Mine ühe mehe juurde, laseb sul põhja ära, pole vaja hakata endal käsi määrima, helista: 5143651. Kui ei taha lasta teha, siis küsi temalt kuidas see asi kõige paremini oleks teha. Aga jah pead auto kuivalt sinna saama, aga praeguste ilmadega.........JanekEnde kirjutas:Püstoli ja kompressori leiaks, kivikaitset on aerosoolina ka - kallivõitu ei ütleks. Motipi oma on 9 oirot liitri eest püstolile. Soojemad ilmad tulevad, siis vaatab mis ja kuidas põhja tegema hakkab. Ennem läheb põhi keevitusse ja karbid vahetamisele muidugi.
Täna sai parem esitiib seest värvitud, paar kihti mastiksit ka veel peale tõmmata. Juhitiiva võtsin ka ette, seestpoolt tuli korralikult pindmist välja. Äärt niiväga korda ei saagi, kruviaugud sees ja roostetavadLihtsam uue tiivaga kunagi asendada.
Tagavararattakohta nühin põhja alt puhtaks hetkel. Paras keberniit tolmu kätte saada traatharjaga, aga saab hakkama.
Miks vanad audi sigaritel on põhjad nagu salongiautodel, sest seal on vähemalt 5 milline mastiksi kiht. Pmst tuleks vähemalt 2 x lasta, sest mastiksi pinnale võivad jääda mikroaugud esimese korraga ja sealt võib niiskus, sool ja muidugi hapnik, mida rooste vajab ligi pääseda, teisel korral kattes jääb asi kindlamalt pidama. Uue kihiga saad katta siis, kui esimesel korral lastud mastiks on juba ära kuivanud. Enne soovitaks siiski paksem rooste eemaldada, katta vähemalt roostekrundiga. Veel parem oleks lahtine rooste eemaldada, katta põhi roostemuunduriga 2 x 2ks päevaks, katsetada veega ja kui see asi tehtud ja kõik on tip top siis roostekrunt selga, lasta kuivada ja siis alles mastiksiga katta. Põhi ei tohi niiske olla. Garaaz kus seda teostatakse, peab väga kuiv olema. Mastiks peab hapniku ligipääsu peatama, ning rooste ei lähe enam edasi.
Kogu see eelnevalt kirjeldatud protsess, kui seda päris õigesti teha, võib aega võtta 3, 4 päeva. Lihtsalt tuimalt ilma eeltööta peale laskmisest pole kasu ja raiskad ka raha ja oma aega. Üldiselt soovitaks asjatundjat.