
Kuna endal ka mitu e34-ja olnud ja hetkelgi üks suht heas korras veidi haruldasem 525iX, mis ka müügis, siis julgeks ka veidike arvamust avaldada.
Teemaalgataja küsimusele vastates, 88a 125kw e34 turuväärtus sõltub tema seisukorrast. Kui auto on tõesti heas seisukorras, palun siiski eristada head, rahuldavat ja ideaalset seisukorda, siis hinnaklass võiks jääda 1500eur ümber. Üle 2000 nõuaks juba väga head seisukorda või 141kw ja uuemat aastaarvu, alla 1000 aga on juba väga soodne hind 525 eest.
Loomulikult on nii ostjaid kui ka müüjaid väga erineva suhtumisega, kes väärtustab üht kes teist, ning kes arvestab hetke turuhinnaga ja kes ajab taga ulmelisi summasid.
Kuna siin nelikveolistest juttu tuli, siis iX-idest rääkides 525iX e34-ja tehti aastatel 92-96 ainult 9366tk, neist osad touringud ja osad sedaanid. Hetkel on haruldasemad sedaan kere ja loomulikult nelikveolisele rohkem sobiv manuaal käigukastiga isendid. Endalgi õnn üht sellist omada

e30 325iX-ist rääkides, toodeti neid aastatel 85-91 kokku 29589tk. Nii sedaan, kupee kui ka universaal kerega, manuaal ja automaat kastiga. Levinuim on manuaalkastiga sedaan, haruldasem on tõesti automaadiga touring.
Hindadest, kuigi e30 iX-e on toodetud mitu korda rohkem, siis alla 2000euro toimivat autot ei leia, samas e34 iX-i hinnad algavad 1500eurost.
Nüüd neist 500eurostest autodest rääkides, palun ärgu keegi solvugu, aga mille eest maksad seda ka saad. Kuna ise ka piisavalt palju auto ostjaid-müüjaid näinud, siis seltskond on ikka kirju.
Kes tuleb 1000 eurost autot ostma ja loodab sellega aastaid remontimata sõita, 2000 eurone auto peab olema võrdväärne tuttuue tehasevärvast veereva autoga, ning ka neid müüjaid kes kilkavad et auto on nii heas korras et isegi õli on sees aastaid kestnud.
500 eurose auto puhul peaks olema või sees kui see sõidab iseseisvalt ja omab ülevaatust, mark lisad jms. ei oma enam tähtsust. E34-ja ei ole kohe kindlasti kallim pidada kui omegat või fordi. Varuosi on kõik kohad täis ja vahel müüakse peaaegu metalli raha eest komplektset autot varuosadeks.
Loomulikult korralikuma E34-ja hind algab 800..1000-st eurost, sõltuvalt mudelist varustusest seisukorrast. Aga täpselt sama kehtib ka kõigi teiste autode kohta, ka Omega kohta.
Üldiselt on ostja enda asi kuhu ta raha kulutab, kas ostab 500eurose auto ja lükkab teise 500 remondi/hoolduse alla, või ostab kohe 1000 eurose ja loodab et midagi lähiajal remontima ei pea. Aga tõsi on see et üldiselt odavalt head asja ei saa, või kui ongi odav ja hea, siis müüakse see tundidega ära.
Pikk jutt s.tt jutt aga lihtsalt tahtsin oma arvamust avaldada.
