e6 2000 Touring by airhead
kindlasti......kuid aasta jätan veel lahtiseksKas suveks valmis?
tänase seisuga elekter tehtud kuid veel katsetamatta, mõned tähtsad tarbijad veel külge aretada siis saab särtsu ka sisse lasta.
endalgi huvitav mis juhtub
veermikust on veel piduritorustik teha ja summuti lõpupütt
kere on valmis klaaside paigalduseks, sadulsepa käest õnnestus laepolster kätte saada, nüüd ootan uusi tihendeid.
kõige hapumad lood on salongi soojendusega, mis hakkab ka kokkupanekut kohe takistama
sorteerisin oma projekti kaasavara ja valusaks tõeks osutus kartus et kogu "kroom" tuleb uus hankida, väljaarvatud esi stange
panin ka paar värskemat pilti galeriise
e6 2000 Touring `73
Nii...nüüd juba meenutab autot
Enam pole palju jäänud, ootan järjekordset saadetist WN`ist ja lähipäevil proovin ta kurjaks kah ajada.
Pildimaterjali olen värskendanud usinamalt kui siia kirjutada olen jõudnud, ja aktiivsemad klubilised on ka korduvalt garaazi luurel käinud
http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/e12/ ... /album910/
Enam pole palju jäänud, ootan järjekordset saadetist WN`ist ja lähipäevil proovin ta kurjaks kah ajada.
Pildimaterjali olen värskendanud usinamalt kui siia kirjutada olen jõudnud, ja aktiivsemad klubilised on ka korduvalt garaazi luurel käinud
http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/e12/ ... /album910/
Viimati muutis airhead, 11 Dets 2013 22:55, muudetud 1 kord kokku.
e6 2000 Touring `73
täna sai esimesed mahlad ka sisse, pea terve päev kulus pidurite täitmisele-õhutamisele.
kallis kaasa sai korraliku trenni ja mina mööda põrandat püherdada
kui arveatada et pidurisüsteem koosneb 11 meetit toru millel kokku 28 liitmikku ja ainult kolm lekkis siis polegi väga paha.
seega pidurid olemas
kallis kaasa sai korraliku trenni ja mina mööda põrandat püherdada
kui arveatada et pidurisüsteem koosneb 11 meetit toru millel kokku 28 liitmikku ja ainult kolm lekkis siis polegi väga paha.
seega pidurid olemas
e6 2000 Touring `73
Nüüd veel puudu ülemine kroomiring, katuse serva kroom ja taga stange nurgad. Tagumised amordid vaja ka veel uued ja lisaks tundub et ka tagavedrud tuleb uued panna.
Summutile uus lamda ja tihendid ning läheb alla, lõpupütt vaja ka veel aretada. Üks radika lõdvik veel leida ja võib käivitamist proovida.
Summutile uus lamda ja tihendid ning läheb alla, lõpupütt vaja ka veel aretada. Üks radika lõdvik veel leida ja võib käivitamist proovida.
Viimati muutis airhead, 11 Dets 2013 22:56, muudetud 1 kord kokku.
e6 2000 Touring `73
Täna otsustasin elektrisüsteemi katsetused läbi viia, laenasin IX`i pealt aku ja lasin Touringule voolu juhtmesse.
Esialgu oli veidi pusimist alarmi ja kesklukuga, nimelt olin keskluku ajamid valepidi ühendanud
alarm seadistatud ja keskluku otsad ümber tõstetud avastasin üllatuslikult et kõik ülejäänu toimib, kuni jõudsin suunatuledeni, need ikaldasid
relee tiksub nagu vana seinakell aga ükski tuluke ei vilgu, samas alarmiga vilguvad, egas midagi, sukeldume skeemidesse.
kahtlustatav, ohutulede lüliti, vajas sisemist puhastamist ja määrimist > suuna- ja ohutuled olemas.
kelladel tuli ka ilusti pilt ette ja isegi pensu näidik näitas õiget kogust paagis, starter tuli järgi ja puha, ainuke mida ei pannud tähele kas pensu pump ka inises või mitte.
ühesõnaga kõik tuled ja viled tehnoülevaatuse kõlbulikud
aga ühe väikse puuduse leidsin veel, nimelt millegipärast ei saa kaugtuld vilgutada, sellega tegelen hiljem, homme uut radikat tellima,
Esialgu oli veidi pusimist alarmi ja kesklukuga, nimelt olin keskluku ajamid valepidi ühendanud
alarm seadistatud ja keskluku otsad ümber tõstetud avastasin üllatuslikult et kõik ülejäänu toimib, kuni jõudsin suunatuledeni, need ikaldasid
relee tiksub nagu vana seinakell aga ükski tuluke ei vilgu, samas alarmiga vilguvad, egas midagi, sukeldume skeemidesse.
kahtlustatav, ohutulede lüliti, vajas sisemist puhastamist ja määrimist > suuna- ja ohutuled olemas.
kelladel tuli ka ilusti pilt ette ja isegi pensu näidik näitas õiget kogust paagis, starter tuli järgi ja puha, ainuke mida ei pannud tähele kas pensu pump ka inises või mitte.
ühesõnaga kõik tuled ja viled tehnoülevaatuse kõlbulikud
aga ühe väikse puuduse leidsin veel, nimelt millegipärast ei saa kaugtuld vilgutada, sellega tegelen hiljem, homme uut radikat tellima,
e6 2000 Touring `73
nüüd kui pulss on taastunud, võib pajatada järgmist,
täna otsustasin et proovin ta lõpuks käima panna, tööjuures ütlesin igaksjuhuks (no juhul kui ei käivitu) et kui mind homme pole, siis läksin jooma
aga praegu tegelikult võiks isegi natuke pidu panna
TA ON ELUS!!!!!!!
käivitus teisest katsest, algul käis vähe imelikult, aga see kadus soojenedes ära.
nüüd vaja veel liikvele saamiseks summuti lõpupütt valmis muljuda, taga amordid vahetada, esisild regullida ja käigukasti õli lisada.
ülejäänu teeb juba talvel
hetkel tundub et saab veel sel suvel mõne tiiru teha
täna otsustasin et proovin ta lõpuks käima panna, tööjuures ütlesin igaksjuhuks (no juhul kui ei käivitu) et kui mind homme pole, siis läksin jooma
aga praegu tegelikult võiks isegi natuke pidu panna
TA ON ELUS!!!!!!!
käivitus teisest katsest, algul käis vähe imelikult, aga see kadus soojenedes ära.
nüüd vaja veel liikvele saamiseks summuti lõpupütt valmis muljuda, taga amordid vahetada, esisild regullida ja käigukasti õli lisada.
ülejäänu teeb juba talvel
hetkel tundub et saab veel sel suvel mõne tiiru teha
Viimati muutis airhead, 11 Dets 2013 22:59, muudetud 1 kord kokku.
e6 2000 Touring `73
tagastangega juhtus jah nii et tuli mattmust ja seda sellisel lihtsal põhjusel et ma ei jaksanud selle kroomimist kinni maksta
kui täpsemalt vaadata siis BMW originaal toodangust puudub selline variant kus number stange sees.
kuna see stange kõvasti ümber keevitatud siis osutus lihtsalt liiga julmaks selle kroomimine.
samas nurgatükid tulevad kroom ja üle terve stange jookseb kummi liist, ning minuarust sobib päris hästi selle mattmusta tagapaneeliga kokku
kui täpsemalt vaadata siis BMW originaal toodangust puudub selline variant kus number stange sees.
kuna see stange kõvasti ümber keevitatud siis osutus lihtsalt liiga julmaks selle kroomimine.
samas nurgatükid tulevad kroom ja üle terve stange jookseb kummi liist, ning minuarust sobib päris hästi selle mattmusta tagapaneeliga kokku
e6 2000 Touring `73
Ma tean kui hea tunne on nii pikal projektil esmakordselt kuulda autot omal jõul töötavana Suured õnnesoovid ka minu poolt.
Peab mainima, et taga see mattmust paneel sobib valge värviga väga hästi kokku.
Kas strutbari keskmine osa on 100% carbon?
Peab mainima, et taga see mattmust paneel sobib valge värviga väga hästi kokku.
Kas strutbari keskmine osa on 100% carbon?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008