Esimeseks võtsin värvieemaldiga värvi maha. Soodaprits oli koguaeg peas aga liialt kallis lõbu, täpset aega keegi ei pakkunud ja tunni hind päris krõbe. Soodapritsi mehed avaldasid ka arvamust, et kui ennem on tehtud värvieemaldiga, siis allesjäänud värv läheb eriti kõvaks ja võib topelt aega minna. Alul otsustasin, et poleerin ääred. Lasin siis liivapritsimeestel keskosad puhastada. Järgmine samm oli garaazi ja proovisin noorte meeste moodi auto rattad õhku ja liivapaberiga mässama. Siis aga sain aru, et see võtab terve igaviku, et neist asja saada. Protsess oli uskumatult aeglane, neljas käik sees ja põhimõtteliselt liivapaberiga suudaks ratta seisma suruda- mõtetu jama. Kuna nägin et asja ei saa, kahjustusi päris palju, siis sai uuesti viidud veljed liivapritsi ja ääred puhtaks. Kuna olin nad vanast värvist ennem puhastanud, siis apelsiinikoort ei tekkinud, mida kartsin kõige rohkem. Kodarate servad läksid küll vähe kumeramaks aga see mulle meeldib. Lõpptulemus jääb nagu originaal 15´veljed aga on 16´. Tõenäoliselt tulevad ka 3mm flantsid kõigile ratastele kuigi vaja on ainult esimestele. Ühtluse mõttes panen vist ka tagumistele.
Kuna õues külm ja garaaz sama külm, siis mootori kallale ei olegi jõudnud. Külma trotsides sai -5 kraadises pakases roolilatt alt võetud ja see on tänaseks taastatud. Vana võll oli nii roostes(väljast ei näinud), et see lendas prügisse ja pandi uus parem natuke lihvimist vajav võll. Latt seisab nüüd raamaturiiulis raamatute taga peidus, et niiskus liiga ei teeks.
Üks pilt- vasakul karukeelega üle käidud velg ja paremal liivapritsist tulnud. E-bayst ostsin ka 60mm silikon BMW märgid.

Millega peaks velgi pesema ennem värvimist? Poldiaukude puurimisega on veljed vähe õlised. Kas nt. Fairi on mõeldav?