Mootori detailide värvimine
Mootori detailide värvimine
Poest leiab nii mõnegi n.ö mootori värvi. Aga kui oleks vaja erisoovil värvi.. kas tavalisi värve annab kuidagi kuumakindlaks teha? Või saab ka netist tellida vastavalt värvisoovile?
Asjad mis vajaks värvi oleks : Klapikambri kaas,termostaat ja sis. kolle
Asjad mis vajaks värvi oleks : Klapikambri kaas,termostaat ja sis. kolle
Viimati muutis -Myyr-, 20 Sept 2012 20:25, muudetud 1 kord kokku.
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Ise küsin, ise vastan
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=8346
* Mina olen värvinud oma autode mootorid kõige tavalisema keemiapoest ostetava pulverisaatorvärviga. Puhastatud plokile ja kaantele esimeseks 10-ks kihiks too kuumakindel(kuni 700 kraadi) värv
(maitse asi, kas must või hõbedane) ja sellele selga siis täpselt see toon, mida vaja. Ply mootor on ilma igasuguse roostepojata nüüd siis juba 7 aastat püsinud:) Kollektorilt põles värv kolme aastaga maha, mujal püsib ülihästi. Tegelikult värvisin selle kuumakindlaga ka muud detailid mootoriruumis ja mitte mingit jama pole siiani olnud. Isegi poldipead püsivad kenad mustad, sama ka kapotilukuga:)
Ja eriti kena välimuse tegemisel võib viimaseks kihiks samasugust läikivat "pulka"-lakki lasta. 500 krooni eest ostad balloone ja sellest jätkub terve igavik, minul kogu mootor, k.kast, mootori ja muud detailid.
**
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=8346
* Mina olen värvinud oma autode mootorid kõige tavalisema keemiapoest ostetava pulverisaatorvärviga. Puhastatud plokile ja kaantele esimeseks 10-ks kihiks too kuumakindel(kuni 700 kraadi) värv
(maitse asi, kas must või hõbedane) ja sellele selga siis täpselt see toon, mida vaja. Ply mootor on ilma igasuguse roostepojata nüüd siis juba 7 aastat püsinud:) Kollektorilt põles värv kolme aastaga maha, mujal püsib ülihästi. Tegelikult värvisin selle kuumakindlaga ka muud detailid mootoriruumis ja mitte mingit jama pole siiani olnud. Isegi poldipead püsivad kenad mustad, sama ka kapotilukuga:)
Ja eriti kena välimuse tegemisel võib viimaseks kihiks samasugust läikivat "pulka"-lakki lasta. 500 krooni eest ostad balloone ja sellest jätkub terve igavik, minul kogu mootor, k.kast, mootori ja muud detailid.
**
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Nagu mina aru sain .. siis võib vist teha järgnevalt
1. Puhastada mootor igasugusest mustusest ( liivaprit;soodaprits jne)
2. Katta see kuumakindla värviga ( mitukihti siis)
3. Katta mootor vastavalt oma soovi värviga ( ehk siis kuumakindla värvi peale)
1. Puhastada mootor igasugusest mustusest ( liivaprit;soodaprits jne)
2. Katta see kuumakindla värviga ( mitukihti siis)
3. Katta mootor vastavalt oma soovi värviga ( ehk siis kuumakindla värvi peale)
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Püsivama tulemuse saavutamiseks tasuks peale puhastamist esimese asjana katta kuumakindla kruntvärviga ning sinna peale kuumakindel värv. Ise ostsin kuumakindla krundi ja värvi US-Partsist, seal lai valik(erinevad temperatuuritaluvused ja värvid).
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kui special mootori värvi võtta pole siis kõlbab ka pidurisadulate värv, kuuma ja happe kindel ning saadav igas varuosadega kauplevas poes. Kestab ka tavaline autovärv, välja arvatud väljalaske kollektor. Ega mootori ploki temperatuur eriti üle 80C ei kasva juu? või mis
Aluspind peab aga krunditud ning puhas olema 

