M20 ja M30 kasti kardaanipoolne ots
M20 ja M30 kasti kardaanipoolne ots
M30B28 mootori otsas lendas automaatkast juppideks ning asenduseks võtsin 2,5E pealt pärineva samalaadse kasti. Erinevused kahe kasti vahel tunduvad seisnevat selles, et kardaaniotsa kinnitus on teistsugune ning vanal kastil pole kahe klemmiga pistikukohta.
Küsimus on selles, et kuna uus kast kardaani otsa ei sobi, kas siis piisab sellest, et panen alla tolle 2.5E kardaani? Mis komplikatsioone tekkida võib?
Ardo
Küsimus on selles, et kuna uus kast kardaani otsa ei sobi, kas siis piisab sellest, et panen alla tolle 2.5E kardaani? Mis komplikatsioone tekkida võib?
Ardo
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Kardaani flantsi all pead sa silmas täpselt mida?tõnis kirjutas:Ära pead vahetama koja, kardaani flansi ja trossi. Asi on tehtud ja toimiv.
Häda selles, et M30 kasti kardaanipoolne ots on veidi pikem.
Korpus on sama, koda on erinev.sillufromIV kirjutas:Kas 2,5E pole m20? M20 ja m30 kastid on erineva korpusega.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Flantsi suuruses on vahe,n2iteks E28 all on suure flantsiga aga E30 all v2ikese flantsiga. Kardaan on ju keskelt mingil m22ral reguleeritav, keera kontra lahti ja saad kardaan sisse lykata v6i v2ljapoole t6mmata nuudist, ennem m2rgi aga kardaani esimene ja tagumine pool omavahel 2ra
et kui kogemata kardaani pooleks t6mbad saad 6iges asendis kokku tagasi sest m6lemad pooled on tasakaalustatud ja peavad kokku saama 6iges asendis muidu tuleb vibra sisse. kardaani kannatab umbes 4 cm ulatuses regullida

ehk pilt abiks


ehk pilt abiks
Ehk siis kardaan on sama, ainult otsaflants erinev (ja see ka vahetatav?)?akuula kirjutas:Flantsi suuruses on vahe,n2iteks E28 all on suure flantsiga aga E30 all v2ikese flantsiga. Kardaan on ju keskelt mingil m22ral reguleeritav, keera kontra lahti ja saad kardaan sisse lykata v6i v2ljapoole t6mmata nuudist, ennem m2rgi aga kardaani esimene ja tagumine pool omavahel 2raet kui kogemata kardaani pooleks t6mbad saad 6iges asendis kokku tagasi sest m6lemad pooled on tasakaalustatud ja peavad kokku saama 6iges asendis muidu tuleb vibra sisse. kardaani kannatab umbes 4 cm ulatuses regullida
ehk pilt abiks
Iseenesest pikkuses polegi niiväga probleem kui selles, et M30 ja M20 kasti kardaanikinnituse poldivalem on erinev. Lisaks on M20 kastil kardaaniotsas kummimuhv, M30 omal mitte.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Kõlab positiivselt!
Ehk oskad ka ära seletada, miks M20 otsast tulnud kastil on pistikuklemmid ja M30 otsast tulnud kastil mitte? M30 otsast tulnud kast võtab tagurpidikäigusignaali mujalt?
Ehk oskad ka ära seletada, miks M20 otsast tulnud kastil on pistikuklemmid ja M30 otsast tulnud kastil mitte? M30 otsast tulnud kast võtab tagurpidikäigusignaali mujalt?
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Pistikut ei oska komentaarida.... ilmselt kasti mingi modifikatsioon siiski. Uuri kas bmwfans.info v6i realoemi lehtedelt erinevust. Ma v6in eksida kuid minu m2letamist m88da saab automaat kastiga bmw tagurpidi k2igu signaali k2igu valitsa juurest, mis n2itab ka kohe armatuuris mis k2ik parajasti sees on.
Väidetavalt tuleb uue kasti flantsi seest välja mingi huinjaa või ots, mille tõttu ei saa seda kardaani külge. Ma ei ole ise kohal käinud ja üle vaadanud, kuid mäletan, et mingi ots turritas sealt välja küll. Kas selle lahenduseks on kardaanipoolse otsa kummipuksi paigaldus? Kuid kui kummipuks vahel on, kas siis kardaan pikaks ei jää?
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Kardaane saab vajadusle ristata ka vastavalt esimese-tagumise osa pikkusele ja vajadusele. Kui kahest kardaanist ühe kokku teed siis lase ära ka tasakalaustada, ei ole kõige ulmelisem hind. Muidugi enne tasakaalustamist võiks juba muud sõlmed ka üle vaadata ja vajadusel taastada (vahemuhv ja ristid).
Carclassic OÜ
m20 kastil peaks kastist tulema need kaks otsa kick-downi relee pärast, mis asub pagasiruumis. See oli 87a facelifti atm juhtmestikus, 90a autol on kast sama, aga pagassis releed polńud enam, 2 otsaga juhe tuli kastist ikka, aga oli teisiti lahendatud, ei süvenenud ja võrrelnud neid kahjuks omavahel.
tel 55570186 - e30 varuosad
Siin ongi see küsimus, et kas teooria vana kardaani sobimise kohta ei toimi või on remondimees sosssepp (kahtlustan viimast).tõnis kirjutas:Kardaane saab vajadusle ristata ka vastavalt esimese-tagumise osa pikkusele ja vajadusele. Kui kahest kardaanist ühe kokku teed siis lase ära ka tasakalaustada, ei ole kõige ulmelisem hind. Muidugi enne tasakaalustamist võiks juba muud sõlmed ka üle vaadata ja vajadusel taastada (vahemuhv ja ristid).
Iseenesest peaks 2.5E (selle küljest pärineb allaminev kast) kardaan ilusti M30B28 kardaani asemel kenasti sobima?
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Mu meelest oleks sul m6istlik need kaks kardaani k6rvuti panna ja v6rrelda neid omavahel, kas on pikem, kui palju pikem, kas vahepukk on sama koha peal jne. Kas see 2,5E kast on E28 kyljest v6i E30 kyljest... palju infi on puudu, ka pildid ei teeks paha... M30 ja M20 mootori pikkused on erinevad ju, seega kasti flantsi kaugus diffrist on suure t6en2osusega erinev. Remondimees ei ole ilmselt p2ris saabas, sest kui on kummi muhviga flants, siis on v2ljund v6llil tsentreerimis osa mis k2ib kolmepoldiga kardaani sisse vt ja v6rdle eelnevaid jooniseid mis ma panin flantsidest
Uus kast on eespool olev - http://ardoholts.com/encode/kast/07082012093.jpg
Probleem on selles "huinjaas" - http://ardoholts.com/encode/kast/07082012087.jpg
Eks ilmselt tuleb tõepoolest kardaane mõõtma asuda.
Probleem on selles "huinjaas" - http://ardoholts.com/encode/kast/07082012087.jpg
Eks ilmselt tuleb tõepoolest kardaane mõõtma asuda.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/