bmw e28 520 87a progress
Nii täna sai sisu lahti koogitud. Seal väga jubedad õnneks seisud ei ole. Välja tuli õrnalt roostet, kundepool mõne sendine auk, ohtralt tehase mastiksit ja õrnalt lainesse tõstetud karp. Pilte proovin lisada lähiajal. Hetkel küsiks ka kuidas esituled lahti saada ja uue värske välimuse saaks anda? Kas ahjus klaasid lahti küpsetada ja metall roosteemaldiga üle ja värvi alla , või on miskiseid lihtsamaid lahendusi?
Miskistele poltidele ja kruvidele sai wd-40 peale lastud ja lahti keeratud. Tulede kruvid aga nii lihtsalt järgi ei anna. Teen tuledest ka pildid ,siis saan nende olukorda näidata ,et kas mõttekam uued või vanad korrastada.
Miskistele poltidele ja kruvidele sai wd-40 peale lastud ja lahti keeratud. Tulede kruvid aga nii lihtsalt järgi ei anna. Teen tuledest ka pildid ,siis saan nende olukorda näidata ,et kas mõttekam uued või vanad korrastada.
Lähituled saab lihtsalt eest ära tõmmata, aga väiksed plastikkinnitused võivad puruks minna, mis on varraste küljes. Parema tule vahetasin ära endal, üks julla läks natuke katki. Kaugtulede kohta ei ole uurinud..
Tore näha, et auto korralikult ette võtad.
Tore näha, et auto korralikult ette võtad.

e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Nii räägin natuke vahepeal toimunust ka teile. Sai käidud Tori kandis kasutaja myyr juures ja temalt natukene juppe saadud. Suured tänud talle. Autole tõin uue kundepoolse küljekarbi, tagumiseväikse akna, tulede ümbruse ja esipõlle. Uus esipõll on väikese lisaga, millele annab veel lisa juurde lisada. Olen autol esiosa lahti kiskunud ja avastanud ,et ikka suuht jube seis seal ees. Lähiajal üritan ka esiosa uue hankida, paar pakkumist olnud aga otsin veel. Neerud olen vahepeal mustaks värvinud,püstakutele uue välimuse andmine käib, toon sprei sai tuledele ostetud ja sisu on peaaegu lahti kistud. Nädala alguses alustan keretöödega ,saab karbi, esiosa, kundepoolne jalgealune, varurattakoht, paak ja nipetnäpet veel väikseid keevitusi tehtud. Lisan mõned pildid ka masinast.









Kui kellelgi on huvi oma autot hoida, parandada, pesta või muud säärast, siis mul on pakkuda sellist võimalust Tabasalus.
Tervitades,
Kaspar









Kui kellelgi on huvi oma autot hoida, parandada, pesta või muud säärast, siis mul on pakkuda sellist võimalust Tabasalus.
Tervitades,
Kaspar
Jah hetkel plaanis küll. Sinna saab hästi panna veel põlle lisa ja peaks nagu enamvähem sobima sinna ette ju ? Tuled ka vaikselt toonitud , nädalavahetusel proovin probleemsed kohad haljaks tõmmata ja nädala alguses hakkavad juba vaikselt keretööd. Kas keegi teab kedagi ,kes tegeleb keretöödega ? Koht oleks tallinna piires või endal võimalused olemas tabasalus aga kätt harjutada selle masina peal veel ei tahaks. Väiksemaid kohti täristan ikka ise aga küljekarp ja esiots vajaks natuke kogenuma kätt. Hetkel vaja vahetada veel tagumine väike aken, kütusepaak, kütuse torustik, piduri voolikud, esiots, karp, paar väiksemat auku, põhi kivikattega üle, pagass värvida, mootor vahetada ja võib juba nautida.
Noonii ei ole ammu siia foorumisse miskit kirjutanud ,nüüd siis räägin autoga toimunust natuke. Vahepeal oli teema siin üleval ,et sidur ei funka. Sai siis auto alla mindud ja avastatud ,et siduri töösilinder otsad andnud. See sai vahetatud uue vastu. Karteris oli mõra sees ja seegi sai väljavahetatud. Esiamortidele sai vahele lükatud lada miskised kummipuksid. Auto kõvasti stabiilsem ja põhja ka ei käi enam.
Autoga sai üksõhtu sõidetud kuniks sain lahti radiaatorist. Juhuslikult ei olnud kinnitanud radika alumist otsa ja selle tagajärjel kiirendades sai labaga radikas sodiks sõidetud. Radika sain uue ,kuid kahjuks vale. Peaks olema 1.8 oma. Kas on väga hull kui väiksem radikas sinna ette jätta? Tosooli ei ole veel sisse valanud ja mõtlen kas tasub või ei. Lisan ka mõne pildi autost




Autoga sai üksõhtu sõidetud kuniks sain lahti radiaatorist. Juhuslikult ei olnud kinnitanud radika alumist otsa ja selle tagajärjel kiirendades sai labaga radikas sodiks sõidetud. Radika sain uue ,kuid kahjuks vale. Peaks olema 1.8 oma. Kas on väga hull kui väiksem radikas sinna ette jätta? Tosooli ei ole veel sisse valanud ja mõtlen kas tasub või ei. Lisan ka mõne pildi autost




Uksest mahub sisse kõrgendatud versiooniga kaubik (umbes 2,5 meetrit) hinna asjus saab rääkida aga tallina soodsaimad. Valveks on signalisatsioon ja firmaks kohalik turva firma, nime ei mäleta hetkel kahjuks. Võta ühendust, nädalalõpus eestis tagasi ja võin heameelega ruume tutvustada.Piltidelt võib näha ruumide suurust. Auto hind kujuneb orienteeruvalt 40 euro ringi kuus. Oleneb kas on huvi siis ka autot seal sees putitada, elekter ja vesi siis juurde(huvikorral).
Koduleht: http://www.laod.ee/
Tervitades,
Kaspar
Koduleht: http://www.laod.ee/
Tervitades,
Kaspar
Ütleme siis nii, et sellised 70ndate lõpu ja 80ndate alguse autod on naudinguautod, nendega ei käida iga päev tööl, ega lõhuta ja soolatata viletsatel eesti teedel. Nendega ei sõideta iga päev, kuna juba juppe on väga raske saada neile. Igapäeva sõitudeks on teised autod.JanekEnde kirjutas:Eks maitse asi ole. Seitsmest kallim pidada ka..
Ka mina sõidan oma pühapäeva autoga vaid kevadel, suvel ja sügisel kuni lume tulekuni ja sedagi aegajalt, ülejäänud aja seisab auto soojas garaažis talviti. Igapäeva sõitudeks on mul märksa praktilisem ja mis seal salata, ka ökom masuudipress.

Tänapäeva bensuhindade juures ma ei näe võimalikust kasutada igapäevaselt vanu ja januseid R6 mootoreid, mitte et ma vaevleks vaesuses, lihtsalt üks auto on Led Zeppelin, mille plaati sa kuulad harva, kuid iga harv kord säilib see mõnu ja teine on Robbie Williams, mida lihtsalt leierdatakse nagunii igapäev raadiost.
Kui ma sõidaks iga päev oma hobikaga, siis kaoks sellest autost see võlu, mille järele januned oodates igat suve, et jälle sõita saaks, siis see auto lihtsalt tüütaks ära.
Loodan et said mu mõttest aru!
