Rauno E21 323i
Vedrustus tegi eile väga ootamatu ja halva üllatuse. Nimelt sõites käis tagaosas imelik krigin/kägin. Kahtlustasin vedrusid ja õõtsapukse kuid lähemal uurimisel selgus et krigin tuleb tagasilla patjadest. Nende eemaldamisel selgus aga, et silla kinnitus on kere küljest osaliselt lahti ning see teebki kriginat. Teisel poolel samuti praod sees ja seis halb. Sõitsin kohe sõbra juurde garaazi ja keevitasin nii salongist, kui põhja alt kinnitused üle. Hetkel siis sellega rahu majas aga mingi hetk tuleb lapid peale keevitada, et sama asi enam juhtuda ei saaks.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Järgneva postituse esimene pool on pühendatud Priidule, sest tema oli see, kes järjekindlalt ja tungivalt soovitas mustad "neerud" asendada originaal kroomidega. Nüüd on see siis teoks saanud ja uued A osa "neerud" ees. Maksma läksid nad paraku oodatust rohkem, aga mis tehtud see tehtud. Läikivat ostsin ka salongi...nimelt kõrvalistuja käepidemele väike liist.

Enne:

Pärast:

Avastasin, et polegi siia pilti tagaosast lisanud koos Happich tiivaga.

Täna toimusid ka filmivõtted ühe TTÜ tudengiprojekti jaoks ning minu sinine oli samuti kutsutud. Liikuvat pilti hetkel veel näidata pole. Võtteplatsil leidus ka muud huvitavat vanatehnikat.



Viimase pilli katusel Helicam, mida samuti kasutati võtetel.

Enne:

Pärast:

Avastasin, et polegi siia pilti tagaosast lisanud koos Happich tiivaga.

Täna toimusid ka filmivõtted ühe TTÜ tudengiprojekti jaoks ning minu sinine oli samuti kutsutud. Liikuvat pilti hetkel veel näidata pole. Võtteplatsil leidus ka muud huvitavat vanatehnikat.



Viimase pilli katusel Helicam, mida samuti kasutati võtetel.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Hiljaaegu jõudsin ühe oma unistuse täide saamisele väga lähedale, sest õnnestus hankida väga heas korras Recaro istmed
Talvel on plaan lasta neile uus nahk peale tõmmata ning kõik muu ära taastada, et kevadel värskendatud istmed autosse panna. Ehk jõuab ka 6. seeria tagaistmed sisse ehitada, siis oleks istmeid puudutav nii nagu vaja




BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Niipalju olen otsustanud, et 100% must oleks veidi igav aga midagi väga silmatorkavat samuti ei taha. Valge või väga hele nahk oleks küll ilus aga veidi ebapraktiline ning see eeldaks kogu sisu ühekorraga üle nahatamist. Hetkel liiguvad mõtted sinnapoole et istmed mustast nahast ning keskmine osa teist tooni pööratud nahast/mõnest muust materjalist kui tavaline nahk ning võibolla ka teise mustriga.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Täna hommikul auto juurde minnes ootas ees väga ebameeldiv üllatus. Nimelt oli autole julmalt sisse tagurdatud ning sündmuskohalt lahkutud. Esmasel vaatlusel vigastustena vähem kui kuu aega vanad "neerud", tulevõred ära paindunud(ehk saab sirgeks), kapotil kriim ning siin-seal veel mõned pisikesed kriimud. Politsei käis kohal ja fikseeris sündmuskoha, õnneks oli meeles, mis auto järgi sai eelneval õhtul pargitud. Täna õhtul oli sama kaubik jälle maja ees ning politsei abiga sai ka juht välja kutsutud. Minu õnneks tunnistas ta süüd ning lootus on kindlustuse rahade eest auto korda saada.
Selline vaatepilt hommikul avanes:


Selline vaatepilt hommikul avanes:


BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ega tegelikult ei julgegi seda autot väljas hoida aga no mis sa teed kui garaaz 15 minuti autosõidu kaugusel ja autot igapäevaselt kasutad. Eelmine suvi hoidsin autot garaazis ja maja ees oli teine auto ning tulemuseks see, et suvine läbisõit jäi kuritegelikult väikeseks.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008