Kas m10 mootorite kolvid on kõigil samad? Pean silmas b16 ja b18:) Vaatasin bmwfans.info ja seal näitas, et mõõt sama lihtsalt b18 oli rohkem remondikaid aga kas ka kuju on sama?
Ma olen mingi aeg juba mõelnud et kui midagi oma mootoriga ka teeks siis oleks vaja ka sidurit teha ja sellega seoses oleks mu m10 mootorile tarvis kas m30 kasti mille siduriketas on 240mm või siis mingit analoogi kuhu see 240mm sidur kogu krempliga sisse mahub.
Millalgi ajad tagasi sai jälle öösel kõvatatud ja jäi silma et ka 2.5tds-il 240mm ketas, mootor aga m51 ja seoses sellega siis küsikski kas keegi on proovinud neid kahte omavahel sobitada ? Kui sobib siis ma usun, et sellest pole kasu ainult minule.
M10 ja M30 on sugulased, st nende kastide poldivalem on sama. M20(M21d), M40(42), M50(52) ja M51d on omavahel vahetatavad ja seda kaa mööndustega kuid poldivalem on neil ühine.
Oskab keegi öelda, ega e28tel püsikiirushoidja valmidust ei ole? Kunagi keegi müüs siin tervet püsika komplekti aga enam ei leia teemat
Igatahes jäi silma selline e34 püsika kang ja mõtlesin, et taoline vidin oleks ka haininas päris mugav, kuigi ilmselt vaja lisaks kangile ka muud jutud lisaks soetada http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=56&t=165164
E34 diislitel peakski ainult kangist piisama, seal on kuidagi eriti mugav.
E28 bensukatel on vajalikud lisaks kangile veel eraldi aju talle, väike eraldi täiturmootor ja natuke kaabeldust ka. Diisli kohta kahjuks täpsemalt ei tea..
lennukiga kirjutas:Elektrilise pumbaga diislil piisab kangist, teistele lisaks sinu mainitule ka sidurilülitit juure vaja.
Tänud, just diisel e28le pakubki huvi. Kuna hetkel pole auto lähedal, et täpsemalt oma masinat uurida, siis kuidas kindlaks teha kas tegemist elektrilise pumbaga või mitte? Mis aastast neid paigaldati või kuidas vahet teha? (kas e28le üldse pandi tehasest sellist varianti?) Või keegi võiks harimise mõttes mingi ülevaate anda või mõnele lingile suunata, kust täpsemat infot saaksin. Kui on väga rumalad küsimised ärge näkku lööge, pole BMWde osas veel nii kodus kui võiks
Aix kirjutas:E28 2,4 dislad peaks kõik olema mehaanilise pumbaga..
Selline mulje oli mullegi jäänud aga eelmistest vastustest lugesin välja, et oleks justkui ka elektriline variant olemas (või peeti silmas siiski e34 ja uuemaid keresid) aga tänan veelkord, tuhlan välismaa foorumites ja otsin infot juurde
Aix kirjutas:Küsimus - kas difripadi võib alla minna ka kasutatu?
Kui ta on korralik siis miks mitte, minu ühegi e28-sal pole difripadi terve olnud, kõikidel kumm plekk osa küljest lahti või iga hetk lahti tulemas.
Nii, et vaata ennem kui alla paned korralikult üle, kui läheb puruks see padi võib ta ka kaasa võtta diferensiaali korpuse kaane kõrva.