

Paremad pildid tulevad siis kui on käepärast valge aeg ning parem pildiaparaat.
Lühidalt:
Vaja pidurid üle käia, ning suunad ning tuled/soojendusventikas käima panna ning siis peaks saama juba ülevaatusele minna.
Mul visko täiesti kinni, ja temp tõuseb kiiresti mühinal ka külmal ajal. Tegemist pole küll BMWga, aga mõte jääb samaks. See pole üldse viskost.Jaks kirjutas:Minu teada kui termostaat on korralik ei ole vahet kas see visko veab täiega või mitte ( ps osadel autodel on ventikas koguaeg täiega vuhisemas ja soojaks lähevad ju ikka ). Ehk siis mootori töö tempi oiab normaalses asendis ikka termostaat mis arvatavasti on omadega otsas.
Jahutusvedeliku kvaliteet on eesti kliimas väga oluline ja selle võiks ära vahetada, kui pole just hiljuti seda tehtud.trevi kirjutas:Esmapilgul tundus, et termostaat toimetab kuna suure ringi lõdvikud jäävad külmaks, kuni mootori temp on ca veerandi peal ja alles siis lähevad alles soojaks. Kui termostaat lahti, siis võiks need koos väikse ringi torudega soojaks minna.
Samas tõesti, termostaadi avanemiseni ei tohiks radikast jahutusvedelik ringi käia, ehk soojaks peaks ta ikkagi minema, isegi kui visko puhub. Kui nüüd termostaat on lahti, siis radikas lihtsalt jahutab seal ringleva vedeliku maha, seepärast on lõdvik (katsusin ju radika ülemist lõdvikut) külm.
Ehk siis tuleb tõesti alustada termostaadi vahetusest
Veepumpa ei näe mõtet enne vahetada kui ei leki või laager häält ei tee. Tihti on veepumba poldid ära mädanenud ning lahtikeeramisel murdub mõni neist ikka sisse ära.
Esimesed rehvid on vist Volgalt pärit. Venekeelsed kirjad on peal ning mõõt 205/70R14
Kuidas väidet põhjendad? Mul on nii selliseid autosid, kus on jahutusvedeliku mingi aja tagant olude sunnil vahetatud ja mõni ka selline, mis pole tõenäoliselt 10+a vahetust näinud. Mingit vahet neil pole ei soojuse ülekandel, jäätumisel või muul moel.vahur73 kirjutas: Jahutusvedeliku kvaliteet on eesti kliimas väga oluline ja selle võiks ära vahetada, kui pole just hiljuti seda tehtud.
Tõsi, pigem on isegi lahjem segu (rohkem vett) jahutuse mõttes parem, vesi on nimelt suurema soojusmahtuvusega kui tavalised jahutusvedelikud.Ruut kirjutas:Kuidas väidet põhjendad? Mul on nii selliseid autosid, kus on jahutusvedeliku mingi aja tagant olude sunnil vahetatud ja mõni ka selline, mis pole tõenäoliselt 10+a vahetust näinud. Mingit vahet neil pole ei soojuse ülekandel, jäätumisel või muul moel.vahur73 kirjutas: Jahutusvedeliku kvaliteet on eesti kliimas väga oluline ja selle võiks ära vahetada, kui pole just hiljuti seda tehtud.
Meie kliima tähendab seda, et talvel võib lüüa ka -25 kraadi (eelnevad talved on seda tõestanud) ja kui sul seal vaid paljas vesi on, siis teatavasti vesi ka külmub, kui see just kusevesi pole, see ka tegelt külmub. Aga kui sa talvel ei sõida ja auto garaazis seisab, siis pole jah vahet, mis kangem kraam seal sees loksub parasjagu. Malmist polkikaanega võid talvel ka paljast vett sees hoida, ainult lõdvikud ja veepumba võib persse keerata. Vana GAZ vedeles talvel väljas, lõdvikud lõi ainult lõhki.Ruut kirjutas:Seda teooriat ma loomulikult tean, et korrosioonivastased ained lihtsalt mingi aja jooksul seal jahutusvedelikus kaovad/muunduvad. Samas klassikaliste masinate kontekstis ei ole see teema üldse nii kriitiline, kui uuematel mudelitel. Vanade autode puhul oli oluliselt rohkem metalli kasutatud, seega on mida korrodeerida enne kui auk sisse tuleb. Mind huvitas just väide, et meie kliimas on kvaliteet eriti oluline.
Aga aitab siin teemas OT-st. Moded võivad selle mula kustutada või teise teemasse ringi tõsta.