Lihtsate murede üldteema
On jah samad. Ise küsin, ise vastan.
Ma olen mingi aeg juba mõelnud et kui midagi oma mootoriga ka teeks siis oleks vaja ka sidurit teha ja sellega seoses oleks mu m10 mootorile tarvis kas m30 kasti mille siduriketas on 240mm või siis mingit analoogi kuhu see 240mm sidur kogu krempliga sisse mahub.
Millalgi ajad tagasi sai jälle öösel kõvatatud ja jäi silma et ka 2.5tds-il 240mm ketas, mootor aga m51 ja seoses sellega siis küsikski kas keegi on proovinud neid kahte omavahel sobitada ? Kui sobib siis ma usun, et sellest pole kasu ainult minule.
Ma olen mingi aeg juba mõelnud et kui midagi oma mootoriga ka teeks siis oleks vaja ka sidurit teha ja sellega seoses oleks mu m10 mootorile tarvis kas m30 kasti mille siduriketas on 240mm või siis mingit analoogi kuhu see 240mm sidur kogu krempliga sisse mahub.
Millalgi ajad tagasi sai jälle öösel kõvatatud ja jäi silma et ka 2.5tds-il 240mm ketas, mootor aga m51 ja seoses sellega siis küsikski kas keegi on proovinud neid kahte omavahel sobitada ? Kui sobib siis ma usun, et sellest pole kasu ainult minule.
Oskab keegi öelda, ega e28tel püsikiirushoidja valmidust ei ole? Kunagi keegi müüs siin tervet püsika komplekti aga enam ei leia teemat
Igatahes jäi silma selline e34 püsika kang ja mõtlesin, et taoline vidin oleks ka haininas päris mugav, kuigi ilmselt vaja lisaks kangile ka muud jutud lisaks soetada http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=56&t=165164
Igatahes jäi silma selline e34 püsika kang ja mõtlesin, et taoline vidin oleks ka haininas päris mugav, kuigi ilmselt vaja lisaks kangile ka muud jutud lisaks soetada http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=56&t=165164
Tänud, just diisel e28le pakubki huvi. Kuna hetkel pole auto lähedal, et täpsemalt oma masinat uurida, siis kuidas kindlaks teha kas tegemist elektrilise pumbaga või mitte? Mis aastast neid paigaldati või kuidas vahet teha? (kas e28le üldse pandi tehasest sellist varianti?) Või keegi võiks harimise mõttes mingi ülevaate anda või mõnele lingile suunata, kust täpsemat infot saaksin. Kui on väga rumalad küsimised ärge näkku lööge, pole BMWde osas veel nii kodus kui võikslennukiga kirjutas:Elektrilise pumbaga diislil piisab kangist, teistele lisaks sinu mainitule ka sidurilülitit juure vaja.
Selline mulje oli mullegi jäänud aga eelmistest vastustest lugesin välja, et oleks justkui ka elektriline variant olemas (või peeti silmas siiski e34 ja uuemaid keresid) aga tänan veelkord, tuhlan välismaa foorumites ja otsin infot juurdeAix kirjutas:E28 2,4 dislad peaks kõik olema mehaanilise pumbaga..
Aix kirjutas:Küsimus - kas difripadi võib alla minna ka kasutatu?
Kui ta on korralik siis miks mitte, minu ühegi e28-sal pole difripadi terve olnud, kõikidel kumm plekk osa küljest lahti või iga hetk lahti tulemas.
Nii, et vaata ennem kui alla paned korralikult üle, kui läheb puruks see padi võib ta ka kaasa võtta diferensiaali korpuse kaane kõrva.
E28 525e & E28 535i