Minu kogemuse järgi on BMW-de tehasevõimud suht õnnetud asjad... kvaliteedi mõttes just. Mitte isegi hi-figa võrreldes vaid näiteks suvalise odavama Pioneeriga ei kannata isegi võrdlust välja. Mul naise E46-s on harman kardoni poolt "järgi aidatud" süsteem, makk beckerilt. No ei saa aru mida nad seal koos kokku keetsid, aga see raha mida uuena pidi sellise koosluse eest välja ning süsteemi üldine kvaliteet küll kokku ei käi. Vanemate süsteemidaga mida näppida olen saanud on üldiselt sama lugu.Muhv kirjutas: Eelpool kirjeldatud E46s on originaal navi ja box samuti närvisüsteemi ühendatud. Samas on konkreetne vahe, kas kuulad originaalsüsteemi või vanakooli hi-endi - kusjuures kõllid ja võimud on ju täpselt samad!
Iff 635csi -83
E10 2002
Vahepeal on niipalju juhtunud, et sain tagumise klaasi kiletatud ja külge ka. Alguses tundus, et vist on ikka liiga tume aga valges pole tegelikult vigagi. Valisin kõige heledama tooni mis võtta oli. Samuti said külge aretatud e34 luupidega tuled. UM-ist ootan varsti oma kuu aega stange kroomotsa, siis saaks selle ka kokku ja külge laduda.
Ka tuuningusõpradele on uudiseid
Uste alla tulevad led-ribad astumisvalguseks. Kartsin, et äkki saab ebaühtlane või täpiline aga ei - proovisin ja valgus on ilus ja loodetavasti ka praktiline
Kuuesel on ukse alumisel äärel täpselt sobiv vahe kuhu see riba kinnitada - tihendi ja välimise plekiääre vahel, ei jää külepealt kusagilt paistma ja valgustab ainult ukse all olevat maapinda.




Sain kätte ka klambrid, millega kinnitada kardaanitunnelit pidi jooksvad liinijuhtmed. Sellised spets custom-made jubinad

Lisaks jõudis minu kätte ka headunit Nakamichi CD-700II





Varsti peaks kätte saama ka wooferivõimu milleks tuleb Mcintosh-i mcc301m
Ka tuuningusõpradele on uudiseid






Sain kätte ka klambrid, millega kinnitada kardaanitunnelit pidi jooksvad liinijuhtmed. Sellised spets custom-made jubinad


Lisaks jõudis minu kätte ka headunit Nakamichi CD-700II





Varsti peaks kätte saama ka wooferivõimu milleks tuleb Mcintosh-i mcc301m
635csi
Aega jälle üksjagu mööda läinud. Hoolimata totaalsest ajapuudusest olen üht-teist ikka vahepeal teinud ka. Oma koha on leidnud armatuur, põhjamatt, tagaistmed, aknalaud ja mõned polstrid.
Esistangel on puudu juhipoolne kroomots (hetkel küljes vana) ja kummiliistud (need on plaanis uued tellida, vanad olid nii jubedad, et käsi ei tõusnud neid auto külge kruvima). Olemas on ka udutuled ja kõik nende paigalduseks vajalikud jubinad. Kuna stange tuleb nagunii uuesti maha võtta siis ei hakanud neid aja puudusel külge kruvima. Ostetud said ka uued neerud. (uskumatu kui kehvasti on a-osa neerudel kummitihend külge liimitud, tuleb lahti võtta ja õigesti kokku liimida. Ei taibanud kohe ostes neid lähemalt uurida ka)
Lisaks avastasin eelmisel nädalal, et kütust lekib pumba juurest. Kahtlustasin esimese hooga ära surnud klambrit või voolikut ennast aga lähemal uurimisel selgus, et tilgub pumba korpuse vahelt. Täna tõin poest ära uue pumba milleks on (igaks juhuks
) Bosch 044.
Korralikult sai kinnitatud ka põhjamati alla jääv audiokaabeldus. Veel õnnestus hankida täiesti uus Nakamichi MF51 - see on 5CD boks mille laadimine käib nagu makil, st pole kassetti. Tema üks hea omadus on veel digiväljund, heli saab lasta läbi makis oleva DAC-i.
Mõned pildid ka. Kahjuks on enamus telefoniga tehtud ja seega kvaliteet alla igasuguse mõistlikkuse piiri.















Esistangel on puudu juhipoolne kroomots (hetkel küljes vana) ja kummiliistud (need on plaanis uued tellida, vanad olid nii jubedad, et käsi ei tõusnud neid auto külge kruvima). Olemas on ka udutuled ja kõik nende paigalduseks vajalikud jubinad. Kuna stange tuleb nagunii uuesti maha võtta siis ei hakanud neid aja puudusel külge kruvima. Ostetud said ka uued neerud. (uskumatu kui kehvasti on a-osa neerudel kummitihend külge liimitud, tuleb lahti võtta ja õigesti kokku liimida. Ei taibanud kohe ostes neid lähemalt uurida ka)
Lisaks avastasin eelmisel nädalal, et kütust lekib pumba juurest. Kahtlustasin esimese hooga ära surnud klambrit või voolikut ennast aga lähemal uurimisel selgus, et tilgub pumba korpuse vahelt. Täna tõin poest ära uue pumba milleks on (igaks juhuks

Korralikult sai kinnitatud ka põhjamati alla jääv audiokaabeldus. Veel õnnestus hankida täiesti uus Nakamichi MF51 - see on 5CD boks mille laadimine käib nagu makil, st pole kassetti. Tema üks hea omadus on veel digiväljund, heli saab lasta läbi makis oleva DAC-i.
Mõned pildid ka. Kahjuks on enamus telefoniga tehtud ja seega kvaliteet alla igasuguse mõistlikkuse piiri.















635csi
Ei tule sinna, seal on lihtsalt vanast ajast need avad. Tõenäoliselt panen sinna midagi isolatsiooniks ja peale alumiiniumist plaadid (need on tegelikult lõigatud juba), mille omakorda katan vaibaga. Midbassi kast tuleb ukse külge ehitada, midrange on armatuuri peal ja tweeter tuleb arvatavasti peegli taha kolmnurkadesse. Neid saab muidugi mujale ka panna kui selgub, et selleks vajadus on.
635csi
Natuke jälle asju kogunenud riiulile juurde:

Tweeterid Scan-Speak R2904/700005




Filtrid (neid tuleb küll natuke modida)

Paistab, et aastalõpp tuleb rahulik, seega peaks jõudma ka üht-teist nokitseda. Kuna filtrid on nii suured siis ei õnnestu neid armatuuri alla vist mahutada
See tähendab, et tuleb vedada olemasolevatele lisaks 2 paari kõlarijuhtmeid. Paistab, et kisub kitsaks.
Muudest asjadest: vahepeal avastasin, et kütusepump tilgub korpuse vahelt. Asemele sai muretsetud Bosch-i 044. Sai see siis auto külge kruvitud aga oh häda - ei lähe käima. Proovisin mis ma proovisin aga käima ei saanudki. Peale konsultatsiooni endast targematega sain ka veale jälile. Nimelt pole originaal pumbal märgitud kumb klemm on pluss
Kuna uuel Bosch-i pumbal oli suurem klemm pluss siis eeldasin, et ka originaal pumbal on asi sama loogika järgi. Aga eeldamine on teatavasti kõigi perssekeeramiste ema, nii ka seekord. Õnneks paistab, et pumbale käiamisega haiget ei teinud ja nüüd töötab kenasti. Peaks ainult uued juhtmed ja kütuseliinid vedama siis oleks selle poolega ok.

Tweeterid Scan-Speak R2904/700005




Filtrid (neid tuleb küll natuke modida)

Paistab, et aastalõpp tuleb rahulik, seega peaks jõudma ka üht-teist nokitseda. Kuna filtrid on nii suured siis ei õnnestu neid armatuuri alla vist mahutada

Muudest asjadest: vahepeal avastasin, et kütusepump tilgub korpuse vahelt. Asemele sai muretsetud Bosch-i 044. Sai see siis auto külge kruvitud aga oh häda - ei lähe käima. Proovisin mis ma proovisin aga käima ei saanudki. Peale konsultatsiooni endast targematega sain ka veale jälile. Nimelt pole originaal pumbal märgitud kumb klemm on pluss

635csi
Nüüdseks on siis sõidetud peaaegu kuu ja 1500++ km. Selle jooksul pole midagi suuremat küljest pudenenud. Auto juures on teha muidugi veel palju aga vähemalt saab natuke ka sõita vahelduseks.
Ülevaatust tehes selgus, et viimati oli see kehtiv aastal 2006
Aeg ikka lendab...
Mõned uuemad pildid leiab galeriist, katsun ka sisust mõne pildi teha lähipäevil:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album1051

Ülevaatust tehes selgus, et viimati oli see kehtiv aastal 2006

Aeg ikka lendab...
Mõned uuemad pildid leiab galeriist, katsun ka sisust mõne pildi teha lähipäevil:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album1051

635csi
Rool on jah nii ja naa. Kui aus olla siis ma polegi suutnud välja mõelda mis sellega peale hakata. Mulle meeldib tema juures eelkõige see, et ta on väike - sõita on krdi hea 
Miinuspoolele jääb väljanägemine ja fakt, et sõites pole kellasid peaaegu üldse näha
Välimuselt meeldiks mulle M-Tech 2 rool aga see on suur nagu tõllaratas.
Ei tea kas peaks mõne sellise väikeseks tegema... On kellelgi sellekohast kogemust äkki?
Mul üks selline laip vedeleb aga tema nuut ei istu minu sambaga kokku. Vbola ei istu ühegi M-Tech 2 rooli oma, ma ei tea ja pole väga tõsiselt süvenenud ka teemasse

Miinuspoolele jääb väljanägemine ja fakt, et sõites pole kellasid peaaegu üldse näha

Välimuselt meeldiks mulle M-Tech 2 rool aga see on suur nagu tõllaratas.
Ei tea kas peaks mõne sellise väikeseks tegema... On kellelgi sellekohast kogemust äkki?
Mul üks selline laip vedeleb aga tema nuut ei istu minu sambaga kokku. Vbola ei istu ühegi M-Tech 2 rooli oma, ma ei tea ja pole väga tõsiselt süvenenud ka teemasse
635csi
Sisust ka mõni võte, mingid ilupildid nad pole aga natuke aimu saab. Hetkel veel igasugu jubinaid puudu, uksepolstrid vanad jne. Aga vähemalt esiistmed on uue välimusega

Ülejäänud:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album1053


Ülejäänud:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album1053
635csi
Re: Iff 635csi -83
Mõned uuemad pildid:








Ei taha ära sõnada aga eksisteerib oht, et see aasta veel häältki kuulda saab mida see kompott tootma hakkab








Ei taha ära sõnada aga eksisteerib oht, et see aasta veel häältki kuulda saab mida see kompott tootma hakkab
Viimati muutis Iff, 11 Juun 2015 16:29, muudetud 1 kord kokku.
635csi