
E28 528i `84, dmk
-Myyr- kirjutas:kui madaldama hakkad.. siis sebi teised püstakud..ja kruti need madalamaks.. Abi leiad googlist täpsemalt.
Ära makitaga tegele:D
Üks variant oleks ju ka lanseronid kõrgemaks keevitada.
Siis saaks tavavedrudega hakkama.
Kuigi ma ei tea, kas pead siis kapotile amortide kohale scoopid tegema

e28 528iA '84
meelis k kirjutas:-Myyr- kirjutas:kui madaldama hakkad.. siis sebi teised püstakud..ja kruti need madalamaks.. Abi leiad googlist täpsemalt.
Ära makitaga tegele:D
Üks variant oleks ju ka lanseronid kõrgemaks keevitada.
Siis saaks tavavedrudega hakkama.
Kuigi ma ei tea, kas pead siis kapotile amortide kohale scoopid tegema.
See oleks juba nõmedus:D
Kõige lihtsam on ikka ära kaotada püstakult mingi 15cm toru. Lühem amort ja madaldus vedrud siis juba. Või kui tõesti..annab ka ette panna e36'e coilid. Mis tahab püstaku eemaldamist sellest pesast..
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Korraliku veermiku ehitamisel ei räägita nii: "kõige lihtsam", "mingi", "või kui tõesti" ja "püstaku eemaldamist sellest pesast"......
...kui sa pole veel arusaanud, siis eelnev jutt oli puhtalt nalja pärast...
Eile, tänu "N. Service`le", sai käiguhoovastiku plaadile huvitava konstruktsiooniga padi väljamõeldud ja lühendatud kardaan ka nüüd all, tänud "SW`le".
...kui sa pole veel arusaanud, siis eelnev jutt oli puhtalt nalja pärast...
Eile, tänu "N. Service`le", sai käiguhoovastiku plaadile huvitava konstruktsiooniga padi väljamõeldud ja lühendatud kardaan ka nüüd all, tänud "SW`le".

Ammu pole midagi kirjutanud...
Pidurid said kokku(kõik on uus, väljaarvatud suppordi korpus ja kolb):

Tuledega läks mitu päeva aega:


Kütuse pump ja filter paigas:

Ostetud uus "Nissens" radiaator ja väljalase kollektorite tihendid:

Niisama pilt:

Täna viisin kütusepaaki taastamisse, vahetatakse torud ära ja survestatakse, homme peaks kätte saama ja tuleb hakata värvima.
Paari päeva jooksul peavad jõudma kohale ka 215/45R17 Goodyear Eagle F1 rehvid.
Pidurid said kokku(kõik on uus, väljaarvatud suppordi korpus ja kolb):

Tuledega läks mitu päeva aega:


Kütuse pump ja filter paigas:

Ostetud uus "Nissens" radiaator ja väljalase kollektorite tihendid:

Niisama pilt:

Täna viisin kütusepaaki taastamisse, vahetatakse torud ära ja survestatakse, homme peaks kätte saama ja tuleb hakata värvima.
Paari päeva jooksul peavad jõudma kohale ka 215/45R17 Goodyear Eagle F1 rehvid.