Panen siis müüki komplektse M30B35 mootori millel siis terve ring pandud uued tihendid, simmekad, saaled lisaks klapid kõik tehtud lõigatud ja sooveldatud, nukk kontrollitud ja vänt samuti. Mootor on läbinud korraliku remondi ning pole veel peale seda sõitnud. Starter on läbinud taastamis kuuri. Mootoril uus kett, ja tallad ning pinguti. Kaasa tuleb ka käigukast ning käpad millega saab mootori paigaldada E30 nele. Lisaks veel väljalaske algus koos lambdaga, juhtmestik ning aju. Mootor on peaaegu täis komplektne. Puudub ainult radiaator ja el. ventikas.
Kas ma olen õieti aru saanud, et 3.5 -te on kas siis turboga või ilma ja see on ilma turbota varjant, või saab sellele kah turbo peale panna?
Äkki keegi targem viitsib seletada.
kristjan kirjutas:Kas ma olen õieti aru saanud, et 3.5 -te on kas siis turboga või ilma ja see on ilma turbota varjant, või saab sellele kah turbo peale panna?
Äkki keegi targem viitsib seletada.
Tegemist on tavalise 3.5 liitrise mootoriga ehk M30B35 ketiga mootor. 155 kw mootor siis.
Turbomootor on aga kunagi toodetud siis 3.2 L motori koodiga M102 ja siis 3.4 L mootori koodiga M106.
745 hakati neid kutsuma kuna turbo mootoril oli 1,4 korda rohkem jõudu ning see võrdus samaga peaaegu, et see mootor oleks 4.5 liitrine ilma turbota.
Ning turbotada võid sa igat mootorit kui sul on selleks teadmised ning raha või leiad inimesed kes sule selle suure rahaeest ära teevad.
Võimalik osta mootorit odavama hinnaga. Kuid selle arvelt muutub komplektsus. Samuti ka kast eraldi müügis ning summuti osa, hoorataa, sidur. Lisaks on veel teine poolik mootor.