Küsimus kollektorite kohta
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 28 Aug 2008 19:31
Küsimus kollektorite kohta
Tere
Kas 525e M20B27 fuel-injected (Motronic) 2.7 L high efficiency engine, 1983–1988 mootori ja 524td M21D24 turbocharged diesel 2.4 L engine, 1983–1987 mootori kollektori mootoripoolsed otsad/kinnitused on samad?
Ette tänades
Martin
Kas 525e M20B27 fuel-injected (Motronic) 2.7 L high efficiency engine, 1983–1988 mootori ja 524td M21D24 turbocharged diesel 2.4 L engine, 1983–1987 mootori kollektori mootoripoolsed otsad/kinnitused on samad?
Ette tänades
Martin
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 28 Aug 2008 19:31
Küsimus kollektorite kohta
Ehk kui soov paigalda m20b27 mootorile turbot, siis diisli kollektorit kasutada ei saa?
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 28 Aug 2008 19:31
Küsimus kollektorite kohta
Tänud info eest.
Palju võiks võimsust juurde saada turbo paigaldamisega, ilma et midagi muud alguses muudaks? Või on midagi mis tuleb kindlasti koos turbo paigaldamisega välja vahetada?
Eesmärk pole (vähemalt alguses
) mingit kiirendusmasinat ehitada vaid lihtsalt käsil auto taastamine ja tekkis mõte ka mootorile uut hingamist anda.
Mainin ka seda, et autost ei tule igapäeva liikurit vaid hobiauto, millega suvel pühapäeviti ringi vurada.
NB! Juhul kui kellelgi on sellise projekti jaoks pakkuda vajalikke juppe võib julgelt endast märku anda.
Martin
Palju võiks võimsust juurde saada turbo paigaldamisega, ilma et midagi muud alguses muudaks? Või on midagi mis tuleb kindlasti koos turbo paigaldamisega välja vahetada?
Eesmärk pole (vähemalt alguses

Mainin ka seda, et autost ei tule igapäeva liikurit vaid hobiauto, millega suvel pühapäeviti ringi vurada.
NB! Juhul kui kellelgi on sellise projekti jaoks pakkuda vajalikke juppe võib julgelt endast märku anda.
Martin
võimsuse koha pealt ütlen nii palju, et alates
kuni 
eta mootor kannatab orginaalis 0,4- 0,7bari laaderõhkui ja võimsust tuleb juurde tunduvalt AGA selle mootori käima saamiseks on vaja juhtimine ümber teha(ehk mootori aju), sest orginaal aju ei oska ülerõhku sisselaskes lugeda... tänu sellele jääb soovitud tulemus saamata...
kui tegu hobiautoga lugeda läbi knowhow turbotamise kohta ja siis ehitama hakata....


eta mootor kannatab orginaalis 0,4- 0,7bari laaderõhkui ja võimsust tuleb juurde tunduvalt AGA selle mootori käima saamiseks on vaja juhtimine ümber teha(ehk mootori aju), sest orginaal aju ei oska ülerõhku sisselaskes lugeda... tänu sellele jääb soovitud tulemus saamata...
kui tegu hobiautoga lugeda läbi knowhow turbotamise kohta ja siis ehitama hakata....
e28...
Re: Küsimus kollektorite kohta
Kas on läbi loetud?falckranger kirjutas: Palju võiks võimsust juurde saada turbo paigaldamisega, ilma et midagi muud alguses muudaks? Või on midagi mis tuleb kindlasti koos turbo paigaldamisega välja vahetada?
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... ight=turbo
Kui ei, siis sellest võiks alustada.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
endal 2.0 stock sisu, diisli vl kolle 2.5 sisselase, 3.5 segusiiber audi turbo ja wg! <rõhuks on 0,5. jõulisa on tuntavalt, hääl mõnus
Plaan kõik ümber teha kui kere kunagi valmis saab
Sai lihtsalt proovitud kas toimib! http://www.youtube.com/watch?v=6oXRR5cOSd8

