Bmw 750il Highline, inc13
Bmw 750il Highline, inc13
Sai miski aeg selline auto ostetud siis.
Tegemist on 1994/02/04 tehasest tulnud autoga,seega tegemist on ühest päris viimastest sellisestest autodest (suure mootoriga autode valmistamine lõppes 1994/03 ,peale seda tuli veel partii 730-neid).Kas tegemist on päris viimase highline autoga,seda kahjuks ei tea.
Tehasest tuli ta välja järnevate lisadega :
Code Description (interface) Description (EPC)
S223A ELEKTRONISCHE DAEMPFER CONTROL(EDC) Electronic Damper Control (EDC)
S241A AIRBAG FAHRER/BEIFAHRER Air bag for driver and passenger
S245A LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH Steering wheel column adjustment,electr.
S293A BMW LM RAD MIT NOTLAUFEIGENSCH BMW LA wheel w flat-running properties
S302A ALARMANLAGE Alarm system
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roller sun visor, rear lateral
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip
P448A HIGHLINE TOP AUSSTATTUNG High Line Top-equipment
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Seat heating, rear
Code Description (interface) Description (EPC)
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A XENON-LICHT Xenon Light
S528A AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC) AUTOMATIC AIR FLOW CONTROL
S536A STANDHEIZUNG Auxiliary heating
S662* BMW BAVARIA C PROFESSIONAL RDS
S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system
S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder
S695A FERNBEDIENUNG FUER RADIO Remote control radio
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria
Järelpaigaldusena on lisatud veel Philipsi Gps ,Telefon,Immobiliaser (bmw)
Tegemist on 1994/02/04 tehasest tulnud autoga,seega tegemist on ühest päris viimastest sellisestest autodest (suure mootoriga autode valmistamine lõppes 1994/03 ,peale seda tuli veel partii 730-neid).Kas tegemist on päris viimase highline autoga,seda kahjuks ei tea.
Tehasest tuli ta välja järnevate lisadega :
Code Description (interface) Description (EPC)
S223A ELEKTRONISCHE DAEMPFER CONTROL(EDC) Electronic Damper Control (EDC)
S241A AIRBAG FAHRER/BEIFAHRER Air bag for driver and passenger
S245A LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH Steering wheel column adjustment,electr.
S293A BMW LM RAD MIT NOTLAUFEIGENSCH BMW LA wheel w flat-running properties
S302A ALARMANLAGE Alarm system
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roller sun visor, rear lateral
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip
P448A HIGHLINE TOP AUSSTATTUNG High Line Top-equipment
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Seat heating, rear
Code Description (interface) Description (EPC)
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A XENON-LICHT Xenon Light
S528A AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC) AUTOMATIC AIR FLOW CONTROL
S536A STANDHEIZUNG Auxiliary heating
S662* BMW BAVARIA C PROFESSIONAL RDS
S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system
S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder
S695A FERNBEDIENUNG FUER RADIO Remote control radio
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria
Järelpaigaldusena on lisatud veel Philipsi Gps ,Telefon,Immobiliaser (bmw)
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
E32 "voll leder" oligi nahatatud uksekäepidemete ja keskkonsooliga, armatuur ei olnud nahatatud. E23 Highline ja E38 "voll leder" olid nahatatud armatuuridega.tõnis kirjutas:Väga kena auto, tundub suhteliselt komplektne ka veel. Kas armatuur ei olegi nahatatud? Mis plaanid tehnikaga on, kas jääb originaal seadesse või tuleb pisike võimsuslise ka?
Komplektsusest ma ei tea,et midagi peale pokaalide oleks puudu.Need on olemas aga katki.Võimsuse lisa ega tuuningut plaanis ei ole.tõnis kirjutas:Väga kena auto, tundub suhteliselt komplektne ka veel. Kas armatuur ei olegi nahatatud? Mis plaanid tehnikaga on, kas jääb originaal seadesse või tuleb pisike võimsuslise ka?
Plaanis on taastada auto originaali ja korda.Tõenäoliselt võtan maha ka järelpaigaldatud gpsi ja võibolla ka telefoni(töötab isegi uuemate sim kaartidega)
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Ära sai vahetatud esivedrud,kollased madaldus vedrud said ära võetud ja stock r6 isendi omad läksid alla.Asja käigus selgus,et parem esimene amort (edc 3) pole just kõige korralikum(tüv tester näitas ka ,et nõrk).Sai soetatud siis bilstein B6 amordid,ning plaanis ka panna uued 750 esivedrud alla.Peale madalduse ära võtmis sõiduomadused paranesid märkimisväärselt,kuid liiga madalaks jäi ikkagi,r6 vedrud pole piisavalt jäigad.Paremalpool üks hüdrotõukur paneb aegajalt näkku,kuna mootor on pealtpoolt väga rõvedaks läinud siis tuleb nii ehk naa kollektorid maha võtta.Sellega seoses lähevad ka uued sisselaske tihedid (päris kirve hinnaga).Küünalde vahetus ka plaanis.Sama soojaga kontrollib jagaja kaaned,ketipingutid jpm ka...Ühesõnaga tuleb suurem lammutamine.Sain ka tagavaraks kõik mootori ajud,korraliku süütesüsteemi,eml-i siibrid,õhulugejad,pumbad ja igast muud pahna
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Sisselaske tihendite koha pealt tean rääkida, et A osana maksid need krooni ajal 2000.- eeku tükk. Praegust hinda ei teagi otseselt, aga soovitan ebayd. Seal ringi surfates kohtasin nn sakslase B-osa ja komplekt, ehk kõik neli kokku maksid 200€.
Kui juhtub ülejääma EDC 3 juhtmestik, koos surnuks sõidetud amortidega, siis üks tegelane oleks nendest võib-olla huvitatud, või vähemalt kunagi oli.
Kui juhtub ülejääma EDC 3 juhtmestik, koos surnuks sõidetud amortidega, siis üks tegelane oleks nendest võib-olla huvitatud, või vähemalt kunagi oli.
850Ci
Auto talvekorterist väljas ja kasutuses.esimese asjana tekkis ülekuumenemise probleem.Lõpuks selgus,et seda põhjustas visko sidur.Sügisel seisma pannes ei toiminud esimene konditsioneer ja kondi radika ventikas,see sai ka korda tehtud.Kaduma on läinud raadio kood,ei suuda seda enam kusagilt leida.Naha hooldust sai ka 2 korda tehtud,täna veel kolmas kord käin üle.
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Raadio kood leitud.Peale visko vahetust lendas ventikas tükkideks,ajutiselt kasutusse võetud visko oli kogu aeg järgi.Vana ventikas ei pidanud vastu seda pulli.Praeguseks on kohale jõudnud :uus ventikas,uus visko,rihmad.Auto sai saadetud keretöödesse ja värvimisse.Vahetusse läheb :pagassi luuk,katuseluuk.
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
See auto sai ka peale kere ja värvitöid puhtaks pestud.
Vahetusse läks: Katuseluuk,pagasniku luuk.Tagumine parem uks taastati,vasak peegli korpus tehti korda.Rooste alged on likvideeritud ja töödeldud.Stange nurk on uus tellitud,saabub paari nädala pärast
Vahetusse läks: Katuseluuk,pagasniku luuk.Tagumine parem uks taastati,vasak peegli korpus tehti korda.Rooste alged on likvideeritud ja töödeldud.Stange nurk on uus tellitud,saabub paari nädala pärast
the only substitute for cubic inches is cubic dollars