Mootori töötemperatuuri saabudes lähevad pöörded 2-3 tuhande peale. Siis vahepeal on kõik korras ja järgmise foori taga on jälle tegemist, et automaatkastiga loom teistest liiklejates eemale hoida.
Ehk on viga mingis anduris. Aga võib olla ka karpa mingis vidinas. Ise eelinfota näppima minna ei tahaks.
Oskab keegi midagi pakkuda? Mis võiks vahetada või puhastada või timmida?
K: m20b20 karpamootori tühikäigu pöörded soojalt kõrged
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
K: m20b20 karpamootori tühikäigu pöörded soojalt kõrged
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Foorumlastest on nuga üks väheseid, kes seda Solexi 4A1 on põhjalikumalt lahanud. Kui on pikalt seisnud masin, siis võiksid selle koos karpaga mõne spetsi juurde viia. Korduvalt olen ise soovitnud sellistel puhkudel Raimond Naaber'it.
Nagu su postist aru võib saada, siis ikkagi tõid selle Jõesuu kolmese ära. Pajata lähemalt. Mitmetele pakkus see auto huvi.
Nagu su postist aru võib saada, siis ikkagi tõid selle Jõesuu kolmese ära. Pajata lähemalt. Mitmetele pakkus see auto huvi.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Täna linnapeal laiates oli kõik OK. Liigutasin enne käivitamist andurite klemme ja hoovastikku karpal.
Paari nädala jooksul otsustan, mis sest autost saab. Jupitamiseks on see minu arvates veel liiga hea. Näha on millalgi tehtud keretöid. Paarist-kolmest kohast punnitab roosteuss. Tehnika ja sillad tunduvad korras olevat. Auto on ikkagi aastaid seisnud. Ülevaatuse sain jälle võõras kohas tehtud üle noatera. Paberite järgi 83.a, seitsme viimase numbri järgi 79.a veebruar. Sisu mingi kompott prest ja faceliftist. Istmed on FL omad, torpeedo pre oma. Plokikaas on "200" lõpuga aga valatud 1986.a. Eestis alates 1994. Hooldusraamatut ega vanu ÜV pabereid pole. Eestis oli üks omanik, vana, kes hiljaaegu lusika nurka viskas. Kella peal on 105 tuhat km.
Õhufiltril on pastakaga kirjutatud daatum 1. 3. 1994
Kütusekulule see vist hästi ei mõjunud.
Paari nädala jooksul otsustan, mis sest autost saab. Jupitamiseks on see minu arvates veel liiga hea. Näha on millalgi tehtud keretöid. Paarist-kolmest kohast punnitab roosteuss. Tehnika ja sillad tunduvad korras olevat. Auto on ikkagi aastaid seisnud. Ülevaatuse sain jälle võõras kohas tehtud üle noatera. Paberite järgi 83.a, seitsme viimase numbri järgi 79.a veebruar. Sisu mingi kompott prest ja faceliftist. Istmed on FL omad, torpeedo pre oma. Plokikaas on "200" lõpuga aga valatud 1986.a. Eestis alates 1994. Hooldusraamatut ega vanu ÜV pabereid pole. Eestis oli üks omanik, vana, kes hiljaaegu lusika nurka viskas. Kella peal on 105 tuhat km.
Õhufiltril on pastakaga kirjutatud daatum 1. 3. 1994

Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06