LUKKU! M: e21 320/6 1979, hall met, automaat...

Klassikaliste BMW'de ost, müük ja vahetus.
Vasta
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

LUKKU! M: e21 320/6 1979, hall met, automaat...

Postitus Postitas sillufromIV »

Lumi läinud, aeg klassikalised aparaadid peidukohtadest välja peletada.

Ajasingi täna järjekordse mänguasja välja.

Osa infost siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=fb41

Auto on tehasest välja sõitnud 1979.a (WIN-i järgi), esmane registreerimine aga 1983. Eestis alates 1994.a, omanikuks 1938.a sündunud taat, kes eelmisel aastal manalateed läks. Sain selle auto endale peale pärandipaberite kordaajamist eelmise aasta oktoobris. Enne seda olevat masin vähemalt 4 aastat kuivas kuuris seisnud. Läbisin ilma igasuguse remondita TÜV, sõitsin enne lund umbes 400 km ja siiani seisab masin kuivas garaažis.

Vahetasin pisut kulunud juhiistme seljatoe ja komplekteerisin kabiini mõne pisiasjaga. Nüüd on pill vast 100% komplektne, viimase pisiasjani, kaasaarvatud tööriistad, tungraud, kasutusjuhendid, teeninduste asukohad tollases Euroopas, tagavaratas (rehvil vist tootmisaasta 1977, kasutamata rehv originaalveljel). Sisu (tumesinine) on terve, kulumata, kõik kangid töötavad, lagi terve ja puhas. Armatuuril paar väiksemat pragu. Vahetasin (jootsin) kõik armatuuri ja keskkonsooli valgustuse tuled. Optika nagu uus, kroom väga hea. Põlled sirged ja pole paksuks pahteldatud. Kui teaks, kust m20 ploki numbrit otsida, kontrolliks üle, kas on ka tehases paigaldatud mootor veel peal. Automaatkast töötab laitmatult.

Käivitub iga ilmaga. Soojenedes kipuvad tühikäigupöörded 2000 kanti jääma, karpa vajab spetsi kätt. Ise kruttima ei kipu kuni sõidab. Vahetasin süüteküünlad. Pagassis on lohakalt lapitud sisemised rattakoopad (tüüpkoht e21-l), juhi jalgealust on lapitud. Karbid on sirged. Luugid korras.

Elektriline kroompeegel, roolivõimendi (harvaesinev e21-l), ilmselt tehases paigaldatud ajastukohane Blaupunkt raadio (mängib FM-i), originaalne teleskoopantenn juhiukse ja esitiiva vahel.

Ostsin ajastukohased 7x15" ET 12 kärgveljed koos rehvidega. Ette aga 185/65 rehviga ei sobi, käib vastu põlle rooli pöörates. Madalama profiiliga rehviga sobiksid. Praegu ees 13" plekkveljed, kärjed kaasa.

Küsimused P.S.

Pilt Pilt
Viimati muutis sillufromIV, 20 Juul 2013 10:04, muudetud 7 korda kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
morefun
Postitusi: 49
Liitunud: 07 Juun 2012 15:34

Postitus Postitas morefun »

auto omasilmaga nähtud ja on seda raha väärt!
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Täna läbitud TÜV. Kindlustus tehtud. Auto endiselt heas sõidukorras. Pöörete kasvule leitud vasturohi.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Bronnitud

Postitus Postitas sillufromIV »

Broneeritud kuni 19.07.
MÜÜDUD!
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Vasta