Talveralli läbitud hoolimata väikestet viperustest. Hommikul Türi poole sõites panin poole tee peal tähele, et jahutusvedeliku seier on maru kahtlaselt kõrgel. Ja ühel hetkel hakkas ta järsku tõusma - ega muud kui auto seisma ja kapott lahti. Hoolimata eelmisel päeval tehtud 100km testsõidust ja vigade otsimisest otsustas üks jahutuslõdvik lekkima hakata. Lisaks lekkis ta otse loomulikult otse geneka peale, mistõttu avaldus huvitav nähe, kus geneka tuli süttis, kui süüde välja keerata ja kustus kui mootor käima panna. Järelikult genekas lühis sees kuskil.
Stardis akupinget mõõtes selgus, et see on 11,8V ja käiva mootoriga 12-12,3V. Seda siis ilma tuledeta. Saigi otsustatud ilma tuledeta pm aku pealt sõita. Poole ralli peal süttis järsku geneka tuli ning laadimine taastus - tugevamaltki kui ette nähtud. Edasine sõit kulges kõik tarbijad sees, et akut mitte lõhki laadida

Tegemist on ralliga, aga meite autol puudus õige ralliauto hääl. Mootor tegi lihtsalt vaikset sahinat nagu mingisugune pereauto. Õnneks sai auto ise aru, et nii ei sobi kuidagi ning hakkas ise volüümi juurde keerama. Ralli lõpuks oli summuti keskmisesse pütti tekkinud korralik suur auk, mis lasi väljalaskegaasidel takistamatult väljuda.
Vedrustuse poolelt on see auto tõsiselt sobiv talveralli konarlike teede jaoks, puudust sai tuntud ainult plokkdifrist kuna üherattaveoline ikka jää peal ei kiirenda.
Kütusekuluks kujunes mõistlik 12-13 liitrit sajale - nii öko autoga polegi vist enne talverallil käinud.
Nüüd tuleb otsida üles, miks soojenduskraan on hoolimata asendist maksimumi peal ning mis asi kõriseb keskkonsoolis, kui mootori pöörded kiirendades üle 4000 tõusevad. Tundub nagu mingi plekitükk vms läheks resonantsi.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.