BMW 528i 3.5 E28 1982a. Eero
Algul käis korralikult aga siis hakkas rõhu kasvades mootor hakkima, logist vaadates kaob ajul toide. Kui kohe järgi ei anna, siis lööb aju toite kaitsme läbi. Sai proovitud üht-teist aga õnnestus hoopis pihustite mosfet maha põletada (Siemens Deka 630 ccm kõrgeoomised pihustid). Vahepeal ei läinud auto lihtsalt käima teadmata põhjustel aga nüüd on üldse kontroller kutu (MS I kontroller). Mõtlengi, et mis nüüd teha, kust saaks uue Extra koodiga MS I kontrolleri või osta äkki II, III või üldse uus aju. Või äkki üldse anda auto üle proffidele, et nood selle käima paneks. Üldiselt ma pole MS töökindlusega üldse rahul, pidevalt on mingid hädad. Kahtlustan ka seda, et auto viimasel ajal pidevalt õues kuid korpus pole teadagi hermeetiline. Ei meeldi mulle ka, et tuleb MS-le tüüpiliselt korpuse sees lisajuhtmeid vedada ja igat asja juurde aretada jne.
Endal pole MS töökindlusega probleeme olnud. Kõik kalad, mis senini on olnud, on tingitud enda möödapanekutest. Usun, et kui välistingimustest tingitud lühised vms, siis peaks visuaalselt mingi oksiidilaadne asi plaadil juba paistma. Ja kui toide kaob, aga kaitsme läbi lööb, ju siis ei kao mitte toide, vaid toiteahel läheb lühisesse. Toiteahel iseenesest ei ole seal väga keeruline. On sul mingi ise külge tehtud boost kontroller plaadil, mis teatud rõhul võiks otse +12V maasse lasta (takisti vahelt puudu)?
Kui niikuinii vaja uut proset, siis paneks juba MS II peale. Ise läksin üle ja miski ei kisu enam MS I peale tagasi, nii algeline teine.
Jõudu, seda autot tahaks isegi lähemalt näha
Kui niikuinii vaja uut proset, siis paneks juba MS II peale. Ise läksin üle ja miski ei kisu enam MS I peale tagasi, nii algeline teine.
Jõudu, seda autot tahaks isegi lähemalt näha

There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Jäid soiku jah ja osad vedelevad siiamaani riiulil, sest esialgu oli eesmärk auto toimima saada. Toona ma ei leidnud head alumiiniumi keevitamise võimalust ega viisi, kuidas kergelt koonilisi kõveraid torusid teha
Iseenesest ei anna see kolle hetkel ka miskit erilist juurde aga täitsa võimalik, et talvel teen selle asja ikkagi valmis. Kuna plaan on ikkagi terve kolle asendada, siis nagu näha, ma pole ka teinud sisselaset originaalile vastaspoolde.

MS 3 ja probleemid kaovad. inc13 autol on peal näiteks ja vabalt hakkas tööle.ErR kirjutas:Algul käis korralikult aga siis hakkas rõhu kasvades mootor hakkima, logist vaadates kaob ajul toide. Kui kohe järgi ei anna, siis lööb aju toite kaitsme läbi. Sai proovitud üht-teist aga õnnestus hoopis pihustite mosfet maha põletada (Siemens Deka 630 ccm kõrgeoomised pihustid). Vahepeal ei läinud auto lihtsalt käima teadmata põhjustel aga nüüd on üldse kontroller kutu (MS I kontroller). Mõtlengi, et mis nüüd teha, kust saaks uue Extra koodiga MS I kontrolleri või osta äkki II, III või üldse uus aju. Või äkki üldse anda auto üle proffidele, et nood selle käima paneks. Üldiselt ma pole MS töökindlusega üldse rahul, pidevalt on mingid hädad. Kahtlustan ka seda, et auto viimasel ajal pidevalt õues kuid korpus pole teadagi hermeetiline. Ei meeldi mulle ka, et tuleb MS-le tüüpiliselt korpuse sees lisajuhtmeid vedada ja igat asja juurde aretada jne.
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos
Aga kunagi saab paremaks

Aga kunagi saab paremaks
