Logariotsa õhukanal.
Pilt

Võrreldes teise poole originaaliga on ta päris koledalt tehtud, õhuke ja tundub ... odav. Ning lisaks on tal ribid juba uuena sees jumala kõveraks paindunud. Vanal originaaljupil on nad peale 25 eluaastat veel sirged ja toekad. Ning selline olematu kvaliteediga plastikjupp maksab letis ca 27 EUR.
Pilt Pilt

Aga jätame tublide Hiina töökäte kirumise. Parema uudisena on raporteerida seda, et leidsin tagapaneeli polstri alt üles tema originaal alarmsüsteemi "silma". Seda polnudki ära lõigatud, vaid viisakalt kõrvale tõstetud. Seega peaks kõik eeldused olema loodud alarmsüsteemi ennistamiseks.
Pilt

Olgugi, et palju on veel teha, on auto tänasest jälle tänaval. Tõesti on üllatav, et niisugune auto tekitab juba palju positiivset tähelepanu. Vahivad nii noored kui vanad. Ennevanasti vaadati tema peale ikka altkulmu, justkui oleks ta kogu maailma kurjuse kehastus. Aga ilmselt on rullnoka kunagised "kliendid" tänaseks juba nostalgiat täis suured inimesed ja tavakodanike mälu pole kunagi olnud kuigi pikk.
Pilt Pilt
Pilt Pilt

Veel enne tänavale keeramist eemaldasin ka numbrialuse. Ühelgi omaaegsel tehase pressifotol pole autol numbrialuseid. Vaadakem kasvõi eelmises postituses toodud esispoileri pressipilti.
Pilt
Terve aasta poole aastaga
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde »

Mis viisil need kollased tuled tol rullil tehtud on?
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Tihhonov
Postitusi: 63
Liitunud: 21 Apr 2013 22:25
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Tihhonov »

JanekEnde kirjutas:Mis viisil need kollased tuled tol rullil tehtud on?
Nad ei olegi "tehtud". Nad lihtsalt ongi kollased tuled.
Terve aasta poole aastaga
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde »

:shock: leiaks enda e28'le ka sellised..
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
oo7
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Sept 2011 17:15

Postitus Postitas oo7 »

Plaanin endale ka uue märgi osta, sest juba teist korda lendas heas korras teise auto küljest saadud märgil see kate pealt minema ja nüüd lihtsalt läikiv latakas.


Ma pooldan seda 318iS-il esinevat ja ka teistele lisaraha eest pakutud stangelisa paigaldamist.

Teeb esiosa karpidega võrreldes kriipsuvõrra madalamaks ja auto on palju ilusam ;) Oleks mul Facelift kerega masin, siis must-have asi.

Igaljuhul teema mida jälgida. Pilte on parajalt.
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

Kerevärvi olles on see is lisa visuaalselt liiga madal võrreldes ülejäänud autoga, mustana mõistlikum. Kollaseid tulesid saab Prantsusmaalt/Hollandist, isegi mõne sealt kaasa toonud ja mõne olen oma käekestega päris sarnaseks saanud aga selleks on omad nipid :D
vaguniga
eix22
Postitusi: 402
Liitunud: 30 Juun 2009 11:13
Asukoht: tõrva

Postitus Postitas eix22 »

Hull tegemine ikka käib :)
Kas sa h2 ei taha kaupa tellida, ooteaeg ilmselt natuke pikem, aga jupid odavamad. Seda praaki tuleb nii h2 kui UM, kehvemaks ja kallimaks läinud varuosadega puutun ise ka pidevalt kokku. Enamasti ongi plastikdetailidega see kõveraks minemise probleem, vedelevad ilmselt kusagil laos suvaliselt. Alles oli mul suureks probleemiks roolialune kate, mis oli mitmest kohast väändus ja vales vormis, sellest aga varuosamüüjad ei tahtnud kuidagi aru saada ja väga raske oli uut saada.
Mis puudutab esiembleemi, siis see on loogiline,et see ei tule enam selline nagu vanasti oli, kui te kataloogi sirvite, siis seal näitab originaalmärgile juba ammu ENDED ja see on juba asendus. Märke annab leida kasutatuna, aga piduritorusi ikka leidub, minulgi neid üle.

Beezid tavalised nahkistmed on mul täitsa olemas ja vahetus nahksportide vastu oleks täitsa mõeldav :)

Tagaspoileriga on lihtne lugu, shadowline paketiga autodel on see kerevärvi, ilma on värvimata. Kusjuures värvitav ja mitte värvitav variant on erinev. Esispoiler on alati kerevärvi originaalis. Tagumine lip spoila on 325i is ix standardis (võibolla mõnel suurema mootoriga masinal veel) esispoila on is standardis ,teistel " S324A Front and rear spoiler"
See lisavarustuse kood on kõigil autotel siis selle esispoila olemasolul peale is.
Seda lisa pandi pandi nagu kõiki teisigi asju, Sonder autodel (mille inimene ise tellis) tuli raha välja käia eraldi.

oo7 ,sinu autole on ka sama asi olemas sama lisavarustuse koodiga, aga vastav sinu auto aastale.
tel 55570186 - e30 varuosad
Tihhonov
Postitusi: 63
Liitunud: 21 Apr 2013 22:25
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Tihhonov »

eix22 kirjutas:Kas sa h2 ei taha kaupa tellida, ooteaeg ilmselt natuke pikem, aga jupid odavamad.
Olen lihtsalt harjunud UM-ist tellima. Minu jaburate autoprojektide hüvanguks on ka hinnad alati paremaks tehtud.
eix22 kirjutas:Beezid tavalised nahkistmed on mul täitsa olemas ja vahetus nahksportide vastu oleks täitsa mõeldav :)
See facelift auto oma praeguses seades mulle täitsa meeldib. Ongi selline popim ja moodsam. Natuke ehk isegi sportlik. Vahetus neljaukselise nikkelstangega 325i vastu, millel on beež standardistmega nahksisu oleks mõeldav. Sobib ka USA turu mudel. Võimalusel palun erkpunane. :wink:

Minu autol polnud Shadowline paketti, kuid tagaspoiler oli tal tehase poolt kere värvi. Vähemasti selle kleebise järgi võiks nii eeldada. Kuid ta oli miskipärast täiesti matt ja tundus seega nagu imelik. Kleebise võtsin muidugi tervelt maha ja püüan kuidagi tagasi panna.
Pilt
Terve aasta poole aastaga
oo7
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Sept 2011 17:15

Postitus Postitas oo7 »

Vend mul ehitab M20 mootorit.

Tellis sellele originaaltihendid H2-st sest nii uskumatu kui see pole tuli hinna vahe kahekordne :shock:


Sama asja eest 2x rohkem küsida on juba ilmselge nahhaalsus..
Muhv
Postitusi: 272
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Postitus Postitas Muhv »

Mõni sõbralik disainer suudaks selle kleebise ehk kiirelt järgi teha. Kui spoiler juba uuesti värvitud, ei ole vist kleebise originaalsus enam nii prioriteetne?
eix22
Postitusi: 402
Liitunud: 30 Juun 2009 11:13
Asukoht: tõrva

Postitus Postitas eix22 »

Jah, panin natuke 325i praegu 325ix`iga ühte patta. Hoolimata sellest, kas ix on shadowline või mitte, on stanged,peeglid jms kõik standardis kerevärvi, samuti 318is kõik tehasest väljunud värvitud spoilerite ja shadowline paketiga. 325i kohta leidsin kiiruga sellise info, et peeglid on standardis kerevärvi, tagaspoiler on standardis, aga värvi kohta infi pole. Seega on variant, et sinu masinal see kas värvitud, pandud teise samavärvi masina pealt või kaq standardis kerevärvi nagu 325ix`il.
Väiksemate mootoritega masinatel on siiski see nii, et ilma shadowline paketita on peeglid-stanged ja spoilade olemasolul need värvimata.
Erandid on jällegi edition autod, kus on kerevärvi ka tavalised plastik karbikatted ja õliradika ava plastik näiteks.
See nüüd teemast mööda, aga ühel pildil piilub tume volga, ega tegu pole rohelise universaaliga,mis põhjalikult taastatud?
tel 55570186 - e30 varuosad
mkb
Postitusi: 174
Liitunud: 18 Juun 2008 11:41

Postitus Postitas mkb »

eix22 kirjutas: See nüüd teemast mööda, aga ühel pildil piilub tume volga, ega tegu pole rohelise universaaliga,mis põhjalikult taastatud?
Omanik on sama, miks ei peaks olema? :)
Tihhonov
Postitusi: 63
Liitunud: 21 Apr 2013 22:25
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Tihhonov »

Volgadega on tõepoolest meie garaazil eriline suhe. Oleme neid mõned ehitanud ja võib olla teeme mõned veel. See roheline universaal, mis osadel garaazipiltidel paistab, on meie viimane üllitis, mis pole veel kordagi tänavale jõudnud. Ja võib olla ei toogi teda kunagi õue. Ei oska temaga nagu kuhugi sõita.
http://www.volga.ee/modules.php?name=Fo ... pic&t=2577

Kogu tähelepanu nõuab eelmine projekt, mis on meid sõna otsese mõttes kottinud juba ca 5 aastat. http://www.volga.ee/modules.php?name=Fo ... pic&t=1953 Kui oleme enda arvates absoluutselt kõik mõeldava korda teinud, on sellel rajakal alati veel midagi varuks. Küll on temast kõht täis. Loodan, et see needus "162" numbrimärgiga kaasas ei käi.
Pilt Pilt

Nagu piltidelt näha, sai rullnokk lõpuks ka tagaluugi embleemi külge. Siis säästavad kõik juhuslikud tänavahuviliseld ühe kohustusliku küsimuse "a mis mootoriga pill on ö...?"
Pilt

Postkontorisse hakkasid saabuma ka pakikesed uute leludega. Näiteks tempomaadi komplekt. Targemate käest sain juba teada, et aju kinnituskronstein on ikka puudu.
Pilt

Tagumisele aknalauale saabusid "BMW Premium Sound" tagakõlarid. Vastavalt minu auto salongi värvikoodile. Saabumas on ka kogu Premium Sound juhtmestik ja ette originaal jämedamad kõlarid. Olgugi, et universaali oma ja uuema suure raadiopistikuga. Vaevalt õnnestub kusagilt leida sedaani/kupee juhtmesikku koos minu raadio pistikutega. Esiustele on kõrged kõlarid ka veel puudu.
Pilt Pilt

Ees ootava istmeprojekti tarbeks saabusid uued nahkpolstrid juhiistme välimistele küljetugedele. Mul on seljatoe nurk ikka üsna kulunud. Padja tugi on tegelikult veel täiesti rahuldavas korras, kuid mõtlesin, et vahetaks ikkagi mõlemad ära.
Pilt Pilt

Küll on raske leida BMW jaoks uusi polstreid. Originaali täiesti võimatu. Erinevalt näiteks Jaguarist, mille jaoks saab siiani päris paljusid erinevaid nahkpolstreid. Neid pakuvad paljud müüjad, kuna väidetavalt jagati Jaguari ladu kunagi mingi seltskonna vahel laiali. Osadel juhtudel ei maksa nad ka mitte midagi. Näiteks tutikas originaal Connolly nahkade komplekt Jaguar XJ40 esiistmete jaoks, atraktiivses Magnolia beezis toonis maksab tervelt 30 inglise naela. Ja see pole nali. Tean inimest kes selle "investeeringu" tegi ja need samad tooted oma autole installeeris. Tulemus pole mitte "nagu originaal", vaid ongi originaal. Ulme.
http://www.ebay.co.uk/itm/JAGUAR-XJ40-F ... 43bb3bae16

Või siis näiteks terved uued nahkistmete padjad tervelt 50 naela eest. Sobivad kuni 1992 XJ40 jaoks.
http://www.ebay.co.uk/itm/Jaguar-XJ40-F ... 232aa19b3a

Isegi Mercedese jaoks on olemas tootjad, kes pakuvad originaal toonides nahkasid, kangaid või terveid istmete komplekte. Olgugi, et juba hoopis teiste summade eest. Aga BMW-ga on päris kehvasti. Lõpuks ma mingi workshopi leidsin, kes neid detaile pakkus. Kvaliteet tundub esmapilgul isegi enam vähem OK. Kuigi ma pole sugugi kindel, kas nad ka ilusti peale annab venitada. Värv on originaalistmega üllatavalt sarnane. Kuigi mingi toonivahe jääks ikkagi näha, mistõttu värvin lõpuks esiistmed tervenisti üle. Naha struktuuri erinevus on ka olemas, kuid mitte nii suur nagu alguses kartsin. Pigem segab hoopis see, et originaal istmel kasutati plastikust keedrit, kuid aftermarket polstril on see lihtsalt nahast õmmeldud.
Pilt Pilt

Eks paari nädala pärast hakkan nendega mängima.
Terve aasta poole aastaga
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Tihhonov kirjutas: Aga BMW-ga on päris kehvasti. Lõpuks ma mingi workshopi leidsin, kes neid detaile pakkus. Kvaliteet tundub esmapilgul isegi enam vähem OK.
Avaldad selle workhopi kontaktid? Olen edutult otsinud e21 musta kunstnahast istmepõhja mitu aastat. Otsingud pole küll väga aktiivsed olnud. Ehk on neil see ka valikus.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Tihhonov
Postitusi: 63
Liitunud: 21 Apr 2013 22:25
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Tihhonov »

Mina leidsin ta USA ebay kaudu ja läbi ebay ka suhtlesin. Nad lammutavad E24 ja E30 BMW-sid ning õmblevad uusi katteid nii nahast kui kunstnahast. Vähemalt E30 ja E24 jaoks saab neilt küll kõiki istmete variante tellida. Näiteks siin on nende pakkumine E30 mustast nahast sportistmete katmise komplektile. Hind 895 USD.
http://www.ebay.com/itm/BMW-E30-325i-31 ... 51ac41a783

Pilt

Aga saab ka teisi variante. Näiteks E21 Recarode katmise komplekt. Antud juhul küll kunstnahast, kuid hind oli vist ka ainult 380 USD komplekt
Pilt
Pilt

Ning E30 jaoks saab kunstnahast küll kõiki värve. Kunstnahast katete komplekt ainult 350 USD. Päris nahka pakuvad vist ainult musta ja beezi.
Pilt
Pilt
Pilt

Pakuvad ka Porschele ja veel mingitele autodele. Pead lihtsalt ise küsima.
Pilt
Terve aasta poole aastaga
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

Sadulsepp.ee onud millalgi kiitsid, et olid leidnud BMW tekstuuriga nahka, millest ilusaid asju õmmelda.
vaguniga
Vasta